Miten kannattaisi matkustaa bangkokista udon thaniin. lentämällä vai junalla?
udon thani
11
633
Vastaukset
- Udon Expat
Ehdottomasti lentäen. Lennä Air Asialla, mikä on yli puolta halvempi kuin Thai Airways. Asun Udon Thanissa ja olen lentänyt kummallakin sinne.
- SusuKatariina
Hei!
Asutko yhä Udon Thanissa? Tai tiedätkö jonkun Suomalaisen joka asuisi siellä?
- ollibkainen
menet bussilla tietysti.näet elämää
- flyflyflyflyfly
Thai Air Asia tai Nok Air siis jos lennät. Meno paluu about n. 2500-3000 baht (lopullinen hinta)
Juna tietysti edullisempi.
p.s. kaikki 'hintatietoiset' tsekkasin juuri hinnat www.sivuilta tammikuun alun lähdöille,joten ei kannata tulla viisastelemaan tyyliin "kyllä pääsee halvemmalla"- Udon Expat
Nok Air operoi Bangkokin vanhalla kentällä, joten se ei tule kysymykseen. Käytin eka kerralla tyhmyyksissäni Thai Airwaysia ja maksoin tuplahinnan Air Asiaan verrattuna. Viimeisimmästä meno-paluu lennosta oli luottokorttilasku 70€ sisälten vakuutuksen ja 25 kg matkatavaraa.
Kyllähän tuo nettisurfailu on enemmän "viisastelua" kuin käytännön kokemukset.
- NongKhai
Udonissa on Thaimaan parhaimman näköiset pimut. Ovat vaaleita ja huomattavasti paremman näköisiä kuin etelä-Isaanissa. Tosin niissä pimuissa ei ulkonäön lisäksi muuta hyvää olekaan.
Udon thanissa asuu myös aivan ihania ihmisiä. Toki on myös ihmisiä joiden seuraan ei haluaisi (Missäpä ei olisi).
Tietenkin hieman haastetta tuo se seikka että, ihan sisäpiiriin on vaikea päästä koska, ovat niin perhekeskeisiä. Tässä en viittaa baarityttöihin kun en niistä tiedä mitään.
Ainakin joskus country view resort oli suomalaisomisteinen.
Itse olen käynyt udon thanissa muutamia kertoja ja viihtynyt hyvin.
Jos susukatariina matkustaa udon thaniin ja tykkää shoppailla niin udon thanissa on mielestäni erittäin hyvä *outlet* myymälä. Joskin sinne on hivenen matkaa keskustasta. Taksit kyl tietää paikan.
Jos nyt tällä hetkellä on Udon thanissa, kukkaloisto on parhaimillaan.
https://www.facebook.com/TripTH.con/posts/1597802546979613- tosiasiaaa
Olen lentänyt Don Muangin kentältä Udon Thaniin ja mennyt myöskin bussilla bangkokista. Lento on tietysti nopein, mutta yö bussit ovat aivan hyviä matkustaa. Maku asia, sanoi koira kun muniaan nuoli.
Jos menet Udon Thaniin niin kannattaa käydä myöskin Laosissa Vientianessa. on yksi matkakokemus lisää. Matkaa on ainoastaan 28 km. Saat kulkea Mekong joen yli komeaa siltaa pitkin.- tosiasiaaa
Matka on tietysti raja-asemien välinen matka. Udon Thanin kaupungista rajalle on noin 60km
- opelisti
Raja-asemien väli ei ole niin pitkä. Asemathan ovat joen molemmilla rannoilla(lähes).
- tosiasiaaa
Olet oikeassa. Ilmoitin matkan Vientianen bussiterminaalista raja-asemalle. Raja muodollisuudet hoidetaan Thaimaan puolella vierekkäisillä asemilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748