Mikä hyvä maila junnulle?

asd

Mitä mailaa suosittelisitte kohta 9-vuotiaalle pojalle (142 cm/39 kg)? Kiitoksia vastauksista. Itse olen vähän pihalla näistä...

14

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reply2asd

Ei sitä nyt niin vaan kerrota. Tykkäätkö puu-/komposiitti mailasta?
      Jos puu, niin kaikki on samanlaisia... Ainakin minun kokemukseni perusteella (lavan käyryys vaan vaihtelee) Ja jos taas tykkäät komposiitista, niin suosittelen sinulle kestävää mailaa, jos et harrasta, eli osta joku maila, jossa ei ole paljon joustavuutta. Mailan pitää olla sinua n.nenään asti ilman luitimia, mutta, koska olet kasvava nuori, ja et todennäköisesti halua ostaa paljon mailoja, niin suosittelen ostaa mailan, joska on n.otsaan sinulle...
      P.S. Olet aika rimpula, joten sinun kannataisi syödä kunnolla (sis. Aamianen, Lounas, päivällinen, välipala, illallinen & iltapala. :)
      -------- Bauer Vapor X-Elite, Easton Stealth Magnum 50, Koho Revolution ---------

• kiekkojunnun faija

Jaaha, tässä taas asiantuntija kertoo totuuksia ja valitettavasti jotkut aina uskoo näitä tarinaniskijöitä.

Ensinnäkin tuosta "olet aika rimpula" väitteestä.
        Aloittajan kertomilla mitoilla poika on kasvukäyrästöllä yli keskiarvon.

Mailan pituus on jossain määrin makuasia, mutta yleisesti suositeltu mitta on, että mailan kärki on leuan korkeudella luistimet jalassa.
        Joten edellisen vastaajan nenään tai otsaan ilman luistia on pakko olla huumoripläjäys tai sitten pihin faijan pojalleen opettamaa tarua.

• jv

oon ite 10 v ja minusta bauer vapor x20 komposiitti on hyvä

• tl

oon 10v mutta sain 8-9v ekan komposiitimailan joka oli Easton se 2 jolla pelaan vieläkin kuten mun seuraavan turnauksen kokonaan ja mul on myös Reebok 3 0 3

• tl

ei kantsi alottaa kanavoiduilla mailoilla

• kannattaa ostaa

easton eq 50!!!

• LL-89

Reebokit ja Eastonit on huippuja

• HYVÄ JÄÄKIEKKOILIJA

easton eg-10 maila on hyvä mailan pituus pitää olla nenään asti

• itsellä eq50

Kannattaa ostaa Reebok 11K tai Easton EQ50 tai sitten Bauerin Total One

• eq98

ehdottomasti joku eastoni.... vaikka eq30

• hyvä maila

ostin eastonin stealth magnum 85 mailan. kesti kuukauen ja meni paskaks :D

• eastonfan

eastonit on parhaita, itellä kolme eastonii!!!

• jdfcdacdcmj

easton hei!! easton se 6.

• Anonyymi

No, iten olen 11 vuotta ja minulla on Warrior Covert qre5. Se on todella hyvä maila, ja arvaa mitä... Se maksaa vain vaivaiset 49,90 €!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe