onko kellään kyseinen kapistus? itse ostin vasta tämän ja nyt kysyisinkin että mikä se yksi osa siinä on joka on niinku lautanen? mutta mulla se ei ainakaan passaa mihinkään kohtaan kyseist6ä rengasvuokaa*? eli mikä käyttötarkotus sillä on?
tupperware rengasvuoka
7
2128
Vastaukset
- mulla myös vuoka
Sen päälle voi kumota valmiin jäädykkeen. On just passeli, ei liian suuri eikä liian pieni.
- tessa...
hm... ei oo se. ku se osa joka on paljon pienempi ku ite vuoka. se on varmaa puolet pienempi.
- lena5
Voit ottaa tuon torviosan pois ja laittaa tasaisen lautasen tilalle, niin saat ns. "umpinaisen" kakun. Vuoraa esim. käärettorttupohjalla ja laita jäätelöä sisään. Näin saat tehtyä täytekakun.
- Satunnainen leipuri
Onko kyse tästä astiasta:
http://www.huuto.net/kohteet/----uusi--rengasvuoka-tupperware-oranssi_lvalkoinen---/209856538 - jäädykevuoka
sivulla 23 näytti olevan kuva, jossa osat ja selostus, miten tuota pienempää tasaista osaa käytetään. Itselläni on se pienempi vuoka, siinä noissa "kansiosissa" on kaikissa jokin kuvio. Se vuoan vetoisuus on vain n. litra, suunnitelmissa onkin hankkia tuo rengasvuoka.
- Anonyymi
Hei mulla on rengasvuoka ja olen käyttänyt paljon. Siinä on sellainen kikka että jos teet hyydykkeen sun pitää kastella vuoka ensin kylmällä vedellä jotta se irtoaa sitten hyvin, Mikä ihmeen yks osa? siinä on vuoka ja sen kansi. Ei siinä mitään lautasta ole paitsi jos joku on laittanut sen lautaselle joka ei kuulu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717