Saako selville ketkä on käyny kattelemassa mun facebook-profiilia?
Yksi kaveri laittoi linkin, mutta onko mahdollista että kyseessä oliskin "vakoiluohjelma", jota käyttämällä joku pääsee varastaan profiilini?
Mutta muuten kyllä kiinnostaa ketkä sivujani stalkkaa.
7
605
Vastaukset
- tyuiopop
Tuota minäkin olen miettinyt. Kertokaa, jos joku tietää.
- invisible X
Ettei olis taas näitä pelotteluja, että sinut nähdään vaikka itse et osaa nähdä... ? Toisaalta taas... hmm. Niin, mikä on totuus?
- en tiedä mäkään
Ei kukaan tiedä. Varsinaisia insinörttejä :D
- warmaa tietoo
Facesta et näe kuka sivujasi on katsellut.
- xman
Kyllä facebookilla saa näkyviin kirjautuneet profiiliasi katsoneet. Välillä tulee ihan mielenkiintoisia nimiä;)
- VARMAAN SAA,JUUPAJUU
No miten?
- rgsrgh
VARMAAN SAA,JUUPAJUU kirjoitti:
No miten?
Älä usko, ei mitenkään. Nämä on näitä huijareita, jotka muka näkevät kaikkien IP:t ja nyt muka Facebook-sivuilla kävijätkin. Mitään todisteita heillä ei ole antaa väitteidensä tueksi, pelkkää paskan jauhantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194