Pinnacle Studio 15

Aloitteleva harrasta

Mistähän johtuu kun en pysty muokkaamaan "otsikoita". Pystyn muokkaamaan tekstin, mutta sitten näkymä jämähtää. Aikaisemmissa versioissa olen muokannut näitä malli otsikkoja tekstin koko, fontti, väri, paikka ja tausta pitäisi kaikki olla muokattavissa, mutta ohjelma lukkiutuu. Olen asentanut koko ohjelman jo uudelleen, mutta se ei auttanut. Käytän W7 käyttöjärjestelmää.

5

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukkiutuuko ohjelma jos luot otsikon, etkä muokkaa niitä valmiita. Työkalulaatikosta valitset "Luo otsikko"

• Aloitteleva harrasta

Kyllä sama tilanne. Tekstin pystyy kirjoittamaan, mutta ei muuten muokkaamaan. Ei myöskään noteeraa "OK" toimintoa, jolla otsikon pitäisi ymmärtääkseni tallentua paikalleen ja olla katsottavissa.
      Otsikon luomis/muokkausnäkymässä mikään alareunassa oleva painike ei toimi.

• Aloitteleva harrasta

Ongelma ratkesi kun asensin ohjelman ja lisäosat englanninkielisinä. Ongelmia oli kun asennusoli suomenkielisenä.

• raskas ohjelma

varmaan koneesi tehot eivät riitä,
      oletko katsonut professorin käyttöä, anna olla aina yhden tehtäväsi jälkeen ainakin 10-15 sek ja katso tekeekö se jotain mitä ei ole ehtinyt heti tekemään, jos tekee, anna tehdä tehtväst loppuun.

minulla Studio 14 ja i7 professori, näyttömuistia 2Gt ja keskusmuistia 8 Gt ja ssd levy , eikä yhtään liikaa ole tehoja, jus mukavasti.

Studio 14 oli minimivaatimus i5, kun kaverit ovat i5 kokeilleet niin hermot ovat menneet.

Hitaammalal koneellani studio 14 ei edes aukea.

• Arvid Jantuinen Lops

Jos asennat ohjelman englanninkielisenä, silloin et voi kirjoittaa tekstiä kuin englanniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe