naiset, miltä tuntuisi saada tällainen kukkalähetys? kukista en mitään tiedä mutta punainen ruusu on niin selvä että minäkin tiedän mitä sillä halutaan viestittää :)
terveisin mies, joka sai yhtäkkiä tällaisen idean ja tuli siihen tulokseen että se saattaisi olla hyvä idea.
niin siis tarkennuksena niin totta kai nämä tulisivat omalle kullalle eikä tietenkään vain jollekulle randomille. =)
kukkien lähetys
3
266
Vastaukset
- 11+14
kuulostaa ihanalta yllätykseltä ja romanttiselta, itse ainakin ilahtuisin :)
- Venäläistä
Voi onhan se ihanaa, olen kuin sulaa vahaa kun mies tuo mulle kimpun ruusuja, eikä mitään pientä vaan suuren :) Venäläisillä on ainakin hallussa nämä hemmottelutaidot :)
- Rehut vex
Minä kun olin armeijassa 2008 niin kun ei oltu nähty pariin viikkoon niin minä repäisin ja ostin päivärahoilla kunnon ruusukimpun ja annoin hänen asunnon ovella että tässä olis tämmöinen.
Vastauksena tuli "No mitäpä herra on tehnyt kun kukkia tuo" ja tuokin huudon saattelemana.
No heitin ruusupuskan hänen jalkojen juureen ja totesin että palataan asiaan myöhemmin.
Menin sitten omalle asunnolleni ja ryyppäsin sen viikonlopun ennen kun palasin kasarmille.
Vie enään yhtään kukkia kellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397