Tässä yksi tietämätön kyselee, että mitä eroa on Scanian G ja R sarjoilla? P sarjahan on selkeästi se pienin. Ymmärtääkseni G sarjaan ei saa V8 konetta, joka R sarjaan on tyrkyllä. Oon ajatellut, että G sarja olisi vähänkun halpis R, jos vaikka verrataan vastaavan tehosia malleja..
Kertokaa viisaat, että mitä eroa näillä G ja R sarjoilla todellisuudessa on? Tarkotan siis näitä uudempia, missä mallimerkinnät menee vaikka R420, tai G420.
Scania G ja R sarjat - Mitä eroa?
5
5024
Vastaukset
- yx kuski vaan
g sarjalaisessa on tupa jotain 8 cm matalammalla kuin r sarjassa. jos vinkkeliä siihen ei saa on syy varmaan juuri tuossa. scanian sivuilta löytyy tietoa ohjaamoista tais siellä olla ihan mittojakin noista.
ostettiin tuossa pari vuotta sitten yksi g scania kun oli valmis auto. ei sitä r scaniasta erota päältä päin juuri ollenkaan. nyt kun viimeistä autoa olltiin hankkimassa niin otettiin tarjoukset molemmista ja tulos oli se että, jos g sarjan olisi ottanut samoilla varusteilla mitä r sarjaan tulee jo vakiona niin hinta oli melkein sama. ainakaan meille ei tule g sarjalaisia etenkään jos niihin ei vinkkeliä saa. tuokin selviäisi varmaan scanian sivuilta kun vaan viitsisi katsoa. - pena-ali
Scanian G malli ohjaamo on mitoiltaan sama kun vanha nelossarja,korkea moottoritunneli ja ohjaamo 7cm matalammalla kun R..
- Kyselijä vaan
Okei, kiitos. Joo, olen tuon huomannutkin Scanian nettisivuilta, että G sarja on R:ää muutaman sentin pienempi, ja V8 konetta ei G:hen ole saatavilla.. Silti on aikaisemmin jäänyt G sarjan merkitys mulle mysteeriksi. Kuitenkin lähes saman kokoluokan autoista puhutaan, kun R:ään verrataan. Oon vähän ajatellut, että G sarja olis tavallaan R sarjan halpaversio, R:stä vähän riisutumpi malli.
Ehkä juuri siksi on aina hämännyt mua, kun G ja R sarjat on niin lähellä toisiaan. P sarjan ymmärrän kyllä. - sentit käyttöön
G sarjan kopin saa lyhyenä, R sarjan lyhyin on päiväohjaamo ero 29cm
- Kyselijä vaan
Seelvä homma :). Eli G sarja sijoittuu nyt ymmärrykseni mukaan kooltansa P ja R sarjojen väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151