Implantin liikkuminen

Huolestunut

Minulle laitettiin n. vuosi sitten rintaimplantit ja minua on vaivannut jo pidemmän aikaa se, että pystyn liikuttamaan (liu´uttamaan) proteesia n.3cm ylös-alas suunnassa implanttitaskussa. Sivuttain proteesi ei liiku vaan koko rinta sen mukana. Onko tämä normaalia? Implantti on anatominen ja laitettu osittain rintalihaksen alle. Implantin voi tuntea selvästi ala-osastaan ja se tuntuu myös "ryppyiseltä". Lisäksi implantit on mielestäni sijoitettu liian alhaalle, näyttävät valahtaneilta ja tuntuvat olevan kylkiluiden päällä. Voiko tällaiselle tehdä mitään uusimatta implantteja vai onko uusintaleikkaus ainut mahdollinen tapa korjata lopputulosta?

4

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erilaisia tapoja

Mulle on laitettu pyöreet implantit 5 vuotta sitten ja lihaksen päälle. Pystyn kyllä liikuttamaan implanttia, tai ainakin luulen sen liikkuvan. Mutta ei se sati saati tunnu ja näytä mitenkään hassulta. Joissakin asennoissa saan implantin sellaiseen olomuotoon, että se saattaa tuntua "ryppyiseltä", mutta todella vähän. Todella vähän.
      On erilaisia tapoja laittaa imlantti ja minä valitsin ehdottomasti lihaksen päälle, koska olin kuullut kokemuksia lihaksen alle laitetuista ja niiden normaali elämässä aiheuttavista "omituisuuksista". Halusin ettei lihaksen liike aiheuta minkäänlaista lihaksen alle laitetulle implantille ominaista liikettä / puristusta / puristuksen tunnetta ynnä muitakaan vastaavia.
      Lisäksi implanttejakin on erilaisia, ja jostakin kumman syystä en mennyt siihen lankaan, että tavoitellaan "mahdollisimman luonnollisen näköistä". Omani ovat pyöreät, korkealla profiililla, geelitäytteellä ja koko on 325g. Lopputulos on alkuun olleiden turvotusten laskeuduttua täysin luonnollinen. Olen ollut tähän täysin tyytyväinen ja en osaa muuta sanoa, kuin että menisin itse ainakin uusintaleikkauksen, jos mahdollista.

• vaihtoa miettivä...

erilaisia tapoja: mikä oli lähtötilanteesi ennen implantteja? Oliko omaa rintaa/rasvaa?

• TUULA

HEI ,KUN SULLE LAITETTIIN IMPALANTIT OLIKO KIVUT KOVAT?? JA KUINKA KAUAN OLIT KIPEÄ?? KUINKA KAUAN TURVOTUS KESTÄÄ.KIVA LUKEA ETTÄ OLET ITSE TYYTYVÄINEN.OLISIN TIEDOSTASI SYDÄMMELLISESTI KIITOLLINEN KUN ITSE MENE 18.1 KOHOTUKSEEN IMPALANTTIEN LAITTOON .RUOTSIN PUOLELE MINKÄ NIMISET SINULA ON IMPALANTIT.ITSE LAITTAUTAN MENTORIT/KIRJOITA PIAN:)

• TUULA kirjoitti:

HEI ,KUN SULLE LAITETTIIN IMPALANTIT OLIKO KIVUT KOVAT?? JA KUINKA KAUAN OLIT KIPEÄ?? KUINKA KAUAN TURVOTUS KESTÄÄ.KIVA LUKEA ETTÄ OLET ITSE TYYTYVÄINEN.OLISIN TIEDOSTASI SYDÄMMELLISESTI KIITOLLINEN KUN ITSE MENE 18.1 KOHOTUKSEEN IMPALANTTIEN LAITTOON .RUOTSIN PUOLELE MINKÄ NIMISET SINULA ON IMPALANTIT.ITSE LAITTAUTAN MENTORIT/KIRJOITA PIAN:)

HEI,voisiko joku joka on käynyt impalantit laittamassa niin,vastata kysymyksiini NYT ,ON ALKANUT PELOTTAMAAN JA MIETIN ETTÄ PERUISINKO AJAN:(/kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe