Mitä tehdä kun suhteessa ei ole romantiikkaa? Olemme seurustelleet nyt noin 5 vuotta, olemme molemmat parikymppisiä ja asuneet yhdessä 1,5 vuotta. Suhteen parin ensimmäisen vuoden aikana mies oli huomaavainen, toi silloin tällöin ruusun, kysyi haluaisinko hieronnan tai muuta vastaavaa romanttista. Enää ei ole romantiikasta tietoakaan. En muista milloin viimeksi olisi tuonut/tehnyt/ostanut minulle yhtään mitään, edes vuosipäivänämme tai ystävänpäivänä. Olen vihjannut kuinka mukavaa se oli kun jotenkin minua huomioi, mutta ilman mitään vaikutusta. Omasta mielestäni on loukkaavaa ettei edes voi korttia hankkia syntymäpäivänäni. MIten saisin mieheni taas huomioimaan minua muutenkin kuin sillä että riisun vaatteeni? Tuntuu ettei hän edes ymmärrä sanan romantiikka tarkoitusta, vaikka ennen sen taisi hienosti.
Ei romantiikkaa, enää
Lendi
1
268
Vastaukset
- Romantiikkaa kaikill
Ja olet itse tehnyt romantiikkaa miehelle?
Mieti uudestaan ... kenen syy ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397