Olen 18 v tyttö ja opiskelen yliopistossa, enkä tiedä miten edes pääsin sisään, sen tiedän, että huonosti menee. 1 tunnin luento on helvettiä, jalat tutisevat ja paikalla pysyminen on mahdontonta. Mulla on aina oltava jotain tekemistä muuten ahdistun. En saa unta ennen aamuviittä koska ajatukset riehuvat päässä. Lähden joskus kävelemään ympäriinsä koska en pysty istumaan aloillani. Juon alkoholia paljon joskus, ja silloin käyttäydyn niin kuin hullu. hypin pompin juoksen, viimeksi olin niin hyperaktiivinen että päädyin sairaalaan. Juon kahvia nyt ja en pysty keskittymään luentoon. Kesken mulla on varmaan 15 kirjaa joista olen lukenut ensimmäisen sivun sitten en vaan enää jaksa keskittyä. elokuvaa en pysty katsomaan, en edes tv sarjoja. yksinkertaisimmatkaan matemaattiset laskut ei onnistu. tota alla olevaa sain oikein miettiä. olenko vaan tyhmä?
Voisiko olla lieä ADHD/ ADD
dsjhfdkjshfkj
1
295
Vastaukset
- x
Sun kannattaisi mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa esim. YTHS:n kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236