Yökyläillessä vaiko esim. saunassa? Harrastitteko heti seksiä vai "ihailitteko" kumppaninne kehoa vielä kauempaa ryhtymättä mihinkään?
Mielenkiinnosta kysyn. Mulla on poikaystävä, ollaan seurusteltu alle kuukauden mutta emme ole nähneet toisiamme siis alasomina...
Miten muilla, eli arastelitteko yhtään?
P.S. Ollaan muuten kaukosuhteessa :D
Missä te olette nähneet kumppaninne ensimmäistä kertaa alasti?
14
2812
Vastaukset
- nooobmbmbbb
kaukosuhteet .... ei hyvää seuraa jos kaksi nörttiä näkisi toisensa alasti.. varmaan kutsuisi backuppeja jos näkisi tai jotain.. emt?
- 16-v.tyttö
Olemme ihan tavallisia ihmisiä -.- Se, asuuko lähellä vai kauempana ei merkitse mitään jos rakastaa.
- 16-v.tyttö
Kukaan ei muista vai kun niin hiljaista on ?:D
- hyuuuuuuu
hotellissa
heh >w- Anonyymi
Omg tarkoitatko seksiä
- ljnl
me ainakin nähtiin ekaa kertaa toisemme alasti ku alotettii seksi. ennen "ekaa kertaa" siis, mutta sillon ku ekaa kertaa vaik harrastettii suuseksii
- Narnarnorsku
Minulla on myös kaukosuhde, kohta vuosi täynnä. Ja ekan kerran on nähty nakkena saunassa (suhteen alkuaikoina) olipahan suurta hupia kun tyttöystävä oli ekaa kertaa saunassa (eikä tottunut alastomuuteen toisen seurassa) kasvojen ilmeetkin oli omalaatuset. Aiak ihmiskohtaista, itse olen tottunut että saunassa uidessa ym voi olal nakuna melkein kenenkä kanssa vaan, mutta tyttöystävä on ylisiveä. Pelkkää ihailua se oli loppujen lopuksi.
- 16-v.tyttö
Narnarnorsku, saanko kysyä että onko tyttöystäväsi vieläkin siveä vai joko tilanne on muuttunut?
- Anonyymi
Tehkää alasti seksiä niin sun maha kasvaa ja sinä olet raskaana
- Anonyymi
Hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
- Anonyymi
Olen myös tyttöystäväni kanssa kaukosuhteessa, oltu noin vuoden verran, ja viime kesänä näin hänet eka kerran alasti.
Oltiin me jo vähän fantasioitu seksistäkin keskenämme ja kirjoiteltu näitä "mietteitä" puolin ja toisin toisillemme ja jotenkin oli itsestään selvää, että harrastetaan seksiä sitten heti, kun siihen tulee mahdollisuus.
Ja viime kesänä tuli sitten, hänen vanhempansa olivat lähteneet lomareissuun ja sain luvan mennä heille siksi aikaa tyttiksen kanssa kotivahdeiksi. Hänen isoäitinsä kyllä asuu heitä lähellä ja hän kävi aina välillä "tarkistamassa", että ollaan hengissä tm;)
Kyllähän se vähän jännitti ja.. tai no, en tiedä arasteltiinko varsinaisesti, mutta jotain kai vähän.
Hän oli mua bussiasemalla vastassa ja mentiin hänen sukulaisensa kautta hänen kotiinsa ja paineltiin kyllä aikalailla samantien yläkertaan hänen huoneeseensa ja samantien asiaan.
Vaatteet vaan pois jne, siinä vaiheessa pussailtiin jo ja kävi mun käsikin hänen paikoissaan.
Ihastelin kyllä häntä aika tovinkin aikaa, kun hän asettui ilkoalastomana selälleen makaamaan sänkyyn ja levitti vielä jalkansa valmiiksi odottaen, että mä menen hänen päälleen jne.
Hän jo vähän hoputtikin mua kysymällä, että mikset sä tee mulle mitään?:D
Kun katselin vain häntä ja hänen emätintään ym, enkä saanut heti aikaiseksi alkaa hyväilemään häntä, vaikka mulla oli erektiokin jo siinä vaiheessa.
Sitten tulikin kiire aloittaa hommat.
Mun piti ensin vähän pusutella sieltä alhaalta ja mitä kaikkea olin suunnitellutkin tekeväni hänelle, mutta hän vetikin mut vauhdilla päällensä ja ohjasi mut oikeaan kohtaan ja komensi napakasti että työnnä se sisään..
Vähän kyllä nolotti, kun en kestänyt kauaa. Varmaan jotain 5 työntöä ja laukesin. Mutta seuraava akti kestikin jo kauemmin. - Anonyymi
Meillä eka kerta tapahtui saunaan menessä, riisuimme molemmat itsemme.
- Anonyymi
Minun sängyssä.
- Anonyymi
Minkä ikäisiä olitte? Minä tuon ylläolevan kirjoittaja ja me oltiin 16v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005