HYVÄÄ HUOMENTA,OLEN OLLUT PARI PÄIVÄÄ ILMAN ROKETSUFOORUMIA,KÄVIN SYNTYMÄ PAIKKAKUNTA FORSSA..JUUH RICKY NRLSON,OMAA ERITTÄIN MIELLYTTÄVÄN ÄÄNEN 50-LUVUN ROKKARI KUULUU KANSSA MR.TWISTIN SUURIIN SUOSIKKEIHIN NO HYVÄ FIILIS KUN IPA SAI AINAKIN YHDEN PISTEEN JATKAA TIUKKOJA PELEJÄJA TAPPARA VOITTI ÄSSÄT..JUUH KÄVELEN KUIN TYKIN KUULA..OLEN VOIMAKAS OSTIN TAMPEREELTA KOKSKETUSNÄYTTÖ ÄLYPUHEIMEN..TSEMPPIÄ SUOMEN TALVIURHEILIJAT,UINTI TAITOLUISTELU HIIHTO NAISILLE JA MIEHILLE HYVIÄ SIJOITUKSIA JOPA MITALIA TOIVON..HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE..T.MARKO
RICKY NELSON(20 GREATEST HITS)KÄVIN FORSSASA OSTIN ÄLYLUURIN TRE
MR.TWIST.ROCKABILLY
3
134
Vastaukset
- rightroll
....mun käsittääkseni sut potkittiin vittuun Roketsuvoorumilta jo pari-kolme VUOTTA sitten!! noh, onhan sekin "pari päivää" ja muutama päivä siihen päälle!!
- ngbr
Katsos kun vajakilla on ajantaju vähän sinnepäin. Tai taju mistään muustakaan. Terskaansakin kun mainosti täällä aikanaan olettaen että joku nainen innostuisi.
- mr fatso
läski valehteleva sika sinä olet, lopeta jo tuo omakehu. pildeä et muuten oo saanu ikinä, etkä saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467