Siis poltin rippi raamattuni useita vuosia sitten, en koe tehneeni väärin.
Poltin rippi raamattuni.
11
207
Vastaukset
- hgbn
kuiteski joku kaivaa ku kirjotit...
- gfgfgfgfg
testi toimiiko
- Entäs sitten?
Saahan sitä nyt omaisuuttaan polttaa ja paperia varsinkin. Ketäpä se kiinnostaa. Taitaa kuitenkin jollakin tavalla itseäsi kaivellla, kun piti oikein kirjoittaa asiasta?
- tempmich
Siinä luki - totuus ei pala tulessakaan. Mieti sitä.
- juutasperskele
Siis, aivan sama kuin polttaisit vanhat koulukirjas.. mutta taitaa vähän uskonpelko kolkuttaa kuitenkin :)
- Ox
Kirjoitat tänne siksi, kun asia painaa sinua ja toivoisit löytäväsi täältä hengenheimolaisia. Ja koska tämä on synti-palsta, niin tiedät tehneesi syntiä.
- bv19
Mikä hulluus sai sinut tekemään sen? Poltit samalla suurimman viisauden ja vastaukset kaikkiin ongelmiisi. Kirjasta olisi ollut iloa vaikka kenelle muulle ja jälkisukupolville.
- -l-
Minun mielestäni yksi raamattu voitaisiin jättää polttamatta...
Se voisi olla museossa varoittavana esimerkkinä tuleville sukupoliville siitä, millaiseen roskaan ihmiset ovat ennen uskoneet.
vapaam.....
Aika moinen teko,sana ei kuole vaikka sen poitaisikin,se joko parantaa tai paadutaa, ei tyhjänä palaja.
Aikoinaa jumala hengellään,hävittä kaiken,tämä maailma on tulelle tallennettu,kaikki palvat ja hajoiavat kuumuudessa sulavat.
Jolloin tulevat uudet taivaat ja uusimaa missä pyhyys ja vanhurskaus asuvat.- notw
Se on sinun asias, ei minua kauhiasti kiinnosta. Ja joskun sinä tuon asian ilmoitit niin: minä säilytin rippi raamattuni, olen siitä ylpeä
Kiitoshei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461