Oon 14 vuotias neitsyt ja inhoan sitä, koska on sellainen että olen jossain prkl kartasta se kylmä pilkunviilaaja pissis .. en oo yhtään semmonen ja mun huone on kauheessa sotkussa aina ja jtn vanhoja jogurttipurkkeja saattaa löytyy.. tosin se mua vähän ällöttää :D:D En koe olevani juuri yhtään neitsyt.. esim. en haluu leveillä millään jutuilla ja olla turhamainen IHQ. okk oon aika temperamenttinen (kuuluu varmaa ikään) ja harkitsen joskus asioita vähän liikaa......oon aika taikauskonen.MUTTA TÄÄ paska HOROSKOOPPIHÖPINÄ EI OO KOSKAA PITÄNY MUN KOHALLA JUURIKAA PAIKKAANSA :D:D XDDdd
ONKS JOTAINN MUITA NEITSYITÄ JOILLA ON VÄÄRÄ HOROSKOOPPI ? XDD
INHOAN HOROSKOOPPIANI!!!
3
201
Vastaukset
- Kauris M
Katso vähemmän televisiota.
- jk
vai in
- nykyisin neitsyt
Astrologi-1 sanoo, että merkkinsä alkupäässä syntyneet ovat eniten merkkinsä näköisiä. Astrologi-2 sanoo, että oikeastaan prekession vuoksi syntymämerkki onkin 24 astetta aiemmin kuin syntymähetki, juu nou. Astrologia-3 sanoo, että progression vuoksi merkki siirtyykin 1 aste/vuosi ja siten merkkinsä alkupäässä syntynyt onkin omassa merkissään vasta 24-vuotiaana. Syntymäpäiväni on 21.1. joten olen nuoruuteni ollut vesimies tai ehkä sittenkin kauris.
Sinä voit olla vielä leijona. Tuntuuko siltä? Koska kuitenkin tulet olemaan aikuisena neitsyt, niin voit tuosta laskeskella ajankohdan neitsyydellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174