mietityttää kummasti

lauri18v

olen parisuhteessa onnellisesti mutta ei olla kertaakaan pantu varsinaisesti mutta saan tytön hieromalla tulemaan kyllä mutta kun se tekee minulle kädellä sitä niin en tahdo mitenkään tulla eikä se tunnu oikeen sillain mikä vikana ??

8

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

Hei,
      Voit kehoittaa tyttöäsi hyväilemään penistäsi eri tavoilla ja eril kovuusasteella. Myös liukuvoiteen tai rasvan käyttö voi tehdä käsin hyväilystä miellyttävämpää. Toisaalta voi myös olla ettet sinä saa sen kummempaa mielihyvää käsin hyväilyllä ja sekin on ihan ok. Tyttöystäväsi voi halutessaan hyväillä sinua suulla tai vaikkapa jollain värisevällä seksilelulla. Kokeilkaa erilaisia tapoja ja välineitä niin löydätte molemmille nautinnollisen tavan hyväillä sinua.

Terveisin
      Kaalimato.com

• No tuota mimmoista seksilelua suosittella?? niinko mimmoista värisevää ja taas tyttöni ei myöskään halua ottaa poskeen kun sanoo että ei osaa niin en ole viitsinyt pakottaa. Mutta itse itselleni kädellä niin saan kyllä nopeesti tulemaan mutta muija taas tekis vaikka vartin ni ei tunnu miltään..

• kaalimato.com

Hei,
      Voitte kokeilla keinovaginaa tai masturbaattoria http://www.kaalimato.com/catalog/VAGINAT, ANUKSET & SUUT_c_158.html
      Erilaisia miesten kiihottimia löytyy useita erilaisia. Toisissa on myös moottori. Sinun täytyy tietysti varmistaa mitä mieltä tyttöystäväsi on em. tuotteista ja siitä haluaako hän mahdollisesti tyydyttää sinua jollakin niistä.
      Toisaalta ihan tavallinen, värisevä hieromasauvakin voi tuntua nautinnolliselta kun sillä hivellään penistä, terskaa ja kiveksiä. Tyttöystäväsi voi esimerkiksi ensin kiihottaa sinua jollakin em. seksilelulla ja sitten kädellä.

Terveisin
      Kaalimato.com

• no ei se oikeen innostunut moisesta ja kävi tossa yks päivä niin että olin uimahallissa suihkussa pesin hiuksiani sitten yht äkkiä alkoi seisomaan kovana miksi ? ja mitenkä siitä olisi ollut fiksua poistua ja mikä taas ei niin fiksua ?

• hommaa nainen joka ottaa suihin =D

• feissi- kirjoitti:

hommaa nainen joka ottaa suihin =D

no eikai nyt vaan hommata naista ketä ottaa poskeen. vai mitenkä?

• Omakäsikullankallis

Joo ei toi mitenkää kummosta oo! Itelläki oli just sama ongelma aikanaa :D

• Pallokala

Voi olla korvien välissä ja johtua ihan vaan jännityksestä. Itselläni oli laukeamattomuus ongelmia ekoilla kerroilla yhdynnässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe