Minulla on useita kymmeniä tekstitiedostoja, jotka on aikoinaan kirjoitettu Wordstar 2000:lla. Ohjelmaa ei enää ole. Saisikohan tekstit jollain ohjelmalla käännetyksi vaikka ihan ASCII-muotoon?
Wordstar 2000-tiedostot
6
87
Vastaukset
- dsaassadsassasasda
kerro ensin mikä on noiden tiedostojen pääte?
Lienee joku .wsf? tai muu sellainen - nosenytvaanonnäin
Pääte on .doc mutta se ei välttämättä todista mitään.
Kenties apua:
http://www.microtech.com.au/habit/wsconvrm.htm
StarOffice on osannut lukea Wordstar-tiedostoja, mutta saako sitä mistään.- Komisario Lewis
WS2000 sisälsi ASCII-muuntajan - jos haluat, voin postittaa sinulle rompulla piraattikopion koko paketista jos laitat etanapostiosoitteesi sähköpostilla. WS2000 ei ollut huono ohjelma - MicroPro vain teki virheen lanseeratessaan WS2000:n juuri kun sen oli pitänyt jatkaa 3.4:n ja 4.0:n kehitystä. WS2000 nimittäin käytti eri tiedostomuotoa eivätkä kaikki Ctrl-komennotkaan olleet samanlaisia kuin klassisessa WS:ssä. Lopullinen kuolinisku oli se että WP 4.2 ehti ensin.
robbie.lewis@luukku.com - nosenytvaanonnäin
Mainiota!
Itse tykkäsin enemmän WordPerfectistä, mutta työnantaja maksoi WS2000:n... - nosenytvaanonnäin
No niin! Vanhat tekstit on nyt parin välivaiheen kautta siirretty OpenOfficeen. Sivujen layout tietenkin hävisi, mutta eipä sitä Canonin BJ-10 mustesuihkukirjoitintakaan enää ole. Pääasia että tekstit ovat nyt lukukelpoisessa muodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738