käsiaseet tälläkertaa vuorossa esim:tokarev,cz 75,cz 95 ja oikeestaan kaikkia 9mm ja 7,65 voi kaupata.Jos sattuu joltai tuo tokarevi löytymään ni sillo olen onnellinen mies
OSTETAAN.
9
220
Vastaukset
- t-33.
ja minkäslaiset karhennukset pitäisi luistissa olla?
- joku joka ees tietää
nii ja se on Tokarev TT-33 ei t33.Niin juu ja se on 7,62x25mm ei ole 7,65 br eikä para.
- lukkoilija
Ruiski omalla tokarevilla, koska se näyttää olevan pisin pyssy...
- myös klokki löytyy
Mulla sitä olis monta mutkaa myytävänä kun vaan tietäis ostaja mitä haluaa..on 9mm cz, .45 cz, .22 margolin, .357 S&W 4 tuuman piipulla, 9mm Lahti..ja muutama vielä lisäks..minkä haluaisit, aloitusviestin kirjoittaja!
- tupakkamiäs
Tokarev ja muutkin aseet kiinnostaa.Hintaa ja muuta voi laittaa suoraan s-postiin.
tupakkaukko@hushmail.com - myös klokki löytyy
Laaja on skaala, onko luvat mille kaliiperille? Jos siitä lähdettäisiin niin sitten pistän tarjousta tulemaan.
- Myös vaimo löytyy
Mulla on vaimolta luvat 4,5mm ilmakiväärille ensi syksynä haen lupaa 5,5mm.Onko sulla muuten viranomaiselta luvat noihin joita kaupittelet?
- ei edes klokkia
No ei tietenkään mulla lupia ole noihin aseisiin joita kaupittelen koska varmaan tuolla ostajallakaan ole ostolupaa mutta nou hätä ei mulla ole kyllä noita pyssyjäkään.
- Pekka ja Juhani
Meillä on yhteinen ilmakivääri jolla ammuskelemme kesäisin kesämökillä viettäessämme yhteisiä hetkiä. Ilmakivääriharrastus rentouttaa ja on muutenkin hauskaa yhdessäoloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256