olen aina epäillytkin: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=1959#kommentit
Tätä
4
50
Vastaukset
- .
noin sen täytyy olla, ei meillä muuten näin vaikeeta olisi, eikä näin jännittävää, on tukka pystyssä joka päivä ei tiedä mitä ny eu kriisistä kuuluu !!
meillä hullut narssisti johtajat. - ...
Mietis.
Napoleon, Stalin, Hitler, Amin, Osama, Paavo Lipokas....
Juu ja Kekkonen.
Mun mielestä kyse ei ole noista persoonista, ett desmotismi ja diktatuuri on olleet voimakkaita. Ihminen on laumaeläin kuitenkin, lauman johtaja pitää olla. Jos ajatellaan puhdasta demokratiaa, eihän täällä tarvitsisi olla mitään hallituksia tai johtajia. Työt tehtäisiin talkooperiaatteella ja naapurin mummijen vaippoja kävis tutkimassa jokaikinen naapuri, monta kertaa päivässä, eikä mitään pankkeja tarvittaisi...
Ihminen on laumaelukka, siitä mun mielestä kyse. Ei vikaa johtajissa, jotkut ihmiset vaan on antaneet valita, elikkäs ite valinneet itselleen johtajansa.
Noin yritysmaailmasta. Se lasketaan rahassa. Hallitukset ja osakkeenomistajat jne valitsevat itselleen sellaisen johtajan, mikä tekee parhaan tuloksen.
Jotkut on johtajia, jotkut muut alaisia. Kummillakin pitää olla duuniin vaadittavat ominaisuudet.
Ai niin. Aion äänestää Paavo Väyrysen tasavallan presidentiksi :D
=DW= - bessie*
Kyllä ihan tyhmyydellä, lyhytnäköisyydellä ja välinpitämättömyydelläkin saadaan paljon aikaiseksi, ilman psykopaattejakin.
Ekologinen velkamme on jo sitä luokkaa, että sitä pitäisi ruveta tosissaan järjestelemään ja kiireesti. - E R W ,,,,
jooo, " itse valittu " totuus on kuvien perusteella ei todellakaan ihmisestä tiedä kuinka tyhmää me äänestetään, pitää olla näyttöä, alkuperiset koulutodistukset, todistetavissa olevat yliopisto loppututkinnot ja väitöskirjat, näistä saamme viitteitä ihmsen älykkyydestä, Katainenki on joku keskinkertainen peruskoulun käyny, se ei ole näkyny kuvista, samoin Niinistö taitaa olla jopa huijari ei ainakaa ole todistetavsti pystyny esittämään pätevyyttään, samoin Lipponen keskikertainen juntti, tässä on nyt tulos niiten aikaan saanoksista. olemme h e l v e t i s s ä ,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551