Pepparkakor ohälsosamma ?

snälla barn

Ingen julskinka (ingen gris ska lida för min skull )och nu ska man inte äta för mycket pepparkakor heller,de som gör att man blir så snäll.I kanel ingår kumarin som i stora mängder skadar levern.Månntro man vågar krydda risgrynsgröten med kanel och socker ?

3

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riskabelt

Ingen julgran ska jag heller ha,vem vet hur farliga och giftiga granarna är.Där står de i skogen och suger i sig alla luftföroreningar.Plastgranar är säkert också ohälsosamma,ljus får man inte bränna lika farligt som tobaksrökning.Kanske bäst att hoppa över hela julen.Glögg tänker jag i alla fall dricka oberoende hur farligt det nu är.

• nisse och jag

Kanske man borde se med kritiska ögon på julgubben och tomtarna också.Visst är det litet suspekt att visa sig bara en gång per år ?

• uppblåst
        nisse och jag kirjoitti:

Kanske man borde se med kritiska ögon på julgubben och tomtarna också.Visst är det litet suspekt att visa sig bara en gång per år ?

Det är nog all den andra julmaten som är ohälsosam när man inte kan låta bli att frossa.Tänk att man aldrig lär sig,nu har samarin varit en nödvändig dryck igen.Det är alldeles för lätt att gå och stoppa i munnen det ena och det andra av den goda julmaten.Oj,oj i morgon ska jag ta det lugnt med ätande.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe