Koolausväli 60cm + MDF-paneeli

voihan välit

Katossa on koolausväli 60cm. Kaikissa (mitä itse löytänyt) mdf-paneeleissa on sanottu 40cm. Uskaltaako laittaa niitä tuohon väliin laittaa vai rupeeko roikkumaan ajankuluessa? Onkohan olemassa mdf-paneelia, jonka voisi laittaa 60cm koolaukseen??

Uutta koolausta en taida jaksaa tehdä, kun pitäsi "kahteen kertaan tehdä" ,jotta saisin laitettua käytävän suuntaisesti paneelit (ensin nykyisen päälle ristiin ja sitten nykyisen mukaisesti 40cm välein). Vai onko parempia ideoita.
.
Tai sitten täytyy laittaa ihan peruspaneeli...Olisi vain "nopeampi" laittaa mdf-paneeli.

4

5202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari789

Eikö sinne nykyisen koolauksen väliin voi lyödä uutta koolausta. Silloin koolausväli olisi 30 cm.

• IANAL

Laita peruspaneli. Ei siinäkään kauaa mene. Tai sitten pistä vaneri pohjalle ja siihen kiini...

Jos on peruspuutalo, jossa koolausten päällä höyrysulku ja sitten villat, uita muutama laudanpätkä koolausten päälle, niihin kiinni uusi koolaus väliin ja sitten sinulla onkin 30 sentin jaolla koolaukset... Varo rikkomasta höyrysulkua.

• klopklopklopklop

Ei kehtaa ruveta purkamaan noita muoveja pois. Muutenkin tykkään enemmän paneelin ulkonäöstä vs.mdf. harmi, että on vaan hintavampaa. Ei sitä 600mm koolaukseen käypää mdf-paneelia ole missää, ei edes 10mm paksusta saa laittaa. No, eikun valkolakattua paneelia etsimään, jotta saisi jouluksi valkean katon :)

• kari789

Suosittelisin kyllä ihan valkoiseksi maalattua paneelia. On kauniimpi ja arvokkaamman näköinen. Valkolakatussa näkyy kaikki oksat läpi ja on siksi keskeneräisen näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe