Olemme menossa talvilomalla Rukalle ja tarkotus olisi järjestää siellä sukulaisilta salaa vihkiminen. Emme kuulu kirkkoon, mutta Kuusamossa ei taida olla maistraattia, mutta miten asian voisi hoitaa. Ja onko kenellekään tietoa paikoista Kuusamossa missä vihkiminen voisi tapahtua. Auttakaa ja helpottakaa järjestelyissä.
Kiitos.
naimisiin kuusamossa
2
2043
Vastaukset
- ufyfuy
No googlettamalla selviäisi monikin asia. Itse nyt selvitin sinulle valmiiksi että lähin maistraatti onpi Pudasjärvellä, olepa hyvä.
http://www.maistraatti.fi/fi/maistraatit/Oulun-laani/Pohjois-Pohjanmaan-maistraatti/Pudasjarven-yksikko/
Puhelin käteen ja kyselemään. Kyllähän etelässäkin maistraatista käsittääkseni saa ihmisen itse valitsemalleen paikalle vihkimään, miksi ei siis pohjoisessakin. Matka on toki tässä tapauksessa pitempi mutta niinhän siellä on kaikissa muissakin asioissa. - minä vain
Itse tässä järjestän juuri häitä ensi vuodelle ja kovalla työllä ja vaivalla koitan etsiä hääjuhlalle viettopaikkaa. Väkeä on tulossa paljon, joten ihan minne meidän porukka ei mahdu. Mutta jos olette menossa Rukalle, niin kannattaa tsekata vähän rukan omia palveluja, heiltä löytyy mainioita pieniä tupia yms. missä voi hääjuhlaa viettää. Eiku vain soittelemaan ja varamaan, kyllä sieltä aina joku löytyy jossa voi häitä viettää.
Kuten ufyfuy sanoi, niin maistraatista saa henkilön minne vain vihkimään, mutta käsitykseni mukaan tällöin joutuu itse kustantamaan tälle henkilölle matkakulut. Onnea teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256