Kuka muistaa kiteen joukkoraiskaus jutun ?

kaisa keppana

Mitä nykyisin syytetyille kuuluu ja varsinkin sille uhrille ????

9

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuliviiri

Päätä jo, oletko Kukka-Maaria vai kaisa keppana?

• Kukka- Maaria

Luulin, että eka viesti ei tullu näkyviin...siksi kaksi nimerkkiä. Kukka- Maaria tästä lähtien

• lklklkkllkkl

Hanki hoitoa, jookosta?

• Kukka-Maaria

Oletko sie joku niistä raiskaajista ???

• prismari

Sie taiat uhri olla? Mää takas kassalle;)

• Kiteen Kirkas

Mikä on nykytilanne Kiteellä?

• t

käy toki heiltä itseltään kysäsemässä mitä kuuluu. Eiköhän tää asia ole jo niin monta kertaa täällä läpikäyty jotta annetaahan olla jo. Uhrikin vois jopa pystyä unohtamaan edes osittain tapahtuneen jos ei sitä jatkuvasti esille nostettaisi.

• tee-viiva

Jaaha... Asenteesi on huomioitu. Saanko minä puolestani "toivoa" sinulle jotakin, jonka voisit sitten (koettaa) myöhemmin "unohtaa"...?

• t

toivo toki jos siitä parempi mieli sinulle tulee. Minun kohdalla on sattunut elämän aikana paljonkin oikeasti pahoja asioita jotka aikansa vaivasi. Vaan pääsee niistä oikeasti yli kun ei jatkuvasti niistä ole joku muistuttamassa ei ne kokonaan koskaan unohdu vaan kyllä ne siellä mielenperukoilla joskus nousee vielä kummittelemaan. Omassa mielessä ne korvaan niillä hyvillä asioilla jotka elämäni aikana on kohdalle sattunut niitä ei montaa ole vaan tarpeeksi jotta pahamieli ei pitkään jatku. Uhreille oli sitten kyse mistäkin minä en pahaa toivo vaan oikeasti koittakaa ihmiset ymmärtää, Että ihmisellä on taipumus unohtaa pahojakin asioita joita on sattunut. Mutta siihen menee aikaa ja jos jatkuvasti siitä joku muistuttaa niin se ei koskaan unohdu.

Esimerkkinä käydään kalliissa terapiassa ja jatkuvasti revitään auki niitä arpia jota elämä on jättänyt. Tästä syntyy kierre joka ei lopu ja ainut joka tästä hyötyy on se terapeutti joka rahaa tahkoaa ihmisen pahalla ololla Jos ei masennusta ollut ennenkuin menit terapiaan niin varmasti on sen jälkeen ja lääkkeillä vampataan sellaiseksi, Että ei itseään vedä jojoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58