Jormi ei uskalla antaa huonoja pisteitä Jonille vai mikä se nyt oli, saattaa tulla sanomista. Mutta jos joku hetero antaisi huonoja pisteitä homolle, vedettäisiin kyllä SETA-kortti välittöämsti esiin.
Onko noi tuomarit itse harrastaneet joskus itse tanssia kun kehuvat tuota Jonia, itsekkin tanssineena tiedän jotain tanssista, eikä toi mun mielestä kyllä ole mitenkään erikoista, lähinnä huonoa amatööritasoa-
SETA;laiset vetää yhtäköyttä
Heikki hetero no
3
126
Vastaukset
- toivotaan voittoa
Jonia ei kylläkään suotta kehuta paras tanssija .
- Toivottavasti ei voi
Eka tuomari näki puutteita tanssissa ja Jorma vetäs Janille kumminki kympin. Jotain tuossa mättää...
- hogaho
Milläs ap (hetero?) tietää SETA:sta?:)
Onhan Jorma kritiikkiäkin yhtälailla antanut. Ja tuomarit ovat harrastaneet tanssia, jokainen on tanssija. Paitsi Abreu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575