Kone poistaa itekseen Symantecin?!

hermomeneeprkl

Windows XP-koneessa virustorjuntaohjelmana Symantec Endpoint Protection ja ongelma seuraavanlainen:

Virustorjuntaohjelma toimii jonkun aikaa ihan ok.. Sitten yhtäkkiä tulee punainen merkki oikeaan alareunaan että symantec on poistettu käytöstä (miksi ihmeessä???) ja tietoturvasi saattaa olla uhattuna, muutamaan kertaan asensin uudelleen ja nyt taas sama ongelma! Symantec vetää Live Update päivitykset ja väittää että kone on suojattu. Kumpaa tässä nyt sitten pitäis luottaa? Kumpi on oikeessa Symantec vai Windowsin tietoturvakeskus joka väittää ettei mulla ole virustorjuntaohjelmaa?? Jostain painoin että valvon itse virustorjuntaohjelma puolta jolloin sain punaisen herjan pois ja tietoturvakeskus ilmoittaa että valvon itse.. Mutta voinko nyt tosiaan luottaa ja surffailla tyytyväisenä ja tietoturva on kunnossa? Eikö windows vaan tunnista symantecciä? Vai onko mulla liian vähän koneessa tilaa, kun "huimat" 5Gt ja rapiat jäljellä... :S Alkaa risoo tää temppuilu!

F-Securen kanssa ei ollut koskaan samanlaista ongelmaa, vaikka tilaakin oli vähempi, huoh.. Nyt ilmais kokeilu versio toisessa koneessa, kertokaapas mikä ois sitten sen jälkeen LUOTETTAVA ilmainen virustorjuntaohjelmisto kakkoskoneeseen..?

1

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermomeneeprkl

eikö kellään oo tietoa??? :(
      siis tosiaan symantec ei ns. "fyysisesti" poistu mihinkään, siellä se on ja saan haettua liveupdaten ja ohjelma näyttää että kone on suojattu..
      mutta minkä takia windows tietoturvakeskus väittää että mulla ei olisi virustorjuntaohjelmaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe