Mikä on swiftin latausjännite

dffdfkkllöö

kun valot on päällä

10

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdnfbgvj

Minkä päällä ne valot on? No jos valot on vaikka puskurin päällä on lataus jännite se mitä latausjännitteen mittauksessa käytettävä mittari näyttää.

• qqwfff

sulla oli sit valot pois yläkerrasta

• Jos vielä painaa kaasua,niin se jännite muuttuu hiukan korkeammaksi.Mulla se on yleeensä 14.3 volttia.Tyhjäkäynnillä 14.1.

• ssasööö

kiitos

• ssasööö
        ssasööö kirjoitti:

kiitos

Selvennätkö vielä hieman?Kirjoitat "Mulla se on yleeensä 14.3 volttia" Mutta minua kiinnostaisi mikä on swiftin latausjännite eikä sun latausjännite.

• Osta mittari,niin ei tarvi kysellä.

• -minna-

Latausjännite voi olla välillä 13-15Volttia.Valot päällä lataus voi olla suurempaa.Latausjännite on riippuvainen akun varaustilasta.Akun ollessa tyhjä,lataus on suurta.Mutta ei välttämättä näinkäään.Jos laturi kuumenee,se tiputtaa latausjännitettä.Siksi kylmää autoa käynnistettäessä lataus on hetken aikaa jopa 15volttia.Esimerkiksi vanha ajovalo saattaa tälläin rikkoontua.Juuri kun auto käynnistyy.

• sddsdsdgg

ei mennyt Minna oikein.Valot päällä latausjännite on pienempi.latausjännite riippuu myös siitä mitä akku pystyy ottamaan sisään.Jos akku kylmä ,latausjännite ei sama mikä lämpimällä akulla.Kylmällä akulla pienempi latausjännite.

Aloittaja valot päällä välkkynä

• -minna-
        sddsdsdgg kirjoitti:

ei mennyt Minna oikein.Valot päällä latausjännite on pienempi.latausjännite riippuu myös siitä mitä akku pystyy ottamaan sisään.Jos akku kylmä ,latausjännite ei sama mikä lämpimällä akulla.Kylmällä akulla pienempi latausjännite.

Aloittaja valot päällä välkkynä

Juu okei.Valot päällä latausjännite on pienempää.Ja kun laittaa lisää virtaa kuluttavia laitteita päälle,latausjännite tippuu entisestään...,niinkö

(en ole tietääkseni väittänyt että pakkasella akku ottaisi paremmin virtaa vastaan ja näin jännite nousisi.)

Jäätynyt akku ei nosta laturin latausjännitettä.

• gfggfööäå
        -minna- kirjoitti:

Juu okei.Valot päällä latausjännite on pienempää.Ja kun laittaa lisää virtaa kuluttavia laitteita päälle,latausjännite tippuu entisestään...,niinkö

(en ole tietääkseni väittänyt että pakkasella akku ottaisi paremmin virtaa vastaan ja näin jännite nousisi.)

Jäätynyt akku ei nosta laturin latausjännitettä.

selitä nyt naiselle tyhjä akku voi olla oikosulussa hiilisiltojen takia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241