Tämän Aamulehdessä 12.12.2011 olleen mielipidekirjoituksen perusteella vaikuttaa siltä, että Arni Ekholm, Markku Saranpää, Kari Karipuu ja Leena Havikari sekä Seppo Kokkola aikovat käyttää mahdollista hyvitysmaksun laajempaa ulottuvaisuutta keppihevosena lähes 20% hinnankorotuksille ja vipuvartena YT-neuvotteluille!
Tsiisus mitä nuijapäitä! :-/
LÄHDE: http://www.samulikoivulahti.net/2011/12/aamulehdessa-12.html
Hyvitysmaksun vaikutusta hintoihin liioitellaan aika törkeästi!
juristipuristi
2
259
Vastaukset
- roppis
Näyttäisi siltä, että tässä yritetään pelotella tietämättömiä kuluttajia.
- ttppii
Nuijapäitä lähinnä ovat nuo teostoveron puolustajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728