Joo eli oon 11v tyttö. Oon kiinnostunu lumilautailusta mutta en tiiä yhtää mistä alkais kattoo mitä pitäs hankkii lumilaudan varusteiden ostoon. joku helppii tai linkkaa jonku sivun. :) Kiitän.
Lumilautailu aloittelijalle
5
279
Vastaukset
- murskapallo
Ja jos kiinnostaa oon pitkä n. 155 ja paino on vähä yli 53
- SnowboardingGirl-99
Jos et oo koskaan lautaillu kannattaa ekoilla kerroilla lauta vuokrata. Jos et tykkääkkään lautailusta, niin eipä ole sitten nurkissa ylimääräistä lautaa pyörimässä. (;
- ...
myboard.fi sieltä ainakin ite hommaan varusteet ja laudan.
- ...
myboard.fi sieltä ainakin ite hommaan varusteet ja laudan.
- Lautailija....
Tosiaan jos ekaa kertaa laskemaan oot menossa nii vuokraa lauta. Ja mieluiten ota oppitunti tai pyydä kaveria opettamaan. Lautailu on oikeesti tosi mahtava laji kun jaksaa vaan opetella. Tietysti kipua siinä saa kokea mutta kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194