ennen asiakkaalle oltiin tosi kohteliata ja

köyhän näköinen

Asiakas oli aina oikessa. Nyt palvelu mennyt ,että asias joutuu itse itsensä palvelemaa, jos joutuu joskus kysymään jotain kehnot on palvelut..

2

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhautuma

      Ei enää jaksa olla kohtelias jos kysellään vain typeriä.
      Raivostuttava tapa joillain asiakkailla tulla kyselemään ihan typeriä kysymyksiä ja heittäytyä täysin kädettömäksi. Jotkut keksivät oikein tekosyitä millä saisivat edes vähän huomiota osakseen, tähän ihmisryhmään kuuluvat myös ne kaikki turhasta valittajat, jotka tulevat kauppoihin pätemään kun ilmeisesti kotona ei ole ketään kenelle päteä, miksiköhän, katsoisitte peiliin.

      Ei myyjän tehtävä ole pokkuroida ja mielistellä asiakkaita.
      Ostakaa ostoksenne ja lopettakaa se niskojenne nakkeleminen ja turhasta kitinä.
      Ei myyjät ole teidän piikojanne.

      • Hubadubba

        Ei se nöyrtyminen vaan nöyryys jota pitäisi löytyä asiakkaalta ja asiakaspalvelijalta. Asiakkaan pitäisi ymmärtää myyjän olevan työpaikallaan, ja olevan alansa jonkinlainen ammattilainen, ja toki myös odottaa näin olevan tai ei saa vastinetta rahoilleen palvelusta. Myyjän tm. Ymmärtää se että asiakas on vapaaehtoisesti juuei tässä myymälässä ja että tekee itse töitä työnantajalleen eikä ole ns. Omalla ajallaan. Siten asialasta pitää palvella ja olla suht. Hyväntuulinen. Suomessa huonoa asiakaspalvelua näkee päivittäin, mitta onneksi myös hyvää. Olen itse ollut myyjänä ennen vuosia, ja nyk. Työkin on asiakaspalvelua osittain puhelimessa ja face to face. Kun käyttäydyn itse korrektisti ja tervehdin myyjiä, on aika hämmentävää joskus tavata myyjä joka ei edes tervehdi takaisin tai kiitä. En anna sen silti pilata päivääni, sen verran nahka on paksuuntunut elämän aikana. Hyvin usein näkee jo myyjän tms katseesta että tämä on oikeasti väärällä uralla tai ns väliaikaisesti pätkätöissä eikä välitä siitä miten itsensä esittää työpaikallaan.

        Siinä olet väärässä että mikä on myyjän tehtävä. Nimenomaan palvelu on nro 1, eikä muu hengailu tai hyllyjen täyttö työpaikalla. Jos asiakas kysyy ystävällisesti jotain mikä liittyy myymälän toimintaan, on huonoa asiakaspalvelua ottaa tästä nokkiinsa. Harmi jos työ tuntuu noin hankalalta suorittaa, ehkä olet väärällä alalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

      Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

      Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

      Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

      Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

      Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

      susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

      Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

      Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

      Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

      Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe