Olen sitä mieltä, että minulla on hyvä viinapää, koska voin juoda vaikka väkevää viinaa todella suuria määriä ilman, että kärsisin tasapaino ongelmista, muistihäiriöistä, sekavasta käyttäytymisestä tai muista alkoholin negatiivisista vaikutuksista. Toisaalta minulla kyllä tulee melko voimakas henkinen krapula, joka kestää yleensä melko pitkäänkin. Varsinaisia fyysisiä oireita ei yleensä tule.
Ongelma tässä nyt on se, että kaverini on sitä mieltä, että minulla ei hänen mukaansa voi olla hyvä viinapää, koska krapulani kestää pitkään ja on henkisesti raskas. Itse taas olen sitä mieltä, että hyvän viinapään määritelmään ei krapula liity.
Eli onko minulla mielestänne hyvä viinapää vai ei? Sanokaa mielipiteenne!
Viinapää?
viinapää
1
172
Vastaukset
- eskopekka2
Pitäisikö sanoa onneksi olkoon vai olen pahoillani? Ei siinä muuta mutta rahaa palaa kun joutuu ostamaan paljon juotavaa että menee päähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569