Kerrompa oman tarinani.
Aikaa tapahtuneesta on kulunut jo aikaa. Kännykät olivat kuitenkin vielä harvinaisia ja kalliita joten niitä ei ollut tavallisilla ihmisillä. Olin aloittanut seurustelun ja olin tyttöön mielettömän rakastunut. Tyttö, siis nuori nainen , asui äitinsä kanssa samaa taloa. Kumpikin vastasi lankapuhelimeen samanlaisella äänellä ja sukunimellään. Se selvisi vasta puhelun jälkeen.
Olin kuumeessa ja kaipasin hellyyttä ja huolenpitoa. Soitin tyttöystävälleni ajatuksena anella häntä käymään ja hoitamaan minua. Puhelimeen vastasikin se äiti, ihan samalla äänellä. Aloin lirkuttelemaan ja houkuttelemaan häntä käymään ja harrastamaan seksihommiakin. Anelin ja vaikeroin. Viimein lyötiin luuri korvaan. Luulin että olin vihoittanut tyttöystävän jotenkin hölmöyttäni ja mieli oli maassa.
Parin päivän päästä tyttöystävä soitti ja sanoi suhteen irti. Olin kuulemma käsittämätön sika joka puhuu hänen äidilleen, uskovaiselle ihmiselle, riettauksia puhelimessa. Yritin selitää mutta niitä ei kuuneltu.
Opetus:
Puhelimeen pitää vastata nii ettän varmasti tietää kuka on puhelimessa. Nykyisenä aikanakin on oltava varuillaan vaikka kännykästä näkyisi soittaja.
Olen viisastuttuani miettinyt asiaa paljonkin. Tuossa kommelluksessa saattoi mennä kahden ihmisen elämä raiteiltaan sillä tiedän että se nainen niinkuin minäkin olemme kohtuukunniallisia ihmisiä.
Ehken nyt kirjoittelisi tännekkään jos se puhelu olisi jäänyt soittamatta.
Tämähän on hauska palsta.
ja elämä on sattumaa
1
142
Vastaukset
- JK
VAINN IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738