Olen onnistunut tötöilemään pahemman kerran, enkä todellakaan keksi muuta ratkaisua kuin heikoille jäille eksymisen. Olen kolmikymppinen mies, jolla parivuotias suloinen lapsi ja ihana vaimo. Nyt vaimo odottaa toista lastamme ja asiat voisivat olla hyvin. Mutta eivät ole. Ajauduin vähän vahingossa suhteeseen toisen naisen kanssa vaimoni odottaessa esikoistamme (meillä oli silloin välillä vaikeita aikoja raskauteen liittyvien hankaluuksien takia) ja jotenkin vaan ajatuduin suhteeseen toisen kanssa. Aiemmin en ollut edes ajatellut pettäväni. Ja sitten kakkossuhde jäi päälle, kivaakin oli ja ajattelin että se loppuu sitten vähitellen kun alkuhuuma haihtuu ja sen jälkeen olen taas uskollinen perheenisä. Ja kun kesällä aloimme vaimon kanssa odottaa toista lastamme päätin irtisanoa kakkossuhteen. Nainen otti sen ihan asiallisesti, mutta tapailtiin kuitenkin vielä jonkin aikaa ja sitten sainkin kuulla tulevani isäksi myös hänen lapselleen. Hän sitten katsoi aiheelliseksi ilmoittaa asiasta vaimolleni, ja vaimo puolestaan käski mun häipyä elämästään. Nyt tuntuu että kaikki on mennyttä, vaimo ei suostu puhumaan kanssani, lastani olen nähnyt harvoin ja avioeroprosessi on jo käynnissä. Toisen naisen kanssa en haluaisi olla tekemisissä, inhottaa koko nainen, vaikka pidinkin hänestä aiemmin. Nyt ihastus on vaihtunut vihaksi. En todellakaan voi kuvitella muuttavani hänen kanssaan yhteen, vaikka hän olisi valmis antamaan mulle anteeksi kaikki ilkeät sanani, joita olen tässä hänelle tullut tiuskineeksi.
En tiedä. Haluisin vanhan perheeni takaisin ja rakastan todellakin vaimoani, vaikka erehdyksissäni tilapäisesti tapailinkin toista naista. Miten ihmeessä voisin pelastaa tilanteen?
kahden vauvan loukku
240
7762
Vastaukset
- --------------------
Olipa se sitten pitkällinen hairahdus ja erehdys ja vahinko kun ihan pari vuotta kesti, ja vielä senkin jälkeen kun olit lopettanut suhteen... Olis uskottavempaa, jos olisit kännissä pannut yhden kerran ja nainen olisi pamahtanut paksuksi, mutta kun suhde on kestänyt noin pitkään, et voi enää vähätellä tekemisiäsi vahinkona ja hairahduksena ja sanoa sitä tilapäiseksi erehdykseksi. Kärsi vain nahoissasi, sillä vaimosi teki ihan oikein. Olet todellinen paskiainen jos sille toiselle naiselle siittämällesi lapselle kostat omat mokailusi, sillä lapsi ei ole syyllinen. Ja eihän sun muuten tarvi sen toisen kanssa alkaa suhteeseen, mutta lapsesta sun kuuluu huolehtia. Tee kaikille palvelus, ja elä sinkkuna loppuelämäsi, sillä parisuhteeseen sinusta ei ole.
- ÄijäPuotilasta
Sinun eikä minun tehtäväni ole moralisoida ja haukkua ihmistä paskaksi vaikka hän onkin tehnyt petoksen. Ettekö te ihmiset koskaan opi ja tekstistä sai käsityksen, että olet nainen!
- somppuja lisää
ÄijäPuotilasta kirjoitti:
Sinun eikä minun tehtäväni ole moralisoida ja haukkua ihmistä paskaksi vaikka hän onkin tehnyt petoksen. Ettekö te ihmiset koskaan opi ja tekstistä sai käsityksen, että olet nainen!
Onneksi on sossu joka siivoaa näiden kämpät ja kasvattaa lapset.
- arehahah
Kollektiivinen tuomitseminen on meidän luontomme. Muutoin ei olisi yhteiskuntaa.
- 10+1
Jos kyseessä olisi ollut nainen, joka pettää ja pamahtaa paksuks eri miehelle niin täällä olisi kommentit aikapitkälti "No vahinkohajan sattuu ja huijaa miestäsi uskomaan, että lapsi on hänen....Turha suhdettaa haavoittaa, näitähän sattuu".
En osaa mitään kehittävää vinkkiä aloittajalle antaa. Ainoa on, että elä lapsiasi hylkää tai tuomitse. Äläkä ota kritiikkiä henkilökohtaisesti, kun ei se tilannetta mihinkään muuta. - fkjsöljdslkfsjalkjto
Ei ole puolustelemista tällaisessa asiassa; idiootti paska mikä paska ! Kyllä sen pitää voida ääneen sanoa.
- Mitäs läksit
Noita sättimisiä lukuunottamatta olen samaa mieltä. Yksi vahinko olisi jotenkin ollut selvitettävissä mutta tunnut itkevän vain sitä että jäit kiinni.
Ainakin vaimollesi neuvon että pysyy kaukana.
Sulla ei kyllä ole selkärankaa saada vaimoasi takaisin. Ja hyvä kun vaimosi sai tietää - kun sinusta ei ollut kertomaan niin onneksi edes joku.
Tee kaikikke palvelus - myös lapsillesi ja elä sinkkuna loppuelämäsi, sillä parisuhteeseen sinusta ei ole. - just joo
fkjsöljdslkfsjalkjto kirjoitti:
Ei ole puolustelemista tällaisessa asiassa; idiootti paska mikä paska ! Kyllä sen pitää voida ääneen sanoa.
Vanhan kansan sanontoja:
Niin makaa kuin petaa.
Tässä tapauksessa pitää täysin paikkansa eikä asiaan ole yhtään mitään lisättävää. Paitsi ehkä sitten kun elatusmaksut alkavat mennä ulosottoon... - TOINEN ÄIJÄ
KUULE ÄIJÄ.... MIES ON TUNAROINUT PAHASTI JA SIINÄ EI OLE MITÄÄN SELITTELEMISTÄ...
OLISI PITÄNYT KALUNSA PIILOSSA - Kauhiaa
Mitäs läksit kirjoitti:
Noita sättimisiä lukuunottamatta olen samaa mieltä. Yksi vahinko olisi jotenkin ollut selvitettävissä mutta tunnut itkevän vain sitä että jäit kiinni.
Ainakin vaimollesi neuvon että pysyy kaukana.
Sulla ei kyllä ole selkärankaa saada vaimoasi takaisin. Ja hyvä kun vaimosi sai tietää - kun sinusta ei ollut kertomaan niin onneksi edes joku.
Tee kaikikke palvelus - myös lapsillesi ja elä sinkkuna loppuelämäsi, sillä parisuhteeseen sinusta ei ole.On se kumma juttu, että ihmiset ei yhtään ajattele, MIHIN luonto on yhtymisen tarkoittanut; vain ja ainoastaan lisääntymiseen. Siihen liittyvä kiva on vain ansa, houkutin, muuten koko luomakunta äkkiä kuolisi sukupuuttoon.
Ap. on aatellut vain sitä kivaa. Siinä meni elämä. - vittu näitä
Kauhiaa kirjoitti:
On se kumma juttu, että ihmiset ei yhtään ajattele, MIHIN luonto on yhtymisen tarkoittanut; vain ja ainoastaan lisääntymiseen. Siihen liittyvä kiva on vain ansa, houkutin, muuten koko luomakunta äkkiä kuolisi sukupuuttoon.
Ap. on aatellut vain sitä kivaa. Siinä meni elämä.ääliö, eikö 7 miljardissa ole ihan tarpeeksi?
On tutkittu, että idiootit pettää, eli seuraavat vaan niitä typeriä nykyään jo tarpeettomia primitiivisiä vaistojaan, kun taas fiksummat tajuaa ettei pidä mennä ketä tahansa panemaan, etenkään jos on vakavassa suhteessa. Sun kaltaisten idioottien takia maailmassa on ongelmana liikakansoitus. Kivat siinä sitten.
- pruiit ja röyhh
Ihan vätys, ajelehtii kahden muijan välissä! Pane paksuksi vielä pari muuta muijaa niin pääset 5 kakarasta elatusapuja makselemaan...
- Supergalobrasilii
Kuka sanoikaan, että toiset miehet EIVÄT ole MUKA tyhmiä :D eheheheee!
- röh ja köh
Supergalobrasilii kirjoitti:
Kuka sanoikaan, että toiset miehet EIVÄT ole MUKA tyhmiä :D eheheheee!
kylläpä panettaa...
- Hups. :(
Vaimosi saattaa antaa anteeksi jossain vaiheessa. Ei ole helppo tie, kummallakaan. Osoita halusi teoilla ja sanoilla ja hakekaa ulkopuolista apua. Ja tärkein PYYDÄ ANTEEKSI (x lukematon määrä )JA TARKOITA SITÄ!
- Ei ymmärrä..........
Miksi siis MIKSI ihmeessä vaimon pitäis antaa anteeksi noin törkeää pettämistä? Olla nyt vuosikaudet suhteessa toiseen, ja kun vielä aloittanut suhteen sen takia kun vaimo oli raskaana! Onko mitään iljettävempää? Ei tuollaiset ihmiset ole oikeasti pahoillaan muusta kun siitä, että hänelle itselleen tuli nyt vähän vaikeaa, kun ei enää vaimo passaa kotona vaan joutuu itse siivoamaan ja laittamaan ruuat yms. ja joutuu myös ottamaan vastuun petoksestaan ja kaikista lapsistaan. Eikö se mene jo jakeluun, että tuollaisesta miehestä jos eroon pääsee, niin on pelkästään onnekas!
- fghjg
Ei ymmärrä.......... kirjoitti:
Miksi siis MIKSI ihmeessä vaimon pitäis antaa anteeksi noin törkeää pettämistä? Olla nyt vuosikaudet suhteessa toiseen, ja kun vielä aloittanut suhteen sen takia kun vaimo oli raskaana! Onko mitään iljettävempää? Ei tuollaiset ihmiset ole oikeasti pahoillaan muusta kun siitä, että hänelle itselleen tuli nyt vähän vaikeaa, kun ei enää vaimo passaa kotona vaan joutuu itse siivoamaan ja laittamaan ruuat yms. ja joutuu myös ottamaan vastuun petoksestaan ja kaikista lapsistaan. Eikö se mene jo jakeluun, että tuollaisesta miehestä jos eroon pääsee, niin on pelkästään onnekas!
Kuten tuolla aiemmin joku kirjoitti, kertaluonteinen kännipano ja siitä seurannut vahinko olis ehkä just ja just ymmärrettävää - joskin sikatemppu sekin - mutta just noissa oloissa vaimon raskauden aikana alkanut pitkä salasuhde.... Hyi helvetti!
- hansu-
Mun mielestä ihmiselle pitäisi aina antaa yksi mahdollisuus korjata virheensä. Voihan aloittaja olla ihan hyväkin mies, vaikka vaan elimensä vietävänä menettänyt harkintakykynsä, mistä nyt saa maksaa todella rankasti... Perheen menettäminen on kuitenkin tosi rankka loppu pettämissekoiluillekin, jos pettäjä kuitenkin rakastaa vaimoaan.
- -
hansu- kirjoitti:
Mun mielestä ihmiselle pitäisi aina antaa yksi mahdollisuus korjata virheensä. Voihan aloittaja olla ihan hyväkin mies, vaikka vaan elimensä vietävänä menettänyt harkintakykynsä, mistä nyt saa maksaa todella rankasti... Perheen menettäminen on kuitenkin tosi rankka loppu pettämissekoiluillekin, jos pettäjä kuitenkin rakastaa vaimoaan.
Kun ei se rakasta. Jos rakastaisi, ei olisi pettänyt.
- Ei edes sovi tähän.
- kirjoitti:
Kun ei se rakasta. Jos rakastaisi, ei olisi pettänyt.
Älä kehtaa vetää vanhaa fraasia esiin. Ei edes sovi tähän.
- Perkelesaatanakelehe
Ulkopuolista apua??? lässynlässynläskipää ai terapiaanko pitäisi mennä samantien. aarrghhh!!!
- riittaliisa4
107 ihmistä on kovin tohkeissaan, kun joku paheksuu trollin trollivaimon ahdinkoa.
Mitä nyt pitäisi tehdä? Miten tästä eteenpäin? Olen pulassa, mitä nyt? Osaisko joku auttaa, mikä olis viisainta?
jne jne jne - oi sääliä sääliä
hansu- kirjoitti:
Kuitenkin rakastaa vaimoaan ? Ja se rakkaus näkyy - miten ? Miksi tällaisen jälkeen pitäisi ymmärtää ja säälitellä ja jos se rakkaus on tähän asti ollut näin osoitettavissa, niin entäs jatkossa sitten ? Pitääks sitten taas ymmärtää, kun se rakastaa kutenkin... Hyvä, tää vaimo ei ole sitten ihan tyhmä, kun siivosi tuon pois elämästään, kun ei vaan takaisin ottais !
- Mitä vikoja
Voi hyvä veikkonen käytäthän tästlähtien aina kumeja naisten läheisyydessä.Hmm,naisethan varovat.Hmm,aina ylipainoa.Hmm,ja mitä tulee siihen toiseen.Hmm,asiaan niin tuijottaisit välillä itseesikin.
- oikein sulle
Eipä tule sulle rahankäyttöongelmia seuraavaan 18 vuoteen kun makselet kolmen lapsen elatusmaksuja.
- kultainen_Se
Itse olen sitä mieltä että erehtyneelle pitää antaa uusi mahdollisuus. En ole kostoa kannattava ihminen vaan armoa antaisin kaikille.
- Rautainen luonne
No ota sä se pettäjämies itsellesi niin saat esittää laupiasta Samarialaista.
- lisää vauvoja
Armoa armoa vaan ja vauvoja siellä ja vauvoja täällä...
- NN
Voi tsiisus! Olet mielestäni alkulimaa alhaisempi ja ansaitset juuri sen minkä olet itse itsellesi aiheuttanut! Vastus kysymkseesi on "et mitenkään" ja toivottavsti vaimosi pysyy päätöksessään.
- hyhsinnuu
Taidat itse olla tilapää? Mikä hätä sulla, maksat vaan ruokkoja kolmesta lapsesta ja vanhenet ja katkeroidut. Uskon että vaimollesi ero on kumminkin terveempi ratkaisu kuin jatkaa yhteiselämää sellaisen miehen kanssa, joka on pettänyt likimain koko liiton ajan ja varsinkin juuri silloin, kun vaimolla oli vaikeaa.
Et sitten voinutkaan luottaa tuohon toiseen naiseen? joka meni ruoja kertomaan "tilapäisestä syrjähypystä" ja tilapäisestä raskausta? vaimollesi , jonka taas ei olisi pitänyt koskaan luottaa sinuun?
Summataan: yksi onneton mies, kaksi onnetonta naista ja kolme lasta joiden elämä tulee olemaan rikkonaista.
Mistä näitä sinunlaisiasi siemenlinkoja oikein sikiää?
Voisit näissä valealotteissasi käyttää hiukan erilaisia loppuformaatteja, toi mitenihmeessävoisin alkaa vaikuttaa jo kulahtaneelta:) - he sua tarttee!
keskity lapsiisi
- VoiVoi
Voi voi sentään, eipä taida olla ulospääsyä tuosta tilanteesta! Näin on käynyt kyllä ennenkin! Sääli.
- sellaista vaan..
Ihan kamala tilanne ajateltuna vaimosi näkökulmasta. Hänen maailmansa on varmasti mennyt sekaisin ja hän on ihan rikki. Tiedän itse tunteen, kun olen tullut petetyksi ja jos siihen lisäisin vielä päälle raskauden niin tunne olisi vielä hirvittävämpi ( vaikka en voi edes ajatella tämän tunteen olevan yhtään pahempi) Vaimo parka, sanon minä. Hienoa kuitenkin, että kadut sitä mitä olet tehnyt. Voi olla, että vaimollasi on pieni toive jossakin siitä, että olisitte taas yhtenäinen perhe, vaikka ei voi varmasti ikinä unohtaa tekoasi ja se tulisi piinaamaan avioliittoasi. Ehdotan, että annat ajan kulua ja annat vaimollesi aikaa.. se voi viedä vuoden tai kaksi...osoita hänelle rakastavasi häntä joka päivä ja koita saada hänet ymmärtämään että olet pahoillasi, vaikka se ei mennyttä tekoa enää pelasta. Se voi saada paremman mielen vaimollesi kuitenkin. Raukka vaimo, voin niin samaistua hänen olotilaansa nyt..
- niinpä..
Mutta niinhän se menee, että tajuaa vasta silloin kun on jo menettänyt..
- Ähäkutti
Toivottavasti vaimos ei anna sulle koskaan uutta mahdollisuutta ja kumpa hänellä on sellanen ystävä piiri joka pitää hänet päätöksessään. Hänelle löytyy varmasti sellainen mies, joka on uskollinen ja ajattelee perhettään vaikka ois kuinka vaikeeta. Ryve sonnassas huorpukki:)
- gran
erosit varmaan siitä toisesta muijasta myös sen takia,kun tuli paksuksi siinä varmaan samat ongelmat tullu esille!!!!typerä ja lapsellinen olet,ei voi muuta sanoa!
- Ähäkutti
gran kirjoitti:
erosit varmaan siitä toisesta muijasta myös sen takia,kun tuli paksuksi siinä varmaan samat ongelmat tullu esille!!!!typerä ja lapsellinen olet,ei voi muuta sanoa!
Siis, vastasitko ap.lle vai mulle? Mulla ei ole tommosia ongelmia.
- vi..tun tyhmä olet
Olet saa..tanan tyhmä. Nus..sit toisen nasen paksuksi ja sanot sitä erehdykseksi. Pettäminen on aina tahallinen teko eikä munaa laiteta pil..luun vahingossa. tajuatko älykääpiö.Toivon ettei kukaan nainen enään seurustele sun kanssa ikinä koska olet pettäjä.
- hhjukhjuk
mk,luikojkil
- Haahhahhahhaaa!! :D
Turha valittaa, kun olet itse sössinyt asiasi, ja pahoittanut toisten tunteita. Niin makaa kuin petaa. Vai mitä? Ole aikuinen mies ja ota vastuu tekemistäsi valinnoista. Sori, mutta en pysty säälimään sinua.
- ei sääliä joo
taas tällänen sperman jakaja...!
- JA TAAS!!!
MIKSI TÄLLAINEN KETJU PITI TAAS NOSTAA ETUSIVULLE? ONKO PAKKO NUOLLA NIIDEN VALTAA PITÄVIEN PERSETTÄ JATKUVASTI!
Aloittajakaan ei varmasti ole innoissaan siitä, että saa mokalleen huomiota!- mokaton
Aloittaja on HALUNNUT mokalleen huomiota koska tällaisille foorumeille yleensäkin kirjoittaa. Eipä silti, asianomainen juttu on keksitty. Tällaista voi sattua mutta ei täällä niistä kukaan kirjoittele oikeasti.
- OYU JEE
FABITI IS THERMS BABY
- meri
Et mitenkään.
Tyhmyydestä sakotetaan. Oletpa helvetinmoinen surkimus. Mitä teet naukumassa tällä palstalla?
- ELV
Tuliko tuplavahinko? Sait ansioittesi mukaan.
- MH
Ei kukaan vahingossa petä toista ja oo suhteessa toisen kans!!!
- Stondis
Opettele pitämään kullisi oikeassa paikassa.Kulli kun johdattaa elämää vaikeudet on edessä.
- Kaitsu641
Kukin kantaa vastuunsa tekosistaan. Ja ehkäisyä pitäs käyttää jos ei halua lapsia.
- suvaitsemattomia nai
puhutaan että paska mies kun on viriili. ja että pilaa monta elämää.. naiset vois olla kimpassa tämän tosimiehen kanssa niin lapset ja muutkaan ei kärsis. tapahtunu mikä tapahtunu ni nyt ei tarvis kenenkään kärsiä kun elelisivät isona perheenä.
ex-akka on lapsellinen kun mieluummin antaa monen kärsiä kun nöyrtyis antaan anteeksi!- sultan conture
suvaitsemattomia nai: unohtuiko ottaa päivälääke?
- Saturnus . .
Voi sun vaimo raukkaa. Ihan melkein itku tulee kun hänen tuskaansa ajattelee. Ja sitä mitä tuskaa olet teollas aiheuttanut lapsillesi... niin heille kaikille KOLMELLE! :( Toivon sydämestäni, että entinen vaimosi tulee löytämään uuden oikean rakkauden elämäänsä ja arvoisensa miehen rinnalleen joka kasvattaa hänen kanssaan lapset. Sinulle jää todennäköisesti elatusmaksujen maksaminen ja syyllisyys loppuelämäksesi. Siitä tulee lapsesi sinua muistuttamaan myöhemmin kun näet, että ehjässä perheessä he olisivat todennäköisesti kasvaneet tasapainoisemmiksi aikuisiksi. Säälittää. Tiedän kokemuksesta tilanteen kun minulle on tehty noin. Olin raskaana ja ex petti. Tapaus hajotti minua todella ja vei useita vuosia saada itsensä kasaan. Jos minulta kysytään joutuisit vielä maksamaan entiselle vaimollesi terapiakäynnit jotta hän saa itsensä ehjäksi edes joskus. Joitain asioita ei vaan voi eikä kannata edes yrittää unohtaa. Tapaustasi ei saa tekemättömäksi, eikä välejänne saa palautettua ehjäksi. Toi taitaa olla pahin virhe minkä voi avioliitossa tehdä. Olet jo valinnut eron siinä vaiheessa kun olet tuolle tielle lähtenyt.
- Hs
Voi voi tätä ihmisen typeryyttä. Vaimosi ei todennäköisesti pysty antamaan sinulle anteeksi, ei ainakaan unohtamaan. Ei tommosen jälkeen pysty enää luottamaan toiseen ja palaamaan normaaliin parisuhteeseen. Homma kalvaisi häntä loppuelämän. Olet möhlännyt aika huolellisesti liittosi.
- kdjfladjsfk
Sulle on tulossa epäidenttiset kaksoset. kuten speden sketsissä. kun naapuri kysyi miten se on mahdollista että eri kylissä asuneet naiset oli pamahtaneet paksuksi samoihin aikoihin, niin siihen oli selvä vastaus, "mulla on mopo"
- no huhhuh
"erehdyksissäni tilapäisesti tapailinkin toista naista"
eli makasit 2 vuotta vieraan naisen kanssa...
voi lapsiparkoja sanon minä. ymmärrän mikis vaimosi haluaa eron. - Sika!!!
Et mitenkään.
- tuon kaiken kokenut
Toivottavasta et saa mitenkään takaisin. Sulla oli fiksu vaimo kun heti laittoi pihalle tommosen häntäheikin. Parempi kasvattaa lapset yksin kuin tuollaisen moraalin omaavan miehen kanssa. Parasta tuossa tarinassa oli: ajauduin vahingossa suhteeseen.... Hah...suhteeseen ei ajauduta vahingossa vaan tarkkaan harkiten ja salassa.
- Kasvukipuja
Juuri samaa ajattelin, että suhteeseen todellakaan ei ajauduta vahingossa. Mistä jos aloittaisit aikuiseksi kasvamisen sen asian perimmäisestä selvittämisestä itsellseni, mikä sinut sinne vieraisiin vei. Veikkaan ettei ole kivaa eikä kaunista myönnettävää itselleen, mutta siitä se kasvu alkaa..
Sitä saa, mitä kylvää..
- Pukkinakkikalliolla
Lapset tarvitsevat ISÄN ! Joten kun et ota vastuuta kummastakaan lapsesta niin joutuisit Helvettiin koko ukko. sukisi saatana vittuun.
- nuhteita
En kyllä silitä päätäsi. Olet tehnyt todella tyhmästi ja itsekkäästi ja nyt on maksun aika. Ei voi kuin ihmetellä, miten ajattelemattomia ihmiset ovat. Olet sotkenut kahden naisen ja kolmen lapsen elämän. Tällaiset jutut suututtavat todella. Miehet katsovat, että he voivat toimia miten sattuu parisuhteissaan. Sitten vasta kun vahinko on tapahtunut, ryhdytään ajattelemaan, että toiminta ei ollutkaan oikein. Jotenkin tuntuu, että tarvitsit tämän opetuksen.
Tunnen kyllä myötätuntoakin sinua kohtaan. On hirveää herätä jonkin peruuttamattoman teon jälkeen huomaamaan, että elämä ei ehkä palaa ennalleen. Onnea joka tapauksessa. Elämä jatkuu. Ja ihmeitäkin tapahtuu.- fhöfhö
Toisaalta vaan ihmetyttää, että onko tämän toisen naisen aivan pakko pitää lapsi? Jos vain pystyy (henkisesti tai fyysisesti), abortti voisi olla ihan hyvä ratkaisu. Toinen asia onkin, jos nainen haluaa pitää lapsen vain jotta sinä palaisit hänen kanssaan yhteen.
- dfudfudfuf
fhöfhö kirjoitti:
Toisaalta vaan ihmetyttää, että onko tämän toisen naisen aivan pakko pitää lapsi? Jos vain pystyy (henkisesti tai fyysisesti), abortti voisi olla ihan hyvä ratkaisu. Toinen asia onkin, jos nainen haluaa pitää lapsen vain jotta sinä palaisit hänen kanssaan yhteen.
fhöfhö: Sehän se ratkaisisi kaiken: abortti, niinkö? Ei hyvää päivää, että tosta vaan IHMISALKU hengiltä ja kaikki taas hyvin.
Mistä näitä ******oikein sikiää? - nojustiinsa....
fhöfhö kirjoitti:
Kyllä olet tyhmä, kun tuollaisia ehdottelet! Ei lapsi ole mikään pelinappula eikä aborttia tehdä jonkun kusipääpettäjän takia. Lapsella on oikeus elää ja odottavalla äidillä on oikeus tehdä päätös, jonka kanssa voi elää. "jos nainen haluaa pitää lapsen vain,jotta sinä palaisit hänen kanssaan yhteen"...varmaan sen takia haluaa lapsen hankkia, että saisi sen kusipään takaisin itselleen - pettämään taas jonkun kanssa. Nyt on petetty kumpaakin ja valehdeltu.
- alkaa jo etoo
Kukahan pervo näitä aiheita laittaa etusivulle. Joku homo tai muuten seksuaalisesti häiriintynyt.
- Miesten töitä..ha!
Et sinä yhtään fiksumpi ole päätelmissäs kuin tuo vahingossa kaksi vuotta kahta naista ja lapsiaan pettänytkään, eli kerro myös perustelut sille, miksi etusivublokkarina toimisi homo? Vai onko homo mielestäsi seksuaalisesti häiriintynyt? Koputtaakohan kohta poliisi ovellesi syrjintä-haaste kädessään?? Onnea vaan rutosti, sillä vähintään samanlainen lasku on edessä kuin tuolla kolmen lapsen ruokot maksavalla..
- foopikko
Miesten töitä..ha! kirjoitti:
Et sinä yhtään fiksumpi ole päätelmissäs kuin tuo vahingossa kaksi vuotta kahta naista ja lapsiaan pettänytkään, eli kerro myös perustelut sille, miksi etusivublokkarina toimisi homo? Vai onko homo mielestäsi seksuaalisesti häiriintynyt? Koputtaakohan kohta poliisi ovellesi syrjintä-haaste kädessään?? Onnea vaan rutosti, sillä vähintään samanlainen lasku on edessä kuin tuolla kolmen lapsen ruokot maksavalla..
Minä voin vastata. On!. Ja nyt sitä koputusta odottamaan.buahahaa
- oisit miettinyt
huh huh onko veljes exä...
- ajatus tämänkin
Sun pitää lasten isänä kantaa vastuu teoistasi, olisit miettinyt asioita ennen kuin uitit vehettäsi missä sattuu.. Vaikka sulla tuliskin ero nykysestä aviovaimostasi, niin joudut maksamaan elatusmaksut sekä hänen lapsille että tälle hairahduksen tuloksena syntyneelle lapselle.. Joten kolmannella kerralla mieti vähän, ennen kun ajaudut ihan sänkyyn asti..
Ehkä parasta, mitä voit tehdä, on olla lapsillesi paras mahdollinen isä, autella vaimoasi ja kertoa, että aiot olla sekä hänen että lasten elämissä mukana mahdollisimman paljon, ja että toivot myös, että jossain vaiheessa, vaikka miten pitkän ajan kuluttua, hän avautuisi taas yhteisen elämän vaihtoehdolle. Näkisin myös tärkeänä, että olet avoin tunteistasi ja toiveistasi hänelle. Älä tee enää virheitä - ts. älä kännäile, hankkiudu vaikeuksiin jne. Satutettu ihminen haluaa usein tehdä kärpäsestä härkäsen, että vihan liekki pysyisi voimissaan. Et vaan saa ruokkia tuota liekkiä itse.
- Höm höm
Juu. Ja pitää vaimolla mielessä (tulevalle exälle) seuraavia asioita:
- Minä tein suuren virheen ja väärin, kun petin.
- Tajusin, miten rakastan sinua kun nyt joudun elämään sinusta erossa.
- Tee kuitenkin elämälläsi mitä haluat, toivon kuitenkin että voit antaa joskus anteeksi - yhteen ei tarvitse palata.
- Haluan olla isä lapsillemme, älä puhu minusta heille pahaa vaikka minua vihaisitkin.
- Aion auttaa sinua lastenhoidossa ja elämässäsi eteenpäin niin paljon kuin mahdollista.
- Tahdon sinulle kaikkea hyvää.
Kaikkea tuota. Koko ajan on hyvä antaa ymmärtää, että on valmis olemaan lasten elämässä paljon - ehkä joskus vielä naisenkin elämässä, jos nainen antaa mahdollisuuden. Kuitenkin antaa tilaa kaikille tunteille.
Aito rakkaus on sitä, että antaa toisen mennä pois, jos hän haluaa. Tässä tilanteessa aito rakkaus on siis sitä, että päästää naisen pois, eikä havittele tätä takaisin - kuitenkin kertoo että toivoo olevansa edes ok-väleissä joskus. Se on mielestäni ainoa oikea ja epäitsekäs tapa toimia tässä tilanteessa.
- Samoin käynnyt!!
Tuntuu paskalta vaimosi puolesta, mulle kävi samoin ja vieläkin kärsin siitä että luotin toiseen. Olet älyttömän tyhmä idiootti joka leikkii toisten tunteilla!!!
- hainperse
Voisit yrittää ehdottaa kolmen kimppaa, niin molemmat naiset sais samalla pimppaa. Lesboilu on jokaisen naisen salainen haave, tosi on. Ja voisivat pettää samalla mitalla takaisin. Olis kivaa juu.
- Hotwomanie
Taidat olla just se katkera exäni joka kaiken henkisen ja fyysisen väkivallan tuloksena tuli lempattua pihalle ja törmäsinkin seuraavaksi upeaan naiseen. Nyt voit enää haaveilla kolmen kimpasta, eli kahdesta kauniista naisesta, jotka vain eivät huolisi miestä mistään hinnasta näin upeaan elämäänsä!! Hahhaa.. Ehkä kannattaisi miehet kohdella niitä luulo-heteroitakin silkkikukkahansikkain, sillä kohta teille ei ole enää sitä vähääkään siitos-käyttöä.. Eli homoelämä odottaa teitäkin! :D
- Kon Doomit
Älyttömän tyhmää siementää kumppaneita vastuuttomasti , mällistä on aina seurauksia joten ei kannata vinkua paskaa oma moka ,
Mee sinne jäälle, ennenkun ne menee liian vahvaksi, eläkä kehtaa täällä ruikuttaa tyhjää paskaa.
- (I) halpa pillu
itse kusit elämäsi.
- hk,,
se on kuin järki kyr.. seisoo yhtä aikaa sen siitä saa...nauti nyt olostasi,, kyllä se siitä iloski joskus muuttuu,, aikaa menee,, tuskin on vanhaan paluuta,,
- PASKA PROVO
No nyt sä olet pettävä perheenisä, kun edellisessä viestissä olit tytön ruumiissa oleva poika ja iältäsi 13v.
Nämähän on näitä ylläpidon provo-Petterin aikaansaannoksia. Todellisuudessa kirjoittaja on piliään päivittäin nysväävä tuhkamuna. Sinä nero päätit sitten pissiä asiasi oikein urakalla...
Tuolla annettiinkin jo pieni vinkki: ÄLÄ KOSKAAN enää ala seurustelemaan...- niin oletko
aloittaja etnistä vähemmistöä? Meininki kuulostaisi ainakin siltä. Ei siinä mitään sossu maksaa kotiapulaiset ja ruoatkin ei teidän tarvitse pelätä.
- mooses3
Tarkenna ensin, että onko rakastajasi vai rakastajatterisi raskaana sinulle.
Olet aika torvi kaveri, kun sohit joka reikään. Häåeä. Hyvä, että vaimosi jätti sinut.
Toivottavasti se rakastajasikin unhoittaa moisen hölmön. - uusioperhetta pukkaa
Nykyjään on tavallista se, että on miehen lapset ja naisen lapset edellisistä liitoista sekä yhteiset lapset ja tätä kutsutaan ns. uusioperheeksi elikkä tässä on hyvää kyytiä tulossa aloittajalle onnellinen uusioperhe!!!
- mieisse
Olet liemessä. Kännipanon voi antaa anteeksi. Pitkän suhteen jos on kovin vahva ja ymmärtäväinen ihminen. Pitkä suhde josta tuloksena lapsi? Ei koskaan. Lapsi olsi lopun elämää muistuttamassa petoksesta-ei siitä voi suhdetta rakentaa.
Toivon, että olet hyvätuloinen, seuraavat 18 vuotta tulevat olemaan kituutusta elastusmaksujen takia. - ei kannata luovuttaa
Uskon,että vaimosi voisi antaa sinulle anteeksi,jossakin vaiheessa. Mutta helppoa se ei tule olemaan kummallekkaan teistä. se vaatii paljon aikaa ja vaivaa. sinuna yllättäisin vaimosi jotenkin romanttisesti, jos vain pystyt ja pyydät häneltä anteeksi. Anna hänelle vaikka myös ruusuja, ne yleensä pikkasen ainakin auttavat ja lohduttavat. Osoita hänelle, että olet oikeasti tosissasi, ja haluat vain HÄNET! Yrittää ainakin kannattaa, ikinä ei kannata antaa periksi ennen kuin on pakko. Kokemuksesta tiedän.
- lubrikate-late
Joo, ratkaisu on ruusupuska, vie molemmille ja kas ongelma on poistunut..
- VAI RUUSUJA....
Ai että ruusuilla sais anteeksi tällaisen törkeän teon....hekoheko. "ne yleensä pikkasen ainakin auttavat ja lohduttavat". Eiköhän ne ruusut lennä saman tien sen ukon kanssa ulos! Törkeetä edes yrittää viedä ruusuja....
- style
Sitä saa, mitä tilaa !
- Oksettaa
Hyi helevetti mikä tätä kansaa vaivaa,semmosta selkärangatonta moraalitonta shittiä saa lukea päivästä toiseen...
YRITTÄKÄÄ PITÄÄ ne vehkeet housussa !
MIEHET niin tajuaa vasta jälkeenpäin, mitä menettävät.
Tyhmiä saastaisia sikoja.
Ihan oikein että jätti tuollaisen retkun.
"vähän hairahtelin" "hupsista,no hupsista saatana" - akka vaan
vaihda uskotoa ja perusta haaremi. Niin tai paneta piuhasi poikki! Salvaa tommonen kolli joutaisi, kun pentuja kylvää joka puskaan. Mites on elättämisen laita?
Jos tuo juttu on oikeasti tosi, niin äärimmäisen surullista, kaikkien kannalta. Varmaan tärkeintä olisi nyt kasvaa aikuiseksi ja oppia virheistään. Joitakin asioita ei voi korjata, tämä lienee yksi sellainen. Luultavasti sinulla ja exälläsi ei ole tulevaisuutta pariskuntana tämän painolastin kanssa. Jos opit virheistäsi niin sinun on ehkä myöhemmin mahdollista rakentaa uusi onnellinen parisuhde jonkun toisen kanssa. Kanna vastuusi lapsistasi, sillä voit edes jotenkin hyvittää tekoasi, kaikille.
- viisastu vahingosta
Nyt olet tehnyt tehtäväs tällä saralla ja piste.Mene nyt heti huomena lääkärille ja kerro tarinas.Ja sitten pyydät että sulta pannaan johtimet poikki.Ettei tule liikaa ruokittavia.Aloitat uuden elämän poikamiehenä ja huolehdit ne kaikki kakarat kunnolla
- hikiki
Kukasta kukkaan, kukasta kukkaan, Touholle hiki jo nousee tukkaan...
- ajan myötä asettuu
Ei kannata hautoa itsetuhoa mutta uusi suunta on nyt otettava! Pelastettava mitä pelastaa voi. Eli lähinnä pyrkiä siihen, että ensimmäisen järkytyksen jälkeen saisi vaimoon edes puhevälit.
Lapsia ei pidä unohtaa mylläkässä, vaan pyrkiä pitämään yhteyttä. Mutta ei varmaan kannata paljon kertoa jos vaimon kanssa olevia lapsia käy tapaamassa, että justi äsken kävin myös rakastajatterinkin pirpanaa moikkaamassa, vaikka ei sitäkään lasta pidä hylätä aivan isättä. - ssssssssshhhhhhhhhhh
Olisit käyttänyt sadetakkia! Roomalaiskatolinen populistikin käyttää, mutta ei kerro perässäkuolaajilleen.
- 19+19
Ap:lle
Vai "vahingossa" suhteeseen. Toinen ihmettelyn aihe, ei sitten tullut kummallekkaan mieleen ehkäisy, ette kai mitään kakaroita enää ole. - mummi*
"erehtynyt mies"...anteeksi vain, mutta, sait juuri sen minkä ansaitsitkin. Lapsesi ei olisi ansainnut isättömyyttä (kasvaa erossa isästään) mutta, ehkä on hänen kuitenkin parempi kasvaa erillään jo tässä vaiheessa kuin elää isän kanssa joka ei kunnioita häen äitiään (ja todennäköisesti tämä olisi ollut edessä ennemmin tai myöhemmin). Surullista.
Sitä yleensä saa mitä tilaa :)
Viisainta olisi nyt sun elellä ihan yksisiksesi ja miettiä mitä sit tuli tehtyä. Oliko se salasuhde kaiken tämän arvoista. Et tarvitse vaimoa ennen kuin olet kasvanut MIEHEKSI, joka ymmärtää avioliiton tarkoituksen. Ehkä se vaimokin antaa joskus anteeksi jos näkee että olet kasvanut aikuiseksi. - Kt
Oisit jättäny pettämisen tekemättä... Toivottavasti vaimosi pitää pintansa eikä ota pettäjää takasin.
- Ei hätää..
On törkeää että viriiliä miestä haukutaan. Ilmeisesti molemmat naiset ovat saaneet tarpeeseensa eikä mikään ole ollut toiselta pois. Ei se mies ole siitä pahentunut jos on kahta naista pitänyt.
Parempi on sopia, kun ruveta rähjäämään ja kiukuttelemaan. Eihän tässä ole edes mitään ongelmaa. Jos mies hoita lapsensa vaimonsa kanssa ja maksaa elatusmaksut toiselle naiselle, niin kaikki on hyvin.
Ota nyt jämäkkä ote asioihin ja puhu naisille järkeä. Asiat selviävät.- vai ei hätää
Unohtuiko se sininen nappi?
- KAIKKIEIOLEHYVIN
IDIOOTTI.....Olet varmaan samanlainen paska kuin se pettäjäkin, kun et ymmärrä mitään ja asiat mielestäsi hoituvat tuosta noin vaan. Ei se kuule mene ollenkaan niin. Taidat olla tunteeton, kun et tajua siitä puolesta mitään.
- voimia
MUTTA FAKTAHAN ON SE, ETTÄ TENAVAS TARVITTOO ISÄN, OLI ASIA NY KUINKA VAA. JOKAANE LAPSI TARVII MOLEMPIEN VANHEMPIEN ROOLIN. EI MITÄÄ UUSIOPERHEITÄ, NIISTÄ LAPSET SEKAASI MENÖÖ. JOKAASELLA TENAVALLA PITÄÄ OLLA MOLEMMAT VANHEMMAT JOKA IÄNVAIHEES. SE TULOO MUUTEN NÄKYMÄÄ SITTE NUARUUSVAIHEES.
KOITA HOITAA ASIAS KUNTOO JA YRITÄ OLLA MAHDOLLISIMMAN PALJON LASTES KASVUS, SILLÄ NE TARVITTOO SUA KUITENKI. VAIKKA OONKI VASTAAN TÄLLÄÄSIÄ ASIOOTA, NII SILTI PITÄÄ AJATELLA AINA LASTEN PARASTA.- eesausko
Et Mitenkään, mitä täällä itket.
- no voi voi
Ei kukaan halua tuollaista miestä joka "vaan vahingossa ajautuu pettämään". En minä ainakaan.
Sellaiseen mieheen voisi opetella EHKÄ uudestaan luottamaan joka myöntää tehneensä väärin ja ottaa täyden vastuun teoistaan. Toisin kuin sinä.
Mutta sääliksi käy lastasi ja vaimoasi, toivottovasti he saavat parhaan mahdollisen elämän ilman sinua. SINÄ et ole tässä mikään uhri!! - Ajatteleppa!
Miksi ihmeessä tahdot asiaa puida yleisesti??? Kerroitko palstalla aiemmin et nyt meen naulaa toista naista? Sillon oli kivaa, mut yleensä pettäminen tulee julki ennemmin tai myöhemmin. Luottamusta ei saa koskaan takaisin ja miksi pitäisikään, kyllä sä sopastas yksin saat selvitä niin on muutkin selvinny ja uskon et vaimosi löytää hyvänmiehen vaikka varmaa silläkin luottamuksen kans kovia taisteluja eli et pilannu omaa elämääs vaan myös muiden.... että näin.
- aikaihtekäs
No kaveri taitaa olla vähän pahemmin ahdistunut nyt eikä ehkä ollu paras idea huutaa tuskaansa julki tällaselle palstalle, missä saa vain ilkkuvia haistatteluja... Mutta ehkä se petetty vaimo näkee tätä kautta millaisessa tuskassa miehensä joutuu nyt elämään.
Alottajalle vielä sen verran et aika kyl auttaa kaikkiin asioihin, ei muuta kun tsemppiä.
- JANIS PETKE
HAIST VITTU VAIMOS KANSSA
- 6+4
Ehka voitkin saada vaimosi takaisin, mutta luottamuksen saaminen ja ansaitseminen tulee viemaan pitkan ajan. Kovan hinnan joudut maksamaan. Sinuna jattaisin vaimosi rauhaan joksikin aikaa, alota vaikka silla etta haluat nahda lastasi saannollisesti. Ole asiallinen ja pida oma turpa tukossa, ala vaanna puukkoo haavassa. Kipeista asioista tulee puhua vasta sitten, kun vaimosi on valmis.
Osota, etta olet mies ja huolehdit perheestasi. Joko on joululahjat hankittu? Joku ehdotti jarjestaan jotain romanttista, mutta en mina ainakaan haluaisi petturimieheltani mitaan sellaista. Lapselle kunnon lahjat ja vaimolle jotain kaunista ja suht neutraalia.
Ja se toinen...unohda, mutta lasta ala!
Ja lopuksi viela pakko lisata - suosittelisin selibaattia joksikin aikaa. - Dorka
Tyhmiltä pitäs lapsenteko kieltää lailla! Ja tyhmä sinä olet! Onnittelut vaimollesi voi hänkin herätä joka aamu yhtä onnellisena kuin minä lasteni kanssa! Ei ole tyhmää riesana:)
- kynäniekka itsekin
Jälleen kerran keskustelun aloittanut tarina vaikuttaa keksityltä.
Asialla on joku suomi24:n näppärä kynäniekka, jonka tehtävänä on synnyttää keskusteluja ja saada tälle sivustolle paljon aktiivisia käyttäjiä ja mainosten lukijoita.- erehtynyt-mies
Haista SINÄ MURSU PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi juttu olis isiten Ylläpidon uudelleenkirjoittama JA suomen suosituin!
Sinä pienitussinen kynäniekka olet vain kateellinen, koska juttusi pitää kirjoittaa uudestaan, enenkuin ne tohditaan edes poistaa, uhhuhuhuauuauauauaahhahaahahahahahahahah!
- erehtynyt-mies
TYPERIEN Paska-aivoisten vastaajien takia taidan tehdä kompromissin!
Ota puolet molemmista. Alapäät. Yläpäitä voisi käyttää Lestadiolaisten karkottimina (koska ovat yhtä rumia naamaltaan) tai linnunpelättiminä! Niiden harva-hampaita voisi myös käyttää pullonavaajina!- Älä tee typeryyksiä,
ota kaikki lapset ja elatusavut...
- Tagi
Itkun ja katumuksen kautta rämpien ... vielä valoon. Kyllä tässä tulee mieleen Kirkan biisin Kyyneleet sanat;
Yössä yksin siellä saapuu kyyneleet
Siellä itket katkerimmat kyyneleet
Luona pöydän, valvoessa
Siinä kasvot käsiin peitä
Silloin tulee kyyneleet
Surun läpi joutuu tuossa moni menemään. Kuitenkin uskon että Yksi voi sinut armahtaa. Muistatko kertomuksen naisesta jolla oli monta miestä,ja jotka ihmiset olisivat halunneet kivittää. Mutta hän saattoi saada armon muuttamalla sydämensä- peseytymällä puhtaaksi. Näin kutakuinkin sanotaan tunnetussa Kirjassa"Kuka ei syntiä ole tehnyt, hän heittäköön ensimmäisen kiven. Ja Hän sanoi;katso eivät he sinua syytä, niin en minäkään. Mene siis äläkä enää syntiä tee. "Joka paljon saa anteeksi, se voi paljon rakastaa.
Ei tämä ole loppu, mutta kova koulu kylläkin. Osanottoni kaikkien osapuolien puolesta. - draamaa
Kysyppäs nyt siltä toiselta naiselta todisteet, onko hän ihan oikeasti raskaana vaiko mustasukkaisuudessaan paljasti sinut? Ja oletko nyt aivan varma, että juuri sinä olet tämän toisen naisen lapsen isä, jos hän nyt sitten raskaana on? Naisiakin on moneen lähtöön..
- viriilikkö
Toki näinkin on voi olla ja onkin monissa tapauksessa, muttei se sulje pois miehen petosta. Liekö tuo rakastajatar ostanut netistä(Huutonet) sen positiivisen raskaustestin, josta uutisoitu.
Osaa ne naiset olla tosi ilkeitä, kun sille päälle sattuvat. Ovatkin paljon pahempia kuin miehet konsanaan. - oletko rikas?
Oletko varma että olet kenenkään noiden lasten isä? Jos naisesi jakavat oman älykkyysosamääräsi...
- mieti tekojas
kopio:
"En tiedä. Haluisin vanhan perheeni takaisin ja rakastan todellakin vaimoani, vaikka erehdyksissäni tilapäisesti tapailinkin toista naista. Miten ihmeessä voisin pelastaa tilanteen?"
Tämä tilapäisyys kesti pari vuotta?? camoon.. ei voi kyllä puhua tilapäisyydestä, sanot lisäksi että lopetat suhteen kunhan ensi huuma haihtuu.. Olisko haihtunut salarakkaalta naiseltasi? kylmästi vain senkin jättäisit.
Klisee: SITÄ SAA MITÄ TILAA- seksitönsinkku
Tämä asia juontaa siitä yleisestä väärinkäsityksestä miesten taholta että parisuhteessa vaimon kuuluu "antaa" miehelleen aina miehen halutessa.
Tämä ei voi onnistua koskaan koska vaimon "antaminen" perustuu kiihottumiseen joka on ensin saatava aikaan jos mies haluaa toteuttaa halujaan.
Jos vaimo ei ole kiihottunut (riitelyn, raskauden tai kehon vaivojen takia) on mieheltä suuri virhe mennä muka jollain oikeudella pttämään vaimoaan. tarkoitus on hoitaa parisuhdetta niin että naisen kiihottuminen on yleensä mahdollista oman miehensä kanssa ja miehen pettäminen kyllä jäädyttää koko naisen umpijäähän.
En usko että aloittajamies koskaan tulee kykenemään oikeaan perhe-elämään joka voi välillä olla melkoista sietämistäkin mutta pettäminen ei ole vaihtoehto koskaan.
- Ajatuksia sinulle
Et ole varmasti ainoa mies joka on tällaisessa tilanteessa. Vaimoasi tuskin saat enää takaisin, mutta se ei tarkoita sitä ettetkö olisi vaimollesi ja lapsillesi velkaa seuraavia asioita:
1. Ole lapsillesi turvallinen ja läsnäoleva aikuinen. Kaikille lapsillesi.
2. Anna vaimollesi tilaa ja aikaa käsitellä asiaa.
3. Lakkaa ajattelemasta pelkästää itseäsi: Miten MINÄ saan vaimoni takaisin?
--->Ajattele mielummin asia niin, että koska poltit kynttilää pari vuotta molemmista päistä, täytyy sinun hetken aikaa elää pimeydessä (veratuskuva..)
4. Jos entinen vaimosi löytää uuden, älä sabotoi hänen onneaan uudelleen.
5. Lopulta: kun myrsky on alkanut laantua (tai miksei heti), tutustu itseesi uudelleen: pohdi mitkä asiat elämässäsi ovat vaikuttaneet siihen, että halusit pettää? miten tulevaisuudessa estän saman toistumisen? mitä tarvitset tulevaisuuden kumppaniltasi? Mitä minä tarvitsen ollakseni tasapainoinen, onnellinen aikuinen(mutta ei parisuhteen/lapsien kustannuksella)?
Saattaisit jopa hyötyä muutamasta keskusteluhetkestä terapeutilla. :)
Tsemppiä tulevaisuuteen vaimollesi, lapsillesi, rakastajattarellesi ja sinulle.- pollarit
Tsemppiä ainoastaan entiselle vaimollesi ja hänen lapsilleen.
- Ajatuksia sinulle
pollarit kirjoitti:
Tsemppiä ainoastaan entiselle vaimollesi ja hänen lapsilleen.
Eiku ihan kaikille. Vaikka joku tyrisi elämänsä noin pahasti, ei se tarkoita ettei tarvitsisi tukea/tsemppiä työstääkseen itseään.
- niinpäniin
Ajatuksia sinulle kirjoitti:
Eiku ihan kaikille. Vaikka joku tyrisi elämänsä noin pahasti, ei se tarkoita ettei tarvitsisi tukea/tsemppiä työstääkseen itseään.
Rakastajatar tai mikä lie olisi voinut käyttää ehkäisyä. Ei mitään kunniotusta heru tuommoiselle.
- Ajatuksia sinulle
Olet ilmeisen eri mieltä kommentistani.
Ehkä oma ajatukseni on siihen: provosoituminen viestiketjun aloittajaa kohtaan ei tule auttamaan niitä lapsia jotka jää asian jalkoihin. Enemmänkin kannattaisi kehoittaa aloittajaa ottamaan tilanteesta vastuuta ja antaa esimerkkejä miten se tehdään.
Ymmärrän että aihe vihastuttaa, myös minua naisena, mutta miten sen vihan ilmentäminen täällä auttaa näitä lapsia? Vai onko ajatuksena, että haukutaan nyt kaikilla inhottavimmilla sanoilla mitä keksitään ja sitten toivotaan että aloittaja ymmärtää siitä miten paskamaisesti on tehnyt? Voihan sekin ehkä toimia..
Toisaalta näitä vihakommentteja on täällä jo aika paljon (joissa olen samaa mieltä), eli ei kai yksi vastuun ottamisen puolestapuhuva kommentti ole pahasta. - ?
Ajatuksia sinulle kirjoitti:
Olet ilmeisen eri mieltä kommentistani.
Ehkä oma ajatukseni on siihen: provosoituminen viestiketjun aloittajaa kohtaan ei tule auttamaan niitä lapsia jotka jää asian jalkoihin. Enemmänkin kannattaisi kehoittaa aloittajaa ottamaan tilanteesta vastuuta ja antaa esimerkkejä miten se tehdään.
Ymmärrän että aihe vihastuttaa, myös minua naisena, mutta miten sen vihan ilmentäminen täällä auttaa näitä lapsia? Vai onko ajatuksena, että haukutaan nyt kaikilla inhottavimmilla sanoilla mitä keksitään ja sitten toivotaan että aloittaja ymmärtää siitä miten paskamaisesti on tehnyt? Voihan sekin ehkä toimia..
Toisaalta näitä vihakommentteja on täällä jo aika paljon (joissa olen samaa mieltä), eli ei kai yksi vastuun ottamisen puolestapuhuva kommentti ole pahasta.Miten tuo kommentti, jossa sitä toista naista haukutaan paksuksi tulemisesta, ja sanotaan ettei kunnioitusta heru, puhuu vastuun ottamisen puolesta? Miten siinä ilmaistiin se, että tuon pukin pitäisi ottaa vastuu lapsistaan? Tietenkin pitää, mutta tuskin noin tyhmä ottaa kun vasta pakotettuna, ja sen pitää ottaa vastuu myös siitä toisen naisen lapsesta.
Mutta sehän onkin suuri sankari, joka ansaitsee kaikkien arvostuksen ja kunnioituksen kun mahtikyrpä tanassa toikkaroi ympäriinsä ja nussii ihan vahingossa ja panee paksuksi ämmät, eikä mikään maailmassa ole sen syytä, kun vain vastuuttomien tyhmien naisten jotka kehtaa tulla raskaaksi. Tuolla sankareitten sankarilla mister mahtikyrvällä ei ole mitään syytä hävetä, hän vain toteuttaa mahtavan kyrpänsä elämäntehtävää. Kumarretaan hänelle me kaikki. On siinä MIES!! - Ajatuksia sinulle
? kirjoitti:
Miten tuo kommentti, jossa sitä toista naista haukutaan paksuksi tulemisesta, ja sanotaan ettei kunnioitusta heru, puhuu vastuun ottamisen puolesta? Miten siinä ilmaistiin se, että tuon pukin pitäisi ottaa vastuu lapsistaan? Tietenkin pitää, mutta tuskin noin tyhmä ottaa kun vasta pakotettuna, ja sen pitää ottaa vastuu myös siitä toisen naisen lapsesta.
Mutta sehän onkin suuri sankari, joka ansaitsee kaikkien arvostuksen ja kunnioituksen kun mahtikyrpä tanassa toikkaroi ympäriinsä ja nussii ihan vahingossa ja panee paksuksi ämmät, eikä mikään maailmassa ole sen syytä, kun vain vastuuttomien tyhmien naisten jotka kehtaa tulla raskaaksi. Tuolla sankareitten sankarilla mister mahtikyrvällä ei ole mitään syytä hävetä, hän vain toteuttaa mahtavan kyrpänsä elämäntehtävää. Kumarretaan hänelle me kaikki. On siinä MIES!!Se kommentti ei puhu vastuun ottamisen puolesta. Ja vielä selvennykseksi, minulta ei heru kunnioitusta tekijälle eikä rakastajattarellekaan.
- pthyii
niinpäniin kirjoitti:
Rakastajatar tai mikä lie olisi voinut käyttää ehkäisyä. Ei mitään kunniotusta heru tuommoiselle.
Suuremmalla syyllä UKKOMIEHEN olisi ollut syytä HUOLEHTIA EHKÄISYSTÄ. Ei heru mitään kunnioitusta tuommoiselle raukkamaiselle äijälle.
- tehtyontehty
Kun ajattelisin asiaa omalle kohdalleni..
Anteeksi voisin antaa, mutta koskaan en unohtaisi. Totaalinen luottamuspula tuo paljon harmia ja voisi olla, että vaikka vaimosi kuinka tahtoisi antaa anteeksi ja jatkaa elämää kanssasi, ei se toimisi mitenkään. Ehkä hän itse tietääkin sen ja siksi ei tahdo olla kovinkaan hyvissä väleissä.
Vaikea tohon on mitään sanoa, mutta valitettavasti se oli aivan oikein, että vaimosi sai tietää asiasta. Kaikista paras vaihtoehto oli ollut se, että olisit kertonut asian hänelle itse.
Ehkä silloin olisit osoittanut kohtaavasi asian rehellisesti ja rohkeasti.. ja myös vaimoasi ajatellen.- ehdottomastipahinta
Olen joskus pohtinut ihan muuten vaan ystävieni kanssa pahinta mahdollista petosta ja valitettavasti se meni näin kaikkien osalta :
Se, että mies pettäisi silloin, kun kannan hänen lastaan.
En voi vannoa, mutta uskoisin, etten koskaan voisi antaa anteeksi.
- sdafrewt
Juuri tämän takia kaikki miehet tulisi kuohia riittävän varhaisessa vaiheessa !
- Azzzu
On myös meitä miehiä jotka eivät edes vapaana ollessaan suostu varattua naista sutasemaan jos tietävät naisen olevan varattu puhumattakaan ittestämme. Ja yleensähän me sit ollaankin vapaita ku ei olla hyviä pelimiehiä ja naisten lähestyminen jännittää. Se on sitä elämän pientä ironiaa. :P
- aina saan kun haluan
Azzzu kirjoitti:
On myös meitä miehiä jotka eivät edes vapaana ollessaan suostu varattua naista sutasemaan jos tietävät naisen olevan varattu puhumattakaan ittestämme. Ja yleensähän me sit ollaankin vapaita ku ei olla hyviä pelimiehiä ja naisten lähestyminen jännittää. Se on sitä elämän pientä ironiaa. :P
Luusereita te olette.
tv. panomies -86
- Keski-ikäinen mies
Vaimoasi ja perhettäsi et varmaan saa takaisin, vaikka mitä tekisit, sillä vaikka vaimosi joskus antaisikin sinulle anteeksi, ei hän enää pysty millään nollaamaan tilannetta. Mutta, kaikkea ei voi aina saada ja teoilla on seurauksensa. Tämän aikuinen ihminen ymmärtää.
Sinuna miettisin jo nyt niitä seuraavaksi parhaita vaihtoehtoja. Suhteesi lapsiisi on lopulta vieläkin tärkeämpää kuin niihin lasten äiteihin. Voit edelleen tehdä parhaasi ollaksesi mahdollisen hyvä isä jälkikasvullesi. Ajankuluun ehkä saat luotua asialliset suhteet näihin äiteihinkin ja pystyt viettämään lastesi kanssa aikaa ja nauttimaan heidän seurastaan, sekä antamaan heille eväitä elämään. Se tosin vaatii pitkäjänteistä jämäkkää toimintaa sinulta, jotta saat edes osan uskottavuudestasi takaisin. Teoillasi voit osoittaa muuttuneesi. Et muilla tavoilla.
Toivottavasti myös jotain opit tästä hässäkästä. Olet ilmeisesti vielä nuori ja sinulla on elämää paljon edessäsi. Tämän tilanteen olet mokannut, mutta elämä jatkuu. - qwerty
Siperiaan tuollaset siat saatana, hyi vittu ihan kuvottaa! Kärsi kurja kärsi, niin se sinun vaimosiki ja panopupusikin tekevät kuule! Miten voi tuollasia itsekkäitä paskoja olla maailmassa, sitä vaan kyllä ihmettelen!
- Nelsonnnnn
En voi muuta sanoa kuin
http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo no huh... kyllä meiltä naisilta pyydetään , jos jonkilaiseen anteeksi annettavaa. Kaikki meidän pitäis niellä ja unohtaa. :( Kyllä pelisi on menetetty vaimosi kanssa. Luottamus on kadonnut. Luottamus on se tärkein asia suhteessa.
- ....................
Tyhmästä (ala)päästä kärsii koko ruumis.
- nainen!
ET MITENKÄÄN VOI ENÄÄ KORJATA TILANNETTA!! tehty mikä tehty vitun sika!!!!!!!!!!!
- Hanaa2
Pelimies. Mitäs siinä mököttämään, rintaa rottingille ja uutta matoa koukkuun.
Maailma on naaraita täynnä. Uroksen tehtävä on levittää geenejään niin paljon kuin pystyy ja paritella niin monen naaraan kanssa kuin mahdollista.- tiputiputäällämato
Kyllä se "mato" vielä koukkuu joutuun, muttei varmasti niin mukavalta tunnu. Lihakoukku tuntuun näet aika epämieluisalta kun sen pujottaa siihen "matoon", tiedät kyllä mihin.
Tulet näkemään lähitulevaisuudessa painajaisia asiasta. Eikä aikaakaan kun olet IMPOTENTTI lopun ikääsi. - Hanaa2
tiputiputäällämato kirjoitti:
Kyllä se "mato" vielä koukkuu joutuun, muttei varmasti niin mukavalta tunnu. Lihakoukku tuntuun näet aika epämieluisalta kun sen pujottaa siihen "matoon", tiedät kyllä mihin.
Tulet näkemään lähitulevaisuudessa painajaisia asiasta. Eikä aikaakaan kun olet IMPOTENTTI lopun ikääsi.Höpö höpö, feministien höpötystä ja uhoa. Vierivä kivi ei sammaloidu.
Muijat kyllä hoitaa ne penskat - se on taas niillä geeneissä.
- vauveli vilkuttaa
Hyi saatana, mikä SIKA!!!!
Olet menettänyt kaiken, mietipä sitä!!- itse petetty
Olen vaimosi puolesta syvästi pahoillani.
Anteeksi antaminen tuossa tilanteessa on lähestulkoon mahdotonta.
Olen vaimosi tilanteessa nyt paitsi että toista lasta ei onneksi se toinen nainen odota.
Mieheni aloitti suhteen toiseen naiseen kun kuopuksemme oli muutaman kuukauden ikäinen. Nyt hän on 2 1/2. Sain sattumalta kiinni mieheni ja selvisi että suhde oli kesänyt lähes 2vuotta. Selityksenä että oli niin raskasta ja hän koki että en enää rakasta tai halua häntä.
Nyt yritän selvittää päätäni ja miettiä mitä teen ja onko ylipäätään mahdollista antaa anteeksi. haluaisin ehjän perheen mutta voiko tällaiseen paskiaiseen enää koskaan luotta. Ei varmasti.
parasta mitä voit tehdä on antaa tilaa, jatkuvasti kertoa miten pahoillasi olet ja näyttää sitä (liioittelematta, eli älä häiriköi),älä missään nimessä aloita uutta suhdetta ainakaan 2-3 vuoteen. Todennäköisesti vaimo ei anna anteeksi mutta voit yrittää. vaikka se anteeksi anna niin teillä on yhteiset lapset ja tulevaisuuden takia olisi hyvä jos vaimosi voisi sinulle joskus antaa anteeksi, vaikka ei sinua ottaisikaan takaisin.
Keksity lapsiin ja siihen että vaimollasi olisi mahdollisimman hyvä olla. Sinulla kuuluukin olla paha olla.
Tee selväksi panollesi että aijot huolehtia lapsestasi mutta että hän ei ole eikä voi olla sinulle mitään. Sen luulisi hänen käsittävän kun kerta on ruvennut suhteeseen varattuun mieheen.
- Kukkahattutäti
MENE STERILISAARIOON!! Voit sen jälkeen "hairahdella" ilman viattomien ihmisten alkuulaittoa. Olet TODELLA PELLE!!! Ole yksin ja maksa elatusmaksut mukisematta molemmille naisille!!! Ja lopeta toi säälipisteiden kerjääminen. SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!
- kjhkjhkjh
Turhaan te naiset tätä kaveria haukutte, kun itse olette ihan samanlaisia. Kokemusta TODELLAKIN on!! Ihan oikeesti..kattokaa nyt jo peiliin
- käärme paratiisissa
Sikamaisinta käytöstä tossa on siltä toiselta naiselta.
Hankkiutua raskaaksi kun rakastajalle on jo tulossa vauva vaimonsa kanssa. Todellinen käärme. En tosiaan tajua mitä sellaisen luihun ämmän rusina-aivoissa on pyörinyt. Kuvitteli varmaan et mies alottaa uuden kotileikin hänen kanssaan ilomielin ja unohtaa vanhan perheensä.- asdhöasdfk
Ensinnäkään et voi tietää ,mitä mies on kertonut tälle naiselle...
toisekseen, nainen ei hankkiudu raskaaksi vaan mies saattaa naisen raskaaksi. Jos mies ei olisi halunnut lasta, hän olisi käyttänyt kondomia tai hankkinut itselleen sterilisaation.
Naista ei voi pakottaa nielemään niitä kauheita hormoneita eikä käyttämään kierukkaa koska se voi aiheuttaa hedelmöityneen munasolun abortoitumisen. - KOSTO ON MAKIAA
asdhöasdfk kirjoitti:
Ensinnäkään et voi tietää ,mitä mies on kertonut tälle naiselle...
toisekseen, nainen ei hankkiudu raskaaksi vaan mies saattaa naisen raskaaksi. Jos mies ei olisi halunnut lasta, hän olisi käyttänyt kondomia tai hankkinut itselleen sterilisaation.
Naista ei voi pakottaa nielemään niitä kauheita hormoneita eikä käyttämään kierukkaa koska se voi aiheuttaa hedelmöityneen munasolun abortoitumisen.EHKÄ MIMMI VAAN HAKI HYVÄÄ SIITTÄJÄÄ JA ELATUSAPUJEN VARMAA MAKSAJAA
MIEHESTÄ EI NIIN VÄLIÄ
- nainen!
kjhkjhkjh.... ei tarvitse vittu yleistää! Nyt puhutaan tästä miehestä ! !EI naisista jotka ovat pettäneet, tämä on siis niin teidän miehien tapasta! puolustetaan toista sikaa vaikka mitä olisi tehnyt? On se niin kumma kun miehet alottaa heti naisten syyllistämisen vaikka tässä on nyt puhe tästä APN kirjoittamasta paska viestistä!!
- kjhkjhkjh
nainen!...en mitenkään yleistä, enkä myöskään puolusta häntä. Mutta, kun täällä naiset haukkuvat tätä kaveria, niin oli pakko vaan todeta, että naisista kyllä löytyy ihan samanlaisia. Tämä kaveri tiesi tehneensä väärin ja pyysi apua. Ei varmasti kaipaa yhtään moraalisaarnaa ja syyllistämistä.
- kolmijalkaiset siat
Täysin vilpittömästi ja rehellisesti sanottuna varmaan tappaisin itteni tilanteessasi. Tosin sekin olisi hyvin raukkamainen teko.
- 23loiku
Itseppä olet soppasi keittänyt SIKA OLET !!! Eikö kondomeja ole keksitty!!!??? Ajattele jos Aididas olisi vaikka sinulla !!!!!!! Oman onnesi onkija olet !!! Jos ei aikuinen mies ton vertaa ymmärrä että kondomit on keksitty sitä varten niin !!!!!
- taantumuskeskustelu
Suomalaiset on tyhmiä ja kaksineljäläiset idiootteja.
- Totuus
Sinä olet alhainen ja niljakas pettävä ulosteläjä.
Saisit hävetä. Vai että oikein vahingossa hairahduit. Voi vit*u. Ja päätit sitten urheasti kertoa vasta sitten vaimollesi kun toinen nainen raskaana. Aplodit tyhmyydelle.
Älä yhtään yritä oikeuttaa säälittäviä tekojasi senkin alimman luokan pettäjä.
Vaimosi teki oikein. Ja se toinen nainen tekee oikein myös jos pysyy sinusta kaukana.
Sinun kaltaisesi ihmiset eivät saisi edes lisääntyä. Ei mitään kunniaa. - Luuseri..!!
Tapa ittes eipähän lapsesi ainakaan menettäisi yhtään mitään päin vastoin.Kaikille olisi näin parempi!
- myös32
Saman myllyn läpikäyneenä miehenä annan sulle parhaan neuvon: Unohda vaimosi, unohda toinen nainen. Hoida velvoitteesi lapsiasi kohtaan. Aloita uusi parisuhde ja aloita puhtaalta pöydältä elämääsi eteenpäin.
- Tosi on
Tuossa on viisautta. Uusi päivä koittaa ja asiat selviävät. Lopulta vain lapset ovat tärkeitä. Naisia tulee ja naisia menee...
- ihminen erehtyväinen
Aha. Erehdyksessä. Otit erehdyksessä housut pois jalasta ja toinenkin otti. Erehdyksessä luulit pitäväsi naisesta ja erehdyitkin siinäkin. Voi, voi erehtyjä parkaa. Sääliksi käy lapsia jotka ovat erehdyksessä tulleet maailmaan erehtyvän isän lapsiksi. Ei ole lasten äideilläkään helppoa, kun erehdyksessä ottivat housut pois jalasta.
- KaunisNainen35
Kanna vastuu teoistasi! Sinä petit vaimoasi tahallaan ja tietoisesti. Miksi teit niin? Piditkö häntä itsestäänselvänä ihmisenä, joka pysyy rinnallasi teitpä mitä hyvänsä? Jos teillä olis vaikeaa pettämisen aikoihin, se ei ole mikään tekosyy! Ongelmia ei ikinä ratkota pettämällä kumppania. Mikä takaisi sen, ettet jatkossa toimisi samalla tavalla? Kun taas olisi vaikeaa, niin sinä katsoisit oikeutetuksi pettää uudelleen.
Jos olisi hairahtunut vain kerran, niin se olis aika paljon lieventävä asianhaara.. vaikka tuskin itse silloinkaan suhdetta jatkaisin, jos samassa tilanteessa olisin. Pettävät ihmiset ohjautuvat sukupuolielimistä. Henkisesti kypsiä ihmisiä ohjaa heidän sydän ja järki. He eivät ole hetkillisten mielihalujen vietäviä, vaan heitä ohjaa syvempi viisaus ja sydämen ääni.
Tekosi on vienyt luottamuksen, jota tuskin saat koskaan takaisin. Mieti nyt itsekin tilannetta!! Miltä sinusta tuntuisi, jos vaimosi olisi pettänyt sinua pidemmän aikaa toisen miehen kanssa ja tulisi paksuksi toiselle miehelle. Mitä siitä sanoisit? Olisiko helppo pala purtavaksi? Kun laitat tilanteen omalle kohdalle, niin alat tajuta mitä olet tehnyt.
Tuskin saat vaimoasi enää takaisin, mutta kannattaisi varmaan ottaa opiksi. Sitten kun jälleen rakastut ja löydät ihanan naisen rinnallesi, niin ole uskollinen ja naisesi rakkauden arvoinen. PERSLÄPI, tiedätkö mitä on ehkäisy ja toisen kunnioitus?mitä siellä iniset,itse kohtalosi valinnut?
- provotar
Provoa provon perään...kuka jaksaa keksiä näitä tarinoita?
- Hirteenpetturit
Elä esitä mitään uhria vaan Mieti omalle kohdallesi, jos olisi toisinpäin.. antaisitko anteeksi?? Jos vaimosi odottaisikin nyt muksua toiselle miehelle ja sillä olisi ollut liitonne aikana vuosia kestävä suhde sen kaa. todella reilua!
Ei tuollasta kavallusta ja liiton tyrimistä vaan anneta anteeksi, jo raamattukin sen sano että se on synti mitä teit ja pitähän aikuisen miehen ymmärtää minne mulkkunsa työntää!!!
ei sua siihen pakoitettu ja sulla oli niitä mahdollisuuksia jättää se suhde minä hetkenä hyvänsä, mutta et tehnyt niin.. silti tapailit ja veivasit kahden naisen välissä! Sun on turhaan vihata sitä toista naista, se teki ihanoikein että kerto vaimolles koska muuten eläisit vieläkin rattoisaa elämää muitten kustannuksella ja paneskelisit ympäriin!
Ei tässä voi muita nyt oikein syyttää kuin itseään!! Petturi on aina petturi!!
Toivottavasti vaimosi nyt toipuu koskaan tästä.. ja anna sille mahdollisuus löytää oikea rakkaus mitä se ansaitsee, jos todella välität hänestä anna hänen mennä.
Huolehdi muksuistas kuin mies mutta anna vaimolles mahdollisuus uuteen rakkauteen, sä et häntä ansaitse tai oikeastaan ketään muuta kun samanlaista petturia kun itse olet.Sulle annettiin mahdollisuus,myös siihen että alatko suhteeseen vai et, sä tyrit, moni meistä ei koskaan löydä onnea tai pääse naimisiin tai saa lapsia, sitä pitää vaalia ja pitää kynsinhampain.
En usko että ihmiset muuttuu! nyt vaan toivon sun vaimolles kaikkea parempaa
ja ei sun lapset tollasta isää tarte! kaunein asia mitä omille lapsilleen voi antaa on rakastaa aidosti ja vilpittömästi heidän äitiä, sä et rakasta! et tiedä mitä rakkaus on! - ha......
Ei tuohon voi muuta tuumata että kun on järki ollut jalkovälissä aikansa.Niin jossain vaiheessa se ehkä käy nousemaan ylöspäin.
Ei pahalla mutta opirahat on maksettava. - mimmimammi
siinähän sitten makselet ja hoitelet tosi pitkän ajan, koska lapsi on lapsi useimmiten 16 vuotiaaksi asti, harvoin vielä silloinkaan pystyy itsestään huolta kantamaan,
ihmetyttää kuinka miesten pitää vielä nykyaikana olla näin lapsuksia ja välinpitämättömiä,
ei sexi ja sekstaaminen ole mikään tajuamaton asia, ehkä vain nuorelle klopille, mutta miehelle huuuuuuuuu - aattelepa ite
Ihan itse olet soppasi keittänyt ja tilanteesi ansainnut. No selviät vain maksamalla kolmesta lapsesta elatukset - älä huoli 16 vuoden päästä jo vähän helpottaa. Oisko kannattanut miettiä etukäteen?
- jk
olisi varmaan kannatunut miettiäetukäteen
- ihan ite
Ei kai helpota. Pitäähän lasten opiskelukuluihin ja harastuksiin osallistua.
- lubrikate-late
Jaa, että vihaksi vaihtui ihastus, kerropa meille joskus jälkeenpäin, tuottiko vihasi
hyvän lopputuloksen, nythän olisi vara valita jompsin kumpsin, kunhan väleissä olisit,,
(jalkovälit meinaa pukata mieleen), tuskin tunnustat, että olet osasyyllinen tapahtuneeseen, vaikka petos olikin jatkuvaa...
vali valivali,, onneksi täältä löytyy apu sinullekin.. - Tdgj
Aiheesta ehkä poiketen....
Kai tämän jo tiedetään, mutta miehellehän seksi on "tarve".
Kuin ruoka ja juoma (edellisestä saa vitsailla niin paljo kuin haluaa:)
Eli jos ei pane, niin tarvitsee "auttavaa kättä"
Alapäätä on sen takia vaikea hallita miehenä......
Naisten ja miesten välinen taistelu jatkukoon............. :) - pukki paratiisissa
Tää on jonkun mursun tai peräkammarin paavon provo. Mutta missä muuten sanotaan, että miehellä saa olla vain yksi vaimo??? Uskontoja on pilvin pimein, mutta mikä niistä on se ainoa oikea? On monia uskontoja, joissa sallitaan moniavioliitot. Vireä mies (jos on vielä hyvännäköinen ja kykenevä) on kuin luotu menemään kukasta kukkaan...
- Raid tappaa
Se kukasta-kukkaan on tuottanutkin kerrassaan ihanaa tulosta mm. Afrikassa, Intiassa, Kiinassa, jne. Ihanaa ihanaa kerrassaan IIHHAHAA....
- aijsigngsnga
Kuule. Tälläista sattuu. Nyt tilaat molemmille ruusupuskat ja kerrot että sinusta riittää miestä kahdellekin.
- LUUSERI!!!!!!!
Hetken hurmio voi olla loppu elämän turmio! Näin kuuluu vanha sananlasku.
Ei hemmetti! Miten voit olla noin dorka? Oletko oikein kouluttautunut?!!!!!!
Ja nyt kaipaat sääliä ja neuvoja että kuinka muijasi ottaisi sinut takaisin?
Herää pahvi! Hän ei ota sinua takaisin! Miksi ottaisi? Pettyäkseen taas?
Olet näköjään jonkin sortin egoisti/narsisti; ei minussa ole mitään vikaa.
Ota nyt vaan lusikka kauniisti käteen ja syö se mitä NYT sinulle tarjotaan. Sinulla kun ei ole vaihtoehtoja. Eli hoida nyt jutut kuntoon jne.
Muuta vaihtoehtoa EI ole, ja jatka elämääsi erossa. - jk
ole vaimosi kannsa
- Sitä saa mitä tilaa
Etkö sinä h-n sittisontiainen, nykyajan ihminen, tiedä mikä on kortsu ? Ja muitakin ehkäisymenetelmiä on olemassa. Kato ketale, että huolehdit kaikista lapsistasi.
- mother---
unohda nyt ne naiset! rakkautesi tulisi kohdistaa nyt ainoastaan sinun lapsiisi. olet niin onnekas, että sinulle on siunattu lapsia. heillä on oikeus saada sinun rakkautesi ja huolenpitosi, myös tuntea omat sisarensa. lapsesi kuitenkin rakastavat sinua täysin varauksetta, juuri sellaisena kuin olet.
- henrik ijäs
synnytä lapset ja pidä itse huolla kasvata ne ja syörtä juota. tai voit antaa adoptoitavaksi. abortti on mun kristinuskon vastaista. lapsi kuolkoon jos heikko lapsena.
- henrik ijäs
anna ne lapset mull ejos et haluu pitää niitä minä kasvatan ne.
- henrik ijäs
henrik ijäs kirjoitti:
anna ne lapset mull ejos et haluu pitää niitä minä kasvatan ne.
sleep
- 2+3
Ei tuo ole vielä mitään. Itselläni kolme lasta kahden hullun akan kanssa. Kaverillani on myös kolme lasta mutta niillä lapsilla on eri äidit.
- mistä näitä sikiää
ahneella on paskanen loppu...
- 17+13
Pelkästään jo kirjoittamasi otsikko "kahden vauvan loukku" alkoi vituttaa mua.
Lapset elämässä ei ikinä ole loukku.
Jokatapauksessa, olet ryssinyt asiasi totaalisesti.
Toivon koko sydämestäni että vaimosi ei hyväksy sinua elämäänsä enää millään muotoa kuin tietenkin lastensa isänä, eli saat tapaamiset normaalisti ja pääset kasvattamaan lapsiasi heidän isänään.
Muuten toivoisin vaimollesi valtavasti voimia päästä yli tuollaisesta paskasta ja saavansa vielä itsetuntonsa kohdilleen sinun tekosi jälkeen. - Älä kuvittelekaan!
SAATANAN SIKA!!!
Älä kuvittelekaan saavasi anteeksi tuollaista, noin isoa mokaa! Vaimosi ansaitsee paremman miehen, lapsesi ansaitsevat paremman isän. Tuollaista "erehdystä" ei koskaan saa antaa anteeksi. Vaimosi on onnellisena pitänyt huolta perheestä ja oli saamassa siihen lisäystäkin, mutta sitten sinä keksit loistovan idean ja päätit halujesi vuoksi päästä vähän nauttimaan haluistasi, joita et välttämättä saanut tyydyttää vaimosi kanssa.
Kestä omat ongelmasi kuin mies! Miehet nyt eivät yleensä ajattele asioita eteenpäin ja tässä se taas nähdään. Oho, kävipä pieni moka!
Uutta suhdetta et toivottavasti koskaan enää saa. Äläkä edes mietikään perheen perustamista, sillä lapsillesi tulet aiheuttamaan paljon kärsimystä. Niin kuin olet nyt jo tehnyt. Jätä vaimosi ja hänen lapsensa rauhaan. He ansaitsevan paljon parempaa kuin tuollaisen sian!- hjdfhjhdfyhc
Tää oli hurja ... *reps* ...
- hghgdsgjgdsg
katkerat akat täälä kitisee. "miehet on pettureita ja juoksee vaan piirakan perässä" ei olis juostavaa jos naisissa ei olis samanlaisia.
Yleensä vaan jos nainen pettää, sitä pidetään jotenkin hyväksyttävämpänä ja siitä syyllistetään usein miestä.
Ei sillä, kyllähän tuo teko on ollut todella törkeä ja vaimoas et tuu takasin saamaan, ehkä palaatte yhteen joskus mutta en jaksa uskoa että se kestäisi enää.
Ensimmäinen asia jota sinun pitäis tehdä, on se että myöntäisit virhees etkä syyllistäis muita. Et voi syyttää hoitoas siitä että kertoi vaimolles, olisit kiitollinen että kertoi, joskus se olis kuitenkin paljastunu. Älä mieti miten saat vaimon ja perheen takasin, vaan mieti miten voisit auttaa loukkaamias ihmisiä parhaiten.
Ja myönnä että harkitusti ja pitkään panit toista naista ja jäit kiinni ja se on oikein koska teet väärin.
Tuntuu että sua ei harmita tekos vaan se että jäit kiinni - sitä_saa_mit_tilaa
Voihan...vitalis. Olet pettänyt vaimosi sillä kaikkein pahimmalla, kamalimmalla tavalla mitä voisi koskaan elämänkumppanilleen tehdä, ja nyt mietit miten saisit hänet takaisin? Miten kukaan voi olla niin tunteeton, kylmä, julma, sydämetön ihminen, että elää salasuhteessa ja pitää yllä kulissia vuosi toisensa perään, että kaikki on hyvin, pitää vaimonsa luuloisena siitä että hänellä on hyvä luotettava kunnollinen mies, vaimosi on ollut sokea rakastaessaan sinua, luottanut että olet sitoutunut häneen niin se on sillä selvä. Nyt hänen sydämensä on miljoonan sirpaleina ja usko miehiin, varsinkin sinuun on menetetty iäksi. Et tunnu tuntevan myötätyntoa, katumusta, mitään inhimillistä.
Kuulostaa vielä siltä että se sinun salarakkaasi olisi tahallaan tehnyt itsensä raskaaksi sinulle, juonunut, kun on kuullut että aikomuksenasi on jättää hänet lopullisesti, ajatteli että saa sinut pidettyä itsellään lopullisesti kun pyöräyttää lapsen. Ja sinä tyhmä tietenkään et osannut varoa, muna vei ja järki ei paljoa päätä pakottanut.
Toivon todella, että vaimosi jaksaa olla vahva nainen ja ajatella oikeasti omaa ja lapsen parasta pysymällä sinusta erossa. Katkaisemalla välit. Toki saat lastasi nähdä sen mitä laki määrää. Mitä sinä sitten ansaitsisit... en tiedä. Jätä ainakin vaimosi rauhaan, olet jo teoillasi saanut niin paljon pahaa aikaan, että olet velkaa sen hänelle. Siitä vähitellen hitaasti toivuttuaan hän pääsee jatkamaan elämäänsä ja löytää vielä jossain välissä sen oikean elämänsä miehen. Siitähän ajatuksesta sinä et tykkää, kun haluat omia hänet itsellesi, mutta sinun on vaan pakko antaa hänen mennä.
Pyydät anteeksi, se riittää, enempää et voi tehdä. Rikottua ei saa rikkomattomaksi. Menetit perheesi iäksi, sillä jos vaikka palaisittekin jostakin ihmeen syystä takaisin yhteen, et enää koskaan ansaitse vaimosi luottamusta ja kunnioitusta, kuvotat häntä. Eikä ihme, sillä olet kuvottava. - Kakkukuorrute
Suhteisiin ei "ajauduta vahingossa" (varsinkaan kun se on kestänyt noinkin kauan), kyllä päätösvalta ja vastuu teoistaan on jokaisella itsellään. Päätökset tehdään omilla aivoillaan (sikäli kun niitä on, ja kantoi niitä haarojensa välissä tai harteidensä päällä). Sinä itse olit se, joka heppiänsä on meni heiluttelemaan (en tosin väitä, etteikö ns. "toisen naisen" olisi kuulunut huolehtia ehkäisystä yhtä tavalla, mutta kertomuksesi perusteella vaikuttaa siltä, että se jäi kuin jäikin tarkoituksella käyttämättä loppuvaiheessa), sinun kuuluu nyt kantaa vastuusi. Oli synnyttäjänä kuka tahansa, lapsi on yhtä tavalla SINUN ja SINÄ olet heidät molemmat siittänyt. Mitä tästä taas opimme... vai opimmeko mitään....?
- ??
Oletpa helvetinmoinen surkimus. Mitä teet naukumassa tällä palstalla?
- Mipp
Jotenkin kuvaa hyvin tota sun tilannettas, että etit apua suomi24 -palstalta..
Kai toi kakkosnainen löyty kanssa täältä? - joulutonttu
Kun elämäntilanne on vaikea ja tie tukossa, apua hakee vaikka mistä, jopa näiltä keskustelupalstoilta. Niin tein itsekin aikoinaan, kun eroprosessi alkoi.
Alkuperäiseen viestiin kommentoisin vain, että mikäli sinä ja vaimosi olette joskus oikeasti rakastaneet toisianne, teillä on vielä mahdollisuus paikata tilanne. Mutta se vaatiin paljon teiltä molemmilta. Ei ole helppoa antaa anteeksi pettämistä, mutta mahdollista se kyllä on. Anna vaimollesi aikaa, ja kunhan lapsi syntyy, ole hänelle oikea isä. Ole mukana elämässä muutenkin kuin viikonloppuisin, pyri kaikinpuolin huolehtimaan perheestäsi ja esikoisestasi ja osoita olevasi sanojesi takana. Kerran petetty luottamus kasvaa hitaasti, eikä se kestä uusia pettymyksiä.
Tsemppiä sinulle ja joulumieltä kaikille kirjoittajille. Ei tarvitse lyödä lyötyä, ei meistä kukaan virheetön ole. - vaikea paikka
oma näkemykseni naisena on, etten voisi milloinkaan jatkaa suhdetta pettäjän kanssa. Oli kyseessä kännihairahdus tai pitkä suhde, EI. Vaikka voisin (kenties) antaa anteeksi petoksen, niin en voisi unohtaa sitä ikinä. En ikinä! Jos jatkaisin suhdetta, elämäni olisi tuskallista pelkoa koko ajan siitä, missä mies menee ja kenen kanssa. En jaksaisi elää suhteessa missä en voisi luottaa toiseen. Minun luottamustani ei voisi pahemmin pettää kuin syrjähypyllä... Omalle miehelleni olen sanonutkin joskus , vaikka vaikea kuvitella että pettäisi, että jos joskus petät niin älä jää kiinni. En halua tuhota suhdettamme sellaisen takia. Joskin mies sanoi, ettei voisi jättää kertomatta koska ei voisi elää itsensä kanssa.. tiedäppä sitten! No toivotaan ettei tilanteeseen koskaan jouduta.
- samassa veneessä..
olisit miettinyt vähän aikaisemmin, jo ennen ku meen vieraisiin, itselläni oli kaveri joka pyöritti ties kuinka monta naista koko viime kesän, oksettaa,,, kuin joku voi , narsisti on tuo miesvielä... takas ei tuu ikinä, en ainakaan minä tuommoista tarvitse,,, näin varmaan sunkin vaimos aattelee,,,
- mhmhmhmhmh
Jos joku tekisi noin. esim siskolleni, niin istuisin pian linnassa taposta. Olet pahimman luokan ääliö
- eikun
Erehdyksissä tilapäisesti. Hiihaa, mitä s**taa.
- desperate housewifee
Kun vaimollasi oli vaikeaa, niin miksi et sitä aikaa ollut esikoislapsesi kanssa? Tuollainen parivuotias lapsi tarvitsee isää. Jos oikeasti rakastaisit lastasi, haluaisit viettää myös hänen kanssaan niin paljon aikaa kuin mahdollista. Sen sijaan, että olisit halunnut olla hyvä isä, niin olet senkin ajan käynyt panemassa toista muijaa muka vahingossa.
Sinulla on nyt maksun hetki. Joudut ottamaan vastuun tekemisistäsi. Todennäköisesti aviovaimosi on kohta tuleva ex-vaimo, joten ainoa, mitä pystyt tekemään, on ottaa virheistä opiksi. Ole edes hyvä isä kolmelle lapsellesi, jos sinusta ei ole hyväksi perheenisäksi.
Lopeta säälinhaku äläkä ainakaan tartu pulloon. Myönnä itsellesi, että olet mennyt siitä, mistä aita oli matalin eli sen sijaan, että olisit auttanut vaimoasi esimerkiksi hoitamalla yhteistä lastanne ja tyytynyt masturboimaan sen ajan, kun vaimollasi oli ehkä kipuja ja himot nollassa, niin sinä menit ja hommasit itsellesi rakastajattaren.
Lopeta valitus ja itkeminen ja osoita olevasi mies. Ryhdistäydy, pistä elämäsi kuntoon ja ole hyvä isä. Jos osoitat olevasi kunnollinen mies, niin on olemassa ehkä 0,0001 % mahdollisuus, että vaimosi ottaa sinut takaisin, jos pystyt ryhdistäytymään ja osoittamaan, että olet ottanut opiksesi.
P.S. Itse henkilökohtaisesti en ottaisi sinua takaisin. Kun antaa kerran anteeksi, niin ennemmin tai myöhemmin mies unohtaa asian ja pettää uudelleen... - wamic
Ha! Miten vahingossa voi ajautua pettämään vaimoaan? Vittu kun olet vielä tyhmä, kun ihmettelet, että vaimosi heitti sut pihalle. nyt sulle ei jäänyt muuta kuin kolmen muksun elatusmaksut. onneksi olkoon!
- J..ki
Kalliiksi tulee, kun kahdelle eri yh:lle makselee elareita. En kadehdi...
En usko, että tuota tilannetta pystyt mitenkään pelastamaan. Niele ylpeytesi ja jatka elämää tosin lapsia sinulla on oikeus tavata ja jopa vaatia huoltajuutta tai yhteishuoltajuutta. - Siitä vaan, sanoi S
Ei herran tähden sentäs, mistä näitä untuvapalleroita tulee? Otat nyt ilon irti elämässäsi ja lähdet seikkailemaan maailmalle, joka on v---ttua väärällään. Ihan tuoreita ja upeita naisia joka puolella, kun vain aukaiset toisenkin silmäsi. Miksi ihmeessä haluaisit jonkin vanhan kotikalkkaron taas louskuttamaan korvasi juureen? Kuulepas, kun setä neuvoo: Nainen on tehty nus----ksi, eikä se siitä miksikään muutu. Ja nuoret kiinteät irtopainokset on aina virkistävämpiä kuin sama iänikuinen kulunut läskikasa sohvan nurkassa.
- fffffffffdöffdöf
Näin neuvoo kurttumunainen, kaljamahainen vanha impotentti äijänkääkkä, jota ei vanhat ämmitkään koske edes tikullakaan.
- toiveena takaisin...
Anna pölyn laskeutua,, tilanne saatta vielä muuttua sinun parhaaksesi, toivon !
- ent. perheneuvoja
Hieman hämmästelen tämän keskustelun tyyliä. Suoraan toki voi sanoa, että moka mikä moka. Kuitenkaan ketää ei tulisi polkea ihan maanrakoon asti. Elämä joka tapauksessa jatkuu ja isyyden toteuttaminen mahdollisuuksien mukaan on tärkeä rooli sekin. Ero on jo vireellä. Joskus käy niinkin, että kun aikaa hieman kuluu niin petetty osapuolikin on valmis arvioimaan asiaa uudelleen. Tärkeintä on nyt rehellisyys ja avoimuus joka suuntaan itseään unohtamatta.
- tekojaseuraus
Tätyis ajatella seurauksia ennen kun ryhtyy tälläisiin juttuihin ukkomiehenä ja huomioida myös naisten raskaaksi tulemisen mahdollisuus jos seksiä harrastetaan.
- nassu tuvanalla
taidat olla nilkkojasi myöten suossa pää alaspäin,ne elarit on mukavia kukkaronkeventäjiä.
- Helly
Anteeksi antamaminen ja sen pyytäminen ovat varmasti tässä tilanteessa parasta. Sinun on vaakutettava vaimosi omalla rakkaudella. Älä ahdistele vaimoasi, mutta ole sitä mitä olet, aito itsesi. Jos itse olisin vaimosi, olisi ensimmäinen tunne viha. Mutta itse ainakin rakastan omaa miestäni niin paljon , että ajan kanssa voisin antaa anteeksi myös tälläisen teon. Jospa vaimosi pystyy samaan. Aikaa se varmasti tulee viemään ja kärsivällisyyttä. Luottamuksen voi menettää hetkessä, mutta sen takaisin saaminen voi viedä vuosia. Toivon itsesi ja vaimosi puolesta, että kykenet olemaan uskollinen tästä lähin vain yhdelle naiselle. Irto suhteet eivät loppupeleissä anna mitään elämälle. Kiinteä, rakastava perhe ja ystävät ovat elämän rikkaus. Tsemppiä.
- sultan conture
Miehistä RAUKKAMAISIN NILKKI olet sinä, joka vaimonsa odottaessaan lastasi, käy vieraissa ****LES!
Tulipa sitten vielä käytettyä REIKÄKUMIA vai peräti ihan ILMAN tuli ryvettyä, hohhoijaa.! Eikä ollut edes yhden yön hairahdus vaan järjetelmällistä pettämistä.
Ymmärän vaimoasi ERITTÄIN HYVIN
MAKSAT ELAREITA ja sillä siisti. SITÄ SAA MITÄ TILAA, Taisit jättää aivot narikkaan kun rupeit tuollaista tekeen.. HÄPEÄ MIES.
- rikastuttaa
Täällä monet meuhkaa ettät maksat elareita ja jne.. rahaahan se vaan on. ovat itse aika onnettomia kun haluavat kuuluttaa sinulle huonoa tulevaisuutta! minä panin persoonallisuushäiriöisen paksuksi ja kyllä on tullut väriä elämään! :) äitin kanssa naureskeltiin että voisin kirjan kirjoittaa..
onneksi muksu tykkää minusta ihan sikana ja tuo iloa elämääni mutta äitinsä harmiksi samalla sille vi..tu.tusta. :D
pidä muksuista kiinni ja ole niille paras mahdollinen isä niin se kyllä palkitsee. se on akan oma moka jos ei anna anteeksi niin olkoon onneton ja koittakoon pärjätä yksin. minkä sä sit sille enään voit..- Hyytävää tiedossa
Ei sitten tullut mieleen, että erilaiset mielisairaudet ovat PERINNÖLLISIÄ. Se nyt vielä ihana pilttisi onkin jonain päivänä tosi v....nen, kun sairaus puhkeaa ja SINUN on huolehdittava hänestä ellet itsekin sairastu.
Naurusi hyytyvät vielä.......
- Helmi L
Terve!
Itselläni oli samanlainen tilanne, ja nyt niitä kersoja on siunaantunu eri daamien kanssa sellanen 7 kappaletta, ja 8 on tulossa. Ei siinä muuten mitään mut pitää niit elatusmaksuja maksella. Mutta siis ton takia just ei kannata mitää vakavaa suhdetta duunata, kun just ei sitä yhtä jaksa koko aikaa kattoo. aina kiukuttelee jostain, millo mistäkin. Elämä on hauskanpitoo varte, ei murehtimist ;)
Terveisin, Jussi- RAAKILE!!!!!!!
Voi s**tana mikä sika olet. Vai että on ihan siunaantunu eri daamien kanssa. Etkö saa kortsua pysymään siinä mulkerossas, onko se niin pieni vai mikä helvetti sua riivaa! Taidat olla yhdelle Ree**-nimiselle miehelle sukua, sillähän niitä kersoja riittää joka puolella. Olet surkea tunnevammainen idiootti, joka ei kunnioita eikä arvosta mitään eikä ketään. Et ansaitse yhtäkään naista etkä lasta. Lapset sitten etsii isää ohjelmassa "Kadonneen jäljillä" vai...Kato peiliin ja kasva aikuiseksi. Mene terapiaan, olet sen tarpeessa, kun et ymmärrä elämästä mitään, olet jääny raakileen asteelle ihmisenä.
- ....................
EI HYVÄT IHMISET SILLÄ ANTEEKSI PYYNNÖLLÄ KAIKESTA SELVIÄ,VARSINKAAN MISTÄÄN TÄMÄN KOKOLUOKAN JUTUSTA.
EN OSAA EDES KUVITELLA OMALLE KOHDALLE,KUINKA HIRVEETÄ OIS ASIAA KÄSITELLÄ... - lilliputti84
no nyt on kuule pakko sanoa että voi voi voi, ihan oikein sulle, onko sitä keppii pakko tunkea joka reikään. ota opiks. aikun en mies!!!! sääli lapsia jää ilman kokopäivästä isää. just tälläsii suomalaiset juntti ukot on, onneks ei kaikki. onneks mulla on maailman ihanin mies
- Typerät Hävitköön
Mikäli olet kunnon mies niin hommaat riittävän suuren asunnon ja molemmat naiset samaan kotiin. Elätät ja asut sovussa kummankin naisen kanssa, jotka ovat sinulle lapsia tehneet.
Mikäli naiset eivät pysty asumaan yhteisessä perheessä ja sovussa on se vai selvästi todistettu tosiasia, että sinä olet täydellinen k?si-pää.
Olet vain siittäjä aivan niin, kuin etana, joka luikerrellessaan jättää jälkeensä limavanan.
On kahdenlaisia ihmisiä niitä, jotka ovat järkeviä, eihätkä tuota kenellekkään lapselle, ihmiselle tuskaa. Ja niitä, jotka ovat sellaisia kuin huo?apukit ja hu?rat.
Kummankolainen sinä haluaisit olla:
Sellanenko, jota vuosikymmentenkin päästä arvostetaan?
Vai sellainen jota vuosikymmenten saatossa yhä enemmän vihataan hänen typryytensä ja typerien tekojensa vuoksi? - siementä vakoon
Suomalaiset ? Ainakin omasta lähipiiristä löytyy hyvä lajitelma eri värisiä ja eri isistä peräisin olevia lapsia muttei kyllä yhtään,eikun yksi vielä pystyssä oleva suhde(ei vielä kovin pitkäaikainen),maahanmuuttajan ja orig.Suomalaisen kanssa.
Ja eniten lapsia tehneet,no arvannetkin onko Suomalaiset ;) mutta yh äitejä tunnen kyllä,äkkiä laskien 5-6 suomalaisen kanssa viimeksi ollutta ja 3 mamun kanssa ollutta eli suhteessa väkimäärään Suomipoika kyllä häviää siemenen kylvämisessä.
Lisäksi tietääkseni ainoastaan nuo Suomalaiset maksavat itse elatusmaksunsa näistä em. ihmisistä - heh heh
onnee vaan sullekin.
- Jemenin prinssi
"En tiedä. Haluisin vanhan perheeni takaisin ja rakastan todellakin vaimoani, vaikka erehdyksissäni tilapäisesti tapailinkin toista naista. Miten ihmeessä voisin pelastaa tilanteen? "
ota kolmas vaimo.
Kolmas kerta toden sanoo :-) - jamppa siinä missä m
Aika kusinen tilanne, pakko myöntää. Itse olen pettämisen takia 3 pitkäaikaista suhdetta pistänyt reisille, jokaisen kerran jälkeen olen uskotellut että se oli viimeinen kerta ja seuraavassa suhteessa olen täysin uskollinen. En kuitenkaan ole ollut, vituttaa se itsekin "Mieli luja, liha heikko" en kuitenkaan enää itke kun muija otti ja lähti, sitä saa mitä tilaa (tässäkin tapauksessakin)
- Fjl
En tie miten tosta selviät mutta uskon että jos eakastatte toisianne ootte vielä yhdessä(jos petos ei ollut niin paha miltä kuulosti) mutta toi oli tisi tyhmää vaikka vahinko olikin! Ja olisin ittekin tehny saman kun vaimos! Mutta mieti kuinka pahan virheen teit kun sait toisenkin paksuksi etkä auta lapsen hoidossa jne.
- Fjl
En tie miten tosta selviät mutta uskon että jos eakastatte toisianne ootte vielä yhdessä(jos petos ei ollut niin paha miltä kuulosti) mutta toi oli tisi tyhmää vaikka vahinko olikin! Ja olisin ittekin tehny saman kun vaimos! Mutta mieti kuinka pahan virheen teit kun sait toisenkin paksuksi etkä auta lapsen hoidossa jne.
- Fjl
- Fjl
- Onnellinen mies
Olin samassa tilanteessa muuten paitsi vaimo sai jostain ulkopuoliselta kuulla asiasta. Istuimme kolmestaan ja kovaan ääneen keskustelimme. Lopputulos oli että avioliitto jatkui. Ei se kuitenkaan enää ollut sama liitto ja päätyikin lopulliseen eroon parissa vuodessa.
Pyri näyttämään kyntesi isänä. Vuosien jälkeen voit olla kaveri molemmille naisille ja ylpeä onnistunut isä. Tarjoa lapsillesi aikaa, älä roinaa.
Usko vain että omien lasten kanssa touhuaminen on rikasta aikaa itsellesikin.
Niitä aikoja kaipaa kun ovat jo aikuisia. Tosin kanssakäyminen lasten kanssa jatkuu edelleen mutta eri muodossa.
Pois suljettu mahdollisuus ei ole sekään että yhden kierroksen vielä tekisi.
Huono aviomies mutta hyvä isä äitien suulla lausuttuna. Äitejä on vielä kolmaskin mutta ajoitus hiukan eri.
Hauskan pitoon halukkaita naisia piisaa (kuten miehiäkin) mutta lapset on ainutkertaisia. Keskity heihin. Pelisi entisen elämän suhteen on mitä ilmeisemmin menetetty. - kun mikään ei riitä
kaksi naista odottaa lastasi ja vaimosi on saanut vasta tietää petturuudestasi ja sinä vain mietit itseäsi ja mitä SINÄ haluat ja miten saat haluamasi.
Luuletko, että vaimosi saa nyt haluamansa - rakastava ja uskollinen aviomies jakamassa perheen ilot ja surut, tukena raskaudessa ja synnytyksessä ja sitä rataa? En tiedä millainen teidän avioliittonne on, mutta tuskin kovinkaan kurja, kun on pieni lapsi ja toinen lapsi tulossa...
Mainitsit, että rakastat vaimoasi. Toisen rakastaminen parisuhteessa ei vain riitä, vaan tulee itsekin olla rakkauden arvoinen. Ja pettäminen kyllä vie pohjan kaikelta...
Entä tämä toinen nainen? Ehkä teit hänelle heti alusta asti selväksi, että hän on vain tilapäinen lelu sinulle tai sitten et! Nyt hän odottaa lastasi ja hän haluaisi jakaa elämänsä sinun kanssasi ja sinä et halua olla missää tekemisissä hänen kanssaan, vaikka teille on syntymässä yhteinen lapsi. Sen sijaan ihastuksesi muuttui vihastukseen kun hän kertoi teistä vaimollesi. Kaikki oli siis hyvin niin kauan kun hän pelasi peliä sinun säännöillä...
Ajatuksissahan sitä voi noin vain hypätä suhteeseen toisen naisen kanssa ja kun on nauttinut aikansa, niin voi palata olemaan "uskollinen perheenisä", mutta kun on kyse ihmisistä ja tunteista, niin tilanteet mutkistuukin. Omasta mielestäni uskollinen mies ei alkujaankaan petä, ei se todellakaan ole jokin tilanteen ja halujen mukaan muuttuva on/off rooli.
Ehkä hyvä lähtökohta olisi miettiä omaa osuuttasi tuossa. Loppupeleissä sinä olet kuitenkin tarinassa se, joka eli kaksoiselämää ja otti tietoisen riskin. Mieti miksi näin ja ole rehellinen itsellesi. On aina helppo syyttää toisia ja tilannetta, mutta on vaikea nähdä että loppupeleissä itse on kaiken takana... - multi-kamaa myös..
Eihän sulla ole mitään hätää,eikä asiat huonosti ole,sä elät aika koomisia hetkiä ja nauti siitä täysin rinnoin.Pidä tulevista lapsista huoli,tee kaikkesi ollaksesi molemmille isä niin tajuat elämän ihanuuden,multi-sonni...
- einäin
Vastaus kysymykseesi miten saada vaimo takaisin:
ET MITENKÄÄN.
"erehdyin jotenkin kummasti toiseen suhteeseen"
voi v"ttu mikä sika - jukrapujut
TOIVOTTAVASTI OLET KÄYNYT TESTEISSÄ ETTET OLE VIELÄ SAASTUTTANUT VAIMOASI. ETPÄ AJATELLUT LAPSIASI YHTÄÄN KUN ALOIT TEMPPUJAS TEKEMÄÄN. JOSKUS KUN KUULEVAT ASIASTA, ÄLÄ ODOTA TAPUTUKSIA.
TAJUTONTA KUINKA VOIT LOUKATA LÄHEISIÄSI NOIN. JA JÄÄDÄ SIITÄ SITTEN KIINNI.
ONNEA VAAN KUN JOKA KUUKAUSI MAKSELET ELATUSMAKSUJA JA KIMPOILET LASTEN TAPAAMISTEN VÄLISSÄ. ONNEA TÄYTYY TOIVOTTAA MYÖS TULEVALLE EUKOLLESI, EI O HELPPO NAKKI HÄNELLEKÄÄN.
MIETI KUINKA VANHEMPASI HÄPEÄVÄT SINUA.
HEHEH HEHEH- nkhjihikuh
Taas yks sotanorsun raivon purkaus ... *huoks* ...
- turvat_jo:kii
On se hauska näitä lukee kun naiset kirjottelee tänne kiukkusena katkeria koston halusia viestejään siitä kuinka "sika" mies oli.
Toisella palstalla samaiset naiset kirjottelee naisen aloittamalle palstalle jonka aihe on "olen perhellinen äiti. kaksi lasta jo alla ja kävin vähingossa muutaman kuukauden/vuoden hässimässä mieheni työkaveria ja nyt siitä suhteesta olen paksuna. mieheni ei tiedä vielä että lapsi ei ole hänen."
Naiset kirjottelee tollaselle palstalle neuvoiks :älä kerro miehellesi totuutta uskottele että on hänen lapsensa tulossa.
valehtele miehellesi lapsen alkuperä. jne jne samanlaista valehtelua neuvotaan
Naiset ajattelee jatkuvasti että kun nainen pettää asia on ok mutta kun sen tekee mies niin se o isoin rikos maailmassa.
Naisten neuvot toisilleen on aina samat kans, valehtele miehellesi. aina vain lisää valeita saa naisilta, siis todella paskat neuvot. mut mitä sitä voi odottaa sukupuolelta joka on heikko joka asiassa...varsinkin kun o kyse pääkopasta. tasa-arvoa halutaan mutta sitä ei olla valmiita antamaan toiselle.
parasta olisi kun noita erheitään ei naiset eikä miehet tänne kirjottelis vaan menisivät terapiaan heti kättelyssä. täällä ei saa rakentavia neuvoja koskaan, vain lisää valheita. aina vain valheita lisää.- nainen itsekin
pettäminen on ihan yhtä väärä teko niin mieheltä kuin naiseltakin, en ymmärrä miksi naiset luulisivat sen olevan ok, jos on raskaana jollekin toidelle henkilölle kuin miehelleen.
siinä olen kyllä samaa mieltä, että täältä ei kannata odottaa vastauksia, sillä täältä saa useimmiten kaikenlaisia hömppävastauksia...
- aapeli8383
Koskaan eron jälkeen ei pidä tavata, nainen voi tehdä itsensä raskaaksi tarkoituksella.
Onnea, kiva joulu ja silleen.. KANNATTIKO? - Jotakin kokenut
Jees,kyllä asia on nyt niin,että anna sen entisen vaimosi olla ja keskity tulevaisuuteen.Ei se suhde oikein tahdo onnistua enää tuollaisen jälkeen.
Itselläni oli suhde kolmen naisen kanssa samaan aikaan,tai ei nyt oikeaa suhdetta,kun olin nk.poikamies,mutta tapailin kolmea kuitenkin.No jäin sitten kiinni yhdelle näistä naisista ja lopulta menetin jokaisen.Yksi näistä kolmesta naisesta oli sellainen,jonka olisin halunnut pitää,muut kaksi olivat vain hauskanpito kumppaneita.Reilun vuoden sain pidettyä tälläisen kolmen joukkoeen ja se oli kyllä vahinko,en siis suunnitellut sitä.
Kärähdin lopullisesti,kun olin reissussa tämän tärkeimmän kanssa ja toinen varanaisistani sitten törmäsi meihin,kun olimme syömässä rantaravintolassa.Huutoa ja raivoa,tulipa naikkosilla keskenään oikea tappelukin.Se tosin loppui lyhyeen,kun portsari tuli väliin.
Kolmas nainen sitten kuukauden kuluttua luki tekstiviestini,jotka tämä minulle tärkein nainen oli lähettänyt.Tulin saunasta ja muija huusi kuin mikäkin.Tilanne sitten kääntyi niin,että mulla ei ollut yhtään naista.
En koskaan ottanut kenenkään heistä yhteyttä,annoin olla.Tärkein naisista oli hankala unohtaa,mutta aika auttaa.Nykyään se naurattaa,mutta ei silloin.Annat olla ja tähtäät seuraavaan,parempaan suhteeseen,mutta älä hyvämies heti ota akkaa,elä hetki vapaana ja mieti,mitä tahdot elämältäsi.
Nyt olen normaalissa parisuhteessa,jopa yksi lapsikin on siunaantunut,enkä ole juossut vieraissa kertaakaan.Olemme seurustelleet yli viisi vuotta.Että se kun sanotaan,ettei ihminen voi muuttua,on kyllä täyttä höpötystä. - Anna mun kaik kestää
Ei tällaiselle palstalle kannata kirjoittaa, jos on tosi kysymyksessä, hei, herätys.
- tee näin
Anna elämäsi Jeesukselle.
- Et
mitenkään. Niele tappios h...apukki ja ota opikses. Jos osaat.
- hyyyyyiii
- vihainen....
Mun mies selitti juurikin tätä, ettei ymmärrä miten sitä silleen tuli hairahduttua vieraaseen pilluun minun ollessa raskaana. Nainen tuli raskaaksi ja sain asian tietään kun olin onneksi jo synnyttänyt.... Toinen nainen on äpäränsä jo synnyttännyt ja itkee mieheni perään päivittäin. Minä en voi mitenkään ymmärtään miten te miehet käytätte munaanne ajatteluun ja se ohjaa käytöstänne. Mieheni hokee päivittäin miten hän minua rakastaa ja arvostaa. Tuon olis melkein voinut uskoa, ennen kun menee höyläämään toista naista ja tekee hänet raskaaksi.
Niin siinä yleensä käy, että TE pettäjät ette tajua sitä mitä tekonne rikkoo, ennen kuin olette menettääneet sen mikä on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576