Tuommoinen vaihtuu mun koneeseen automaattisesti kotusivuksi, vaikka olen ties kuinka monta kertaa yrittänyt pitää kotisivuna ihan muuta sivua. Onko koneessani joku virus joka tuon aiheuttaa? Koneessa on F-secure jonka olen ajanut parikertaa, mutta ei se ainakaan herjaa mistään. Konessa pyörii win 7 .
Se on ihan tavallinen hakuohjelman etusivu vähän samanlainen kuin esim Googlen etusivu. Klikatkoon itse kukin auki jos tykkää tuon omalla vastuullaan, jos sieltä jotaon tarttuu:
http://search.babylon.com/?babsrc=HP_Prot
Babylon-hakusivu pakkoasentaa itseään koko ajan
PenaL2
1
257
Vastaukset
- tralalaa...
En tiedä miten 7ssa menee polut, kun itsellä XP.
Onko Babylon-kuvaketta alhaalla Tehtäväpalkissa?
Klikkaa sitä hiiren oikealla->Sulje.
Sitten Ohjauspaneliin kohtaan missä on Lisää/poista ohjelmia ( polku sinne on eri tavalla kuin mulla ).
Klikkaa Babylon-riviä->Poista jne.
Mitä selainta käytät? Voi ehkä joutua Lisäosista/Add-ons poistamaan myös.
Babylon ei ole virus. On tullut jonkin ladatun ohjelman kylkiäisenä.
Kaikissa ohjelmissa, joissa tyrkytetään jotain Toolbaria, tulee kauniisti kieltäytyä poistamalla ruksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306