Yleensä sanotaan,että kukko kiekui kolmasti,kun Pietari kielsi Jeesuksen.Niin miten on?
Montako kertaa kukko kiekui,kun Pietari kielsi Jeesuksen?
9
1559
Vastaukset
- poika ei ollu
minäkin kiellän jeesuksen kolmasti, vaikka kuudesti. ainakin jumalan poikana. vaikea uskoa todeksi mitään mitä raamattu esittää on se niin ristiriitainen ja satumainen opus tarinoiltaan kaikessa epäloogisuudessaan. ehkä jeesus niminen ihminen oli olemassa, sitä en tiedä. jumalan poika ei kuitenkaan ollut
- 18
Alkuperäiseen tekstiin tuskin on kuulunut esitys kukon kolminkertaisesta kiekumisesta.
- Saara Mies
Pyhä saarnamies pieraisi kolme kertaa.
- Ihmisaktivisti
Ei kolmesti, vaan kaksi kertaa. Mark.14:30 "... ennenkuin kukko kahdesti laulaa, sinä kolmesti minut kiellät"
- 27
Hyvä huomio, lisäksi Matteus toteaa seuraavaa:
Matt. 26:34
Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät". - YLEENSÄ sanotaan?
Mitäs jos lukisit sen ITSE raamatusta, etkä kyselisi muilta?
Oletko niin johdateltavissa että kyselet muitten mielipiteitä, vaivautumatta lainkaan ottamaan itse asiasta selvää, HALOO?
"Yleensä sanotaan", kaikenlaista, uskotko kaikki, täh?- ei kukko käskien ...
Onko sinulla aloituksen aiheeseen jotain sanottavaa, vai hermostuitko esiin tuoduista raamatunkohdista, jotka jo osoittavat asiassa olevan ristiriitaa?
- no huh huh
Mitä vi***un väliä sillä on montako kertaaa kukko kiekui?
- laulun loppu
Pointtihan oli siinä että Pietari kielsi Kristuksen ennen tiettyä ajankohtaa.
Koska silloin ei vielä ollut nykyistä kelloa käytössä, niin pitihän se ajankohta jotenkin ilmaista?
Kukonlaulu on nykyimmeisille aika tuntematon juttu?
Mun faija meni ja pani kukolta pään poikki kun se meni kiekumaan makuuhuoneen akkunan alle sunnuntaiaamuna aikaisin :D
Viime vuosisadalla sentäs...maalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811