Onko kellään kokemuksia MM-kaupat oy nimisestä autoliikkeestä?
MM-kaupat
73
13739
Vastaukset
- Kyselet tyhmiä
Oletko ostamassa autoa vai autoliikettä?
Jos auton kunto epäilyttää, niin vie se Autotohtorille, jollaisia löytyy ainakin A-katsastuksen konttoreilta. - elvis666
Autoa ostamassa...
Siellä on myynnissä yksi kiinnostava auto, mielenkiinnosta vaan kyselen onko ollut kyseisen liikkeen kanssa asiointi asiallista, kun on välimatkaa 400km. ettei huvikseen ajele kankaanpäähän asti.- Mene ja käy.
Ja jos tällä suoli-palstalla joku sitten sanoo, että omistaja/myyjä on aamuisin epäsiistissä parrassa ja joskus krapulassakin, niin sinä kiität ja kumarrat ja jätät sinua kiinnostavan, ehkä hyvänkin ja edullisen auton sitten ostamatta?
Niinkö!?
Mutta jos joku erehtyy sanomaan, että on sitten hyvä liike (johonka perään tusina p*rseenreikää huutelee että taitaa liikkeen omistaja siellä itse mainostaa...) niin riennät sinne heti ostoksille, kun suoli-palstalla kehuttiin?
Niinkö!?!
P*rkele, että on tyhmiä nämä "onko kokemusta xxxxxx-liikkeestä" kyselyt!!
- aapeli
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vaan tyhmiä vastauksia.
- beetamim
Suoli24:llä jos kysyy asiallisesti aiheesta josta ei tiedä. Siis ihan vilpittömästi kysyy kun ei tiedä, eikä lähde vain arpapelillä etenemään niin, aloitusviestin - tilasto on yleensä 2-5 pakkasen puolella ja vastaukset tyyliä: "OTA VILÄE ÄITI MUKAAN AUTO KAUPOILE!!".
Fiksu on se joka ei ole liian ylpeä kysymään muilta neuvoa. Niin työelämässä kuin vaikkapa auton korjauksessa tai kitaransoitossa.
- elvis666
No joo täähän lähti taas asia linjalle. :((
- ei400km olekaukana?
Taas?
Oletko siis ennenkin kysellyt yhtä tyhmiä?
Etkä opiksesi ottanut?
Vai oliko esim. tuo vastaus jotenkin asiaton?
"Mene ja käy." vastasi sinulle:
Ja jos tällä suoli-palstalla joku sitten sanoo, että omistaja/myyjä on aamuisin epäsiistissä parrassa ja joskus krapulassakin, niin sinä kiität ja kumarrat ja jätät sinua kiinnostavan, ehkä hyvänkin ja edullisen auton sitten ostamatta?
Niinkö!?
Mutta jos joku erehtyy sanomaan, että on sitten hyvä liike (johonka perään tusina p*rseenreikää huutelee että taitaa liikkeen omistaja siellä itse mainostaa...) niin riennät sinne heti ostoksille, kun suoli-palstalla kehuttiin?
Niinkö!?!
P*rkele, että on tyhmiä nämä "onko kokemusta xxxxxx-liikkeestä" kyselyt!! - Mene ja osta pois?
Tai... kerroppas, millaiset kokemukset olisit mieluiten kuullut kerrottavan?
Kiitos.
Ihan mielenkiinnosta, miten kysymääsi liikettä olisi voinut
a) kehua niin, että menisit autoa katsomaan
b) haukkua niin, ettet sinne menisi?
Vai ihan oikeesti oikeesti, mitä merkitystä on jollain huonoa kokemusta omaavan katkeralla avautumisella tai edes hyvää kokemusta kertovan lässytyksillä?
Firmassa on varmastikin työntekijä/myyjä, ehkä jopa omistaja itse. Hänellä voi olla joskus hyvä päivä joskus huono päivä, asiakas on joskus mieluinen jonka kanssa tulee juttuun tai sitten täys p*rseenreikä, jolle ei edes halua myydä autoa.
Kumman kokemuksen sitten tähän saatkin jonkun kirjoittamaan, niin sillä ei varmasti ole minkään valtakunnan merkitystä autoon, josta nyt olet kiinnostunut.
Eihän?
Eikö vaan?
Eli kysymyksesi oli ja on alkujaankin v*tun tyhmä.
- Äss
Huijari, perävalo takuu!
- Ääss
Ei taida takuu olla edes niin pitkä?
- Niimpäs
Tämä veijari-kauppias ei ota romuistaan mitään vastuuta.
- vittu kyllä näin o
Niinhän se pitää ollakkin! Ostakaa uusia ´jos takuita haluatte vaikka KIA 7 vuoden takuulla tosin takuu ei ole voimassa enää vuodenikäisessäkään KIA:ssa jos yksikin huolto tuona aikana tehty jossain muussa korjaamossa kuin heidän omassaan.
- Blondie boobi
Komee se myyjä ainakin on
- TS
Reilu kauppias.
- voi pyhä jysäys
eli keskon väkee..............
- kusettettu
MM-myyjä haukkuu täällä asiakkaitaan. Itellä on kokemuksia tästä liikkeestä. ostin 25000 euron auton. Autossa oli hajalla jo ostaessa hehkurele ja myyjä tiesi ihan varmasti koska auton ajotietokone ilmoittaa sen ja sitten moottorinohjausyksikkö oli pakko vaihtaa. Kuka muu maksoi ja kärsi kun asiakas, jos olis ollu yksityinen olis neuvottelemalla saatu hoidettua mutta kun on huijari-koijari niin ei se muutu vaikka auto vaihtuis ja voissa paistuis. Osat ja asennuksen maksoin itse, en suosittele.
- Yksityiseltä, ehjä
Kannattaa ostaa yksityiseltä, tässä tapauksessa olisi varmaan saanut hintaa neuvoteltua, ja kyllä yksityinenkin uskaltaa ehjälle autolle antaa takuun. Automyyjät piiloutuu virhevastuumussutuksen taakse.
- huijattus
Älkää ostako tältä mieheltä, se on täys kusettaja. Syö nauloja ja paskantaa ruuveja. Ostakaa isosta autoliikkeestä tai yksityiseltä. Isoautoliike ottaa vastuun ja yksityinen ei uskalla huijata.
- 1000 km turhaan
ei kannata ostaa minkäänlaista ajoneuvoa tältä kauppiaalta ei pidä mikään paikkaansa mitä se sanoo
- 1000 km turhaan
Ei ainakaan kankaanpäästä
- hk-blu
En suosittele. Myynti ilmoitusten tiedot harhaan johtavia, jos autossa ilmenee jotain , ei ota vastuuta vaan suorastaan vittuilee asikkaalle..
- equal2006
Hei kaikille!
Ostin MM-Kaupat Oy:ltä Alfa sylinterikannen Nettivaraosista. Piti olla 65 tkm ajettu, VAAN, on poijun paino. 2 akselipukkia puuttuu, imunokasta nokka lähes pois ja nostajat vaihdettu jostain 300 tkm ajetusta moottorista, variaattori leikannut kiinni öljyn puutteesta = kaikki ne asiat, jotka kysyin etukäteen ja asetin kaupan ehdoiksi. Lisäksi oli laittanut päälle MH:n kulut, vaikka oli sovittu rahtikulujen kuuluvan hintaan.
Nooh, Mika Mäntylä on kieltäytynyt maksamasta rahoja takaisin.... kyllä on suoraan sanottuna "idiooottimaisia" selityksiä.
Ei ole Mika koskaan varmaan mieheksi kasvanut. Viittaan tässä vanhaan sanontaan "mies se tulee räkänokastakin, mutta ei turhan puhujasta".
Mika ei näytä ymmärtävän, että tuote ei ole sinne päinkään, mitä on luvannut ja käsitykseni mukaan teko on tahallinen ja erityisesti harkittu,
Kyseessä ei ole, kuin alle 400 €, mutta jollekkin sekin on tosi suuri asia. MM.Kaupat OY:n liikevaihto oli 2011 yli 1 m€, mutta paralla Mikalla ei liene rahaa tämän keskustelupalstan mukaan, sellaisen käsityksen olen nyt saanut.
HUOM! Ilmoitukset on tehty yrityksen nimissä, mutta rahat näyttäisivät menneet Mikan yksityistilille?
Summa summaarum. Jokainen voi tehdä itse päätöksensä, voiko tässä keskusteluputkessa "että omistaja/myyjä on aamuisin epäsiistissä parrassa ja joskus krapulassakin" Mikan kanssa tehdä kauppoja. Itse olen toiminut yrittäjänä 18 vuotta ja tuonlaisella käytöksellä olisin saanut lopettaa 17,5 vuotta sitten.
Kun nyt lähetän tämän Mikan tiedoksi, toivoisin, että Mika ottaisi ojentuakseen ja ryhdistäytyisi. Ainoa vaihtoehtoni on silloin jättää asia Poliisin tutkintaan sunnuntaina ja samalla teen ilmiannon Verottajalle, koska minulla on syytä epäillä, että Mika ei hoida valtiollisia velvotteitaan ja yhteiskunnalta jäi verot saamatta.
Lopuksi: Onneksi maksoin MH:ssa Visalla, ilmoitan perjantaina Visalle ao. teosta ja ex. Luottokunta, nykyään kait Nets, hoitaa rahat minulle takaisin.
Mika voi tietysti taas keksiä mitä tahansa selityksiä, mutta siinä tapauksessa lopuksi tapaamme sitten Mikan kaa Käräjäoikeudessa.
Minulla ei ole mitään salattavaa ja kaikki kirjoittamani pitää paikkaansa,
Yt.
Timo Metsänen, mobile 0400-221155 - utelias
equal2006 kirjoitti:
Hei kaikille!
Ostin MM-Kaupat Oy:ltä Alfa sylinterikannen Nettivaraosista. Piti olla 65 tkm ajettu, VAAN, on poijun paino. 2 akselipukkia puuttuu, imunokasta nokka lähes pois ja nostajat vaihdettu jostain 300 tkm ajetusta moottorista, variaattori leikannut kiinni öljyn puutteesta = kaikki ne asiat, jotka kysyin etukäteen ja asetin kaupan ehdoiksi. Lisäksi oli laittanut päälle MH:n kulut, vaikka oli sovittu rahtikulujen kuuluvan hintaan.
Nooh, Mika Mäntylä on kieltäytynyt maksamasta rahoja takaisin.... kyllä on suoraan sanottuna "idiooottimaisia" selityksiä.
Ei ole Mika koskaan varmaan mieheksi kasvanut. Viittaan tässä vanhaan sanontaan "mies se tulee räkänokastakin, mutta ei turhan puhujasta".
Mika ei näytä ymmärtävän, että tuote ei ole sinne päinkään, mitä on luvannut ja käsitykseni mukaan teko on tahallinen ja erityisesti harkittu,
Kyseessä ei ole, kuin alle 400 €, mutta jollekkin sekin on tosi suuri asia. MM.Kaupat OY:n liikevaihto oli 2011 yli 1 m€, mutta paralla Mikalla ei liene rahaa tämän keskustelupalstan mukaan, sellaisen käsityksen olen nyt saanut.
HUOM! Ilmoitukset on tehty yrityksen nimissä, mutta rahat näyttäisivät menneet Mikan yksityistilille?
Summa summaarum. Jokainen voi tehdä itse päätöksensä, voiko tässä keskusteluputkessa "että omistaja/myyjä on aamuisin epäsiistissä parrassa ja joskus krapulassakin" Mikan kanssa tehdä kauppoja. Itse olen toiminut yrittäjänä 18 vuotta ja tuonlaisella käytöksellä olisin saanut lopettaa 17,5 vuotta sitten.
Kun nyt lähetän tämän Mikan tiedoksi, toivoisin, että Mika ottaisi ojentuakseen ja ryhdistäytyisi. Ainoa vaihtoehtoni on silloin jättää asia Poliisin tutkintaan sunnuntaina ja samalla teen ilmiannon Verottajalle, koska minulla on syytä epäillä, että Mika ei hoida valtiollisia velvotteitaan ja yhteiskunnalta jäi verot saamatta.
Lopuksi: Onneksi maksoin MH:ssa Visalla, ilmoitan perjantaina Visalle ao. teosta ja ex. Luottokunta, nykyään kait Nets, hoitaa rahat minulle takaisin.
Mika voi tietysti taas keksiä mitä tahansa selityksiä, mutta siinä tapauksessa lopuksi tapaamme sitten Mikan kaa Käräjäoikeudessa.
Minulla ei ole mitään salattavaa ja kaikki kirjoittamani pitää paikkaansa,
Yt.
Timo Metsänen, mobile 0400-221155Onko tilanne tämän keissin suhteen mikä?
- Mika................
utelias kirjoitti:
Onko tilanne tämän keissin suhteen mikä?
Soita Timolle, äläkä vttu tässä kysele vtun tyhmiä...
- Utelias2
Mika................ kirjoitti:
Soita Timolle, äläkä vttu tässä kysele vtun tyhmiä...
Jaahans, kirjoitus tyylistä päätellen itse kauppias tuli tänne aukomaan päätään.
- Mika................
Utelias2 kirjoitti:
Jaahans, kirjoitus tyylistä päätellen itse kauppias tuli tänne aukomaan päätään.
Jaahans, mutta kun ei tullut. Tuossa yllä Timo on antanut auliisti yhteystietonsa, jos asiasta kysyttävää. Miksi tätä siis tässä pitää "utelias" nimimerkinkään ihmetellä? Vttu.
- autokuume1
Kiitos näistä kokemuksista, olin aikeissa ajaa katsomaan kiinnostavaa autoa ko. liikkeessä itsekin 400 kilometrin päästä, mutta tämä kyllä asettaa liikkeen sen verran epäilyttävään valoon, että harkitsen asiaa useammin kuin kahdesti.
Vaikka autokuume poltteleekin miestisseissäni. - Yök
Kyllä jäi pahamaku autokaupoista tässä liikkeessä.
Ei enää ikinä autoa Mikalta! - Kalleqq
EI älkää ostako täältä!!!!
- ee33
Teet ainoastaan itsellesi palveluksen jos jätät auton ostamatta tältä kaverilta. Kaveri myy täysin romuja Saksasta uitettuja menopelejä, eikä suostu ottamaan vastuuta ollenkaan myymistään romuista.
- vihtujoo
ÄLKÄÄ ostako Mäntylältä mitään!!!!!!!!!! Täys huijari ja ei ota vastuuta mistään. Ostin auton joka oli kaikkee muuta ku puhu.. monen tonnin remontti heti alkuun. Juuri leimattu .. piti olla kunnossa! Kankaanpään katsastusasema hyväksyny. Vikoja.. koiranluut täysin horot.. oli tiedossa mut ei maininnu, pakosarja halki n. 10 kohtaa, ei kuulu äänestä, sen seurauksena turbo paskaksi, vaihdelaatikko vuoti öljyä eli öljypohjan tiiviste.. piti ostaa öljypohja uus koska tiiviste on "öljypohja" väitti ilmastoinnin vedeksi.. nyrkinkokoinen läiskä joka yö, väitti bemaria M-sportiksi.. ei ole (oli tiedossa mulla minkä mainitsinki oston yhteydessä, alatukivarret horot.. ei pitäis saada leimaa, kaiken huippu.. eripari iskarit edessä.. toinen m-Sportin joka repii keulaa alaspäin eli vetää itsensä puoleenväliin ku toinen pukkaa kokonaan itsensä ylös.. toinen vakio.. halvin bilstein. Mitähän vielä löytynee? Ei ota mitään vastuuta.. tarjos 250 euroa mut en hyväksyny.. taitaa olla et samat säännöt mitä hänellä eli niitä ei ole. Löytyiskö porukkaa jos lähdettäis autokaupoille Mikan kauppaan ;)
- uunotettu1
Nythän on tilanne semmoinen, että MM-kauppojen kanssa ei kanna tehdä minkäänlaisia kauppoja, jos ei halua tulla uunotetuksi.
- MM-huijaus oy
Kivasti on kaupan teko hiljentynyt Mikalla, Oisko asiakkaat huomanneet minkälainen huijari kyseessä?
- MM-huijaus oy
Ha, oletteko muuten huomannut että tää Mika huijaa nettiautossa jo osoittensakin, siellä lukee sijaintina Kankaanpää, vaikka todellisuudessa sijaitsee naapurikunnan puolella Jämijärvellä 20km. Kankaanpään keskustasta.
- MM-huijaus oy
Ha, tää Mika huijaa nettiautossa jo osoittensakin, siellä lukee sijaintina Kankaanpää, vaikka todellisuudessa hän myy romunsa naapurikunnan puolella Jämijärvellä 20km. Kankaanpään keskustasta.
- jiihaa
Ju se tulee siihen kyläkaupalle näyttään kasaamansa romut.. osoite on tiedossa.. tuntuuko koskaan keltään että sua seurataan ;) voi Mika parka..
- Heheh
jiihaa kirjoitti:
Ju se tulee siihen kyläkaupalle näyttään kasaamansa romut.. osoite on tiedossa.. tuntuuko koskaan keltään että sua seurataan ;) voi Mika parka..
:-)
- Wannabe
Älkää hyvät ihmiset ostako tältä teletapilta mitään!!! Nimimerkillä Kustu linssiin.
- summerkepa
Se on semmosta kun ostaa käytettyjä. Olen ostanut niitä monia, myös MM Kaupoilta. Ei se kauppiaan vika ole jos autoon joku vika tulee... Uudet autot on niitä varten jotka vikoja pelkää.
Valittajien kannattaa kulkea bussilla
Mukavaa Joulua kaikille...
Omalla autolla ajettu 400 tkm....
- SATAN
Niin, Ei se ole kauppiaan vika jos autoon tulee joku vika, mutta jos kauppias tarkoituksella pimittää tietoja jo hänen tiedossa olleista vikoja ja antaa virheellisiä tietoja auton kunnosta, vioista ja varusteista, kuten Mika tekee, niin kyllä se on tietoista KUSETUSTA ja HUIJAUSTA. Prlk!!
- Pavosen Heska
Herra Siunaa ja Varjele tätä autojobbaria...ei voi muuta kuin ihmetellä mitä p*skaa sieltä navetan takaa myydään.......................
- Jösses
Pokerilla se haukkuu muita huijareiksi, voivoi, torille vaan kenkäkaupoille.
- reksu2
On se kumma jos ostetaan 1000-.2000e vanhoja ajettuja autoja sitten odotetaan ettei niihin tule mitään vikoja. Ostin syksyllä Mäntylältä auton, n.5000e. Auto on sellanen kun Mika sanoi. Auto toimii hyvin kaikin puolin.. Mahdollisesti ostetaan toinenkin auto,jos kauppoihin päästään,koska ei ole mitään henkohtasta syytä epäillä kauppiasta .Kaikki on mennyt niin kuin on sovittu. Tyytyväinen ostaja Sastamalan Häijäästä.
- jiihaastrw
Älkää ostako mitään tältä pikkunilikiltä... Täys huijari... Todisteet tallessa. Siitä vain "autoja" myymään Mika(ä) edestänsä löytää..
- rankaisee
MM-auto näyttäisi nyt kauppavan kiesejään Korjaamotie 10, 49400 Hamina
- Kyylär
Ei oo sama liike haminas !!!
- Nytteitviimeisenvirheen
Mikalta tuli mersu ostettua, vika valo syttyi kotimatkalla, egr tukkeutunut ja automaattilaatikko vikatilassa eikä anna vetää kunnolla oli vissiin testerillä nollattu ennen myyntiä ettei hetkeen näy, pitäisköjän tän kaverin toiminnalle pikku hiljaa pistää stoppi.
- FAKtoi
Vai "Nytteitviimeisenvirheen" pitäisikö sinun nyt vaan viedä mersusi korjaamolle, että voit jatkaa ajelua? Se kun on nyt tullut ostettua ja lienee sinun autosi?
EGR putsaukseen tai vaihtoon, se todennäköisesti antaa singnaalin myös vaihteistolle mennä vikatilaan. CAN-väyläiset autot kun nyt vaan toimii niin "hassusti", että pikku vika jossain komponentissa saa auton häiriintymään ihan kuin olisi isompikin vika... Satasen parin huollolla saat auton taas kuntoon, eikä tarvitse olla tuon enempää hädissään kuin mitä nyt olet.
- Nytteitviimeisenvirheen
Mutta kun perse on auki kuin tuuran putki, ei ole edes varaa polttoaineisiin, veroihin saati vakuutuksiin, piti vaan saada se netin halvin loppuunajettu mersu, että naapurit ja työkaverit peräkorven liimahaistotehtaalla luulisvat et miulla on rahhoo.
- DKW
Olen tehnyt muutaman kaupan ko kaverin kanssa ja pikkujutut on hoidettu ihan ok. En ole koskaan ostanut Mikalta uutta autoa vaan muutaman satkun ajettuja väyrysiä. Onneksi kaveri on ihan lunki kaveri ja mulla ei ole ollut mutkia matkassa. (Onneksi?)
Olen myös ostanut autoja muiltakin joissa on ollut enempi murheita kun vaan siivoavat ja eikun nettiin!!!!! Tää kaveri sentään vie katsastukseen ja leimat on kunnossa. Olen kaveri joka ostaa Mikalta vielä kun tarvitsen taas autoa. - Suositel
Hyviä kokemuksia!
- MB2
En suosittele, soittelin autosta joka minua kiinnosti, kyselin ilmastoinnin toimivuudesta koska tiesin että kyseisessä merkissä niissä oli vikaa, myyjä vastasi että on auton vierellä ja hyvin puhaltaa kylmää , ajattelin että mikäs siinä mennään katsomaan ja päivä kun soitin oli keskiviikko ja saman viikon lauantaina mentiin ja hyvin ilmastointi toimi mutta oli täytetty edellisenä päivänä eli perjantaina kun oli huolto liikkeessä laittaneet tarran pellin alle jota myyjä ei huomannut ja niinhän se oli että kennossa oli reikä ja tämä sattui kesällä 2015
- Jobbar
Menkää vittu ostaa uusia niin ei tartte rutista jos tulee markan vika!!!!
- MB2
Mitähän sieniä tää jobbar on syöny ? markoista nyt ole puhuttu vuosikausiin ai niin TAITAA OLLA KÄYTETTYJEN AUTOJEN SUURKAUPPIAS
- Auranmaa
Rakennustarvikkeet nouti aurasta niinkun piti ja lyhyen keskustelun perusteella voin sanoa et kun jobbareille antaa auton vaihdossa ja kehuu sen maasta taivaaseen jobbari laittaa sen eteen päin ja se on paska kuka saa syyt no jobbari tietenkin kun ei tutkinut autoa niinkun kummelin pojat .moro
- MB2
No , onneksi on niitäkin käytettyjen autojen kauppiaita jotka ottavat niistä jotain vastuutakin mitä myyvät ???
- Anonyymi
Perävalotakuu tulee tästä firmasta.
Olkaa varovaisia kun ostatte autonne tältä jampalta!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perävalotakuu tulee tästä firmasta.
Olkaa varovaisia kun ostatte autonne tältä jampalta!!MISSÄÄN käytetynautonliikkeessä EI OLE TAKUUTA! PAINA SE VTTU KALLOOSI!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISSÄÄN käytetynautonliikkeessä EI OLE TAKUUTA! PAINA SE VTTU KALLOOSI!!!!
Oliko toi kommentti omistajalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISSÄÄN käytetynautonliikkeessä EI OLE TAKUUTA! PAINA SE VTTU KALLOOSI!!!!
AINA ON TAKUU!!! kun ostat autoliikkeestä!!
PAINA SE KALLOON!!
kuluttajasuojan takuu on aina.
- Kovaluu
Tässä lueskelin näitä viestejä... Miten #elvetissä ootte voinu ostaa noin paskoja autoja? Mä olisin jättäny pihaan :)
Terveisin paljo Mikalta ostanu autoja- Pölöhökustaa
Ostin kyseiseltä Mikalta Dodge Avenger merkkisen auton
ja ajoin sillä 4vuotta ,hyvin toimi, eikä tarvinnut kuin huoltaa,tosin Dodge oli ajettu vain 82000 km,tosin hävisin sillä jonkin verran sitten myytyäni? Voi voi mitä mieltä olette,oisko myyjän pitänyt nyt hoitaa ne häviöt ?että ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin ...terkkuja vain Mika tvo: Ola - Anonyymi
Pölöhökustaa kirjoitti:
Ostin kyseiseltä Mikalta Dodge Avenger merkkisen auton
ja ajoin sillä 4vuotta ,hyvin toimi, eikä tarvinnut kuin huoltaa,tosin Dodge oli ajettu vain 82000 km,tosin hävisin sillä jonkin verran sitten myytyäni? Voi voi mitä mieltä olette,oisko myyjän pitänyt nyt hoitaa ne häviöt ?että ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin ...terkkuja vain Mika tvo: OlaHarkitsin auton ostoa täältä mutta onneksi tuli luettua nämä kommentit. Tommonen kusiruutta ei tarvii kun halon nenäänsä.
- Anonyymi
En suosittele..
- Anonyymi
Olen kaksi autoa ostanut, Mondeon ja Chevrolet captivan,vanhoja autoja mutta ei moittimista. Luonnikasta tomintaa.
- Anonyymi
Kusettaminen näkyy olevan loppunut kun ei ole pahemmin enään autoja ollut viimme aikoina.
hyvä näin. sain kanssa pettyä 3vuotta sitten kauppoihin. - Anonyymi
On tuolla homma toiminut, en ole ostellu mutta myyny..
- Anonyymi
Olen ostanut 2 kpl 1-2 tonnin autoa.On aika luonnollista että tässä hintaluokassa voi pikkuvikoja ilmetä.
- Anonyymi
Kiertäisin kaukaa. Ostin auton osoittautu aivan paskaksi. Edellinen omistaja oli viat kertonut myyjälle mutta eipä myyjä muistanut kertoa ennään minulle.
- Anonyymi
Normaali käytäntö kauppiaiden keskuudessa.
- Anonyymi
Tietoista kusettamista!
- Anonyymi
Ei ota mitään vastuuta ja myy viallisia autoja!
- Anonyymi
On kait lopettanut. kun ei mitään myynnissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276