Pelottaa ja jännittää ihan hirvittävästi.
Palaan pitkän sairasloman jälkeen takaisin työelämään. Uusi työpaikka ja uudet kuviot.. Pelottaa kamalasti.. Opinko kaikki uudet jutut ja palanko uudestaan loppuun. Entinen työpaikkani oli masennukseeni ja loppuunpalamiseeni 80% syyllinen. Onneksi sinne ei enää tarvitse palata.
Olen aivan paniikissa uudesta työstä.. Mutta kaipa se on ihan normaalia, olin kuitenkin yli vuoden poissa töistä.. Pelkään että tuleva työnantaja pettyy minuun tai en opi työtä.. Vaikka se ei mitään kovinkaan haasteellista olekkaan mutta minulle iso juttu. Uusi työ vaikuttaa mukavalta ja suhteellisen rennolta.. Olen luonteeltani perfektionisti ja sitä edellisessä työpaikassani käytettiin hyväksi, tiedettiin että en voi jättää toisten jättämiä töitä hoitamatta.
Toivottavasti olen oppinut jotain ja osaan uudessa paikassa pitää puoleni. Toivottakaa onnea matkaan. :)
Takaisin töihin..
1
199
Vastaukset
- aabbccddeeffgg,.,.
On normaalia, että sinua jännittää! Pyri psyykkaamaan itseäsi, että kaikki menee hyvin, niin silloin yleensä asiat menevätkin ihan hyvin. Muista, että alussa kaikki tuntuu kaaokselta, muisti ei meinaa ottaa kaikkea vastaan, tulee sähläystä jne. Se on ihan normaalia, kaikki tietävät sen. Älä ajattele johtuvan sen itsestäsi, että olisit jotenkin normaalia huonompi. Parin viikon kuluttua kaikki sujuu jo jouhevammin, etkä ole työpäivän jälkeen enää umpiväsynyt. Huolehdi levosta, säännöllisista ruoka-ajoista ja ulkoilusta, niin jaksat alun tohinan paremmin.
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174