Millaista aallossa?

Aaltoon?

Millaista porukkaa aalto kauppakorkeas on? Onko kaikki jtn hikipinkoj? Millane fiillis? Onko yhtään yhtenäinen? Millasii naisii? Paljo kemui?

Mietin aallon ja turun välillä, turusta oon kuullu että siel on paljo kuumii muijii, avoin ja yhtenäine fiilis eikä liikaa tärkeilijöit. aalto on parempi koulu ja vaikeempi päästä sisään, mutta en tiiä onko se hyvä asia sen kannalta millasta porukkaa siel on.

Kokemuksia?

8

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mur

Hyvä porukka, paljon juhlia. Ei oo paljoo pingottajia. Oon kuullu että turkuun verrattuna kilpailu arvosanoista on kovempaa kun pääainehaut tehdään niitten perusteella ekan vuoden jälkeen.

Suosittelen.

• Good luck

Siistii jengii, hyvii fiilixii, mahtavii tsixei, kemui joka päivä!!1!!!!1121

• Prove me wrong

Viestisi perusteella et pääse Aaltoon (ja toivon ettet muuallekkaan)

On the more serious note..

Turun ja HSE:n välinen ero marginaalinen eli käytännössä. Eli mieti tarkkaan miten haet kouluihin.. HSE, TSE, Tampere ei välttämättä ole paras mahdollinen combo.

• hse12

kyl mä pääsin xDDD

• hse12
        hse12 kirjoitti:

kyl mä pääsin xDDD

ekal sisää viel!

• studerandeeee

HSEssä selkeästi kovempi kilpailu (kuten joku jo mainitsi) mikä saattaa vaikuttaa ilmapiiriin. Tätä ei esiinny samalla tavalla muissa Suomen kauppiksissa ainakaan vielä.

• hj

tarkoitatko pääaineissa ensimmäisenä vuonna vai muutenkin? onko muihin pääaineisiin kova tunku paitsi rahoitukseen?

• mur

Ensimmäisen vuoden aikana saaduilla arvosanoilla haetaan pääainetta. Eli ensimmäisen vuoden aikana.

Rahotus ainut johon on oikeasti tunkua. Muihinkin aineisiin on ollut vaihtelevasti pientä karsintaa (laskentatoimi), mutta esimerkiksi viime vuonna rahotus oli ainut jossa oli karsintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe