Olen nainen ja vakavasti parisuhteessa naisen kanssa. Työpaikallani olen jatkuvasti kutsunut kumppaniani miehen nimellä, joten työpaikallani kaikki kuvittelevat minun olevan hetero.
Nyt olemme kuitenkin kumppanini kanssa rekisteröimässä parisuhteemme ja tiedän, että firman juoruilevat akat saavat kyllä pian totuuden selville.
Tiedän jo, että täällä firmassa on suvaitsevia ihmisiä joille kyllä uskaltaisin suuntautumiseni paljastaa, mutta hävettää se, että ikinä lähdin esittämään muuta kuin mitä olen.
Haluaisin kuitenkin kertoa aivan kaikille kuinka onnellinen olen ja kuinka ihana kumppani minulla on, mutta miten?
Ja kannattaako se enää? Joudunko loppuikäni häpeämään itseäni?
Tiedän, että häpeän turhaan
3
162
Vastaukset
- miitsuliini
Kerro ainakin niille lähimmille ja jotka luulet tuntevasi hyvin..ei se nykyisin enää niin ihmeellistä ole..Minun työkaveri kertoi minulle ja muutamille työkaverille että asuu tyttöystävän kanssa ja on kihloissa..Ihan ok juttu! Hyvä työkaveri ja ennenkaikkea ihana ihminen!
- rohkeudella
Eikö kannatta olla rehellinen? Nolonpaahan se sitten on selitellä kun totuus paljastuu...
- rehellisyys kannatta
Nii ei kai se ainakaa helpompaa vuosien päästä oo ilmottaa, että se mun puoliso on sitte myös nainen. Siitä ne puheet ainakii viimeistää saa siivet ja juorut liikkumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194