Passat ALT 2.0 bensakoneessa on aika pirun kova kulutus. Mahd kevyttä maantieajoa ja vie 9litraa. Bensaa saa lisää mut suurempi ongelma onkin laiskan tuntuinen kone. Kaasupoljin on ikäänkuin tunnoton. Tosi helposti sammahtaa liikennevaloista lähtiessä. Onko ideoita missä vika?
Passat kova kulutus
7
843
Vastaukset
- iogi
Sama vika oli jo 1.8 vaparissa vm2000. Bensaa paloi pirusti ja nyrjähti helposti risteykseen.
- jahnu..
1.8 kulutusta en väittäisi kovaksi.Olen ajanut tasakaasulla 5.8 litran keskikulutukseen 120 km.Keskinopeus 81km/t.7 litran keskikulutukseen saa ajaa melkein miten vain.Auto on vm 2000 ja ajettu vähän yli 120000 km.
- ike
Olen ajanut ko. moottorilla (Passat) v. 2003 alkaen. Kulutuslukemat ovat pysyneet koko aikana n.8.5L (ajotietokoneen mukaan) sekalaisessa työmatka-ajossa pääkaupunkiseudulla (sis. n.50% moottoritieajoa). Kesälomamatkoilla maantiellä kulutus on yleensä n. 7,5L, kevyessä ajossa jopa alle 7L. Tuo 9L kulutus kevyessä maantieajossa ei oikein vastaa kokemuksiani, tosin moottoriteillä yli 120km/h vauhdissa kulutus sitten nousee reippaammin.
- lumekulutusta
Tyypillinen volkkari, missä todelliset kulutuslukemat ovat kaukana ilmoitetuista.
Moottorilehti ajeli 1.2 tsi Tourania, minkä yhdistetty kulutus piti olla 5,8 , mutta todellinen kulutus oli siellä 7-8 litraa . - tein niin
Putsaa ilmamassamittari.
- ....
Tee se itse: Ilmamassamittarin puhdistus:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tee-se-itse-ilmamassamittarin-puhdistus - ongelma-anturit
.... kirjoitti:
Tee se itse: Ilmamassamittarin puhdistus:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tee-se-itse-ilmamassamittarin-puhdistusEikö sellaiset kuuluisi huollon puhdistaa, jos ne kerran ovat auton ongelmakohtia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194