jos pistäydyn grillillä, otan makkaraperunat tai lihapiirakan. pari kertaa olen hampurilaisen erehtynyt tilaamaan & meneehän se kovassa humalassa, mutta selvin päin sitä ei saa alas erkkikään..! että enemmin mäkin tai abc:n purilainen minulle, kiitos
pitääkö joku oikeasti grillien hampurilaisia herkkuina ?!
4
262
Vastaukset
- ruoja ja kuoma
"pitääkö joku oikeasti grillien hampurilaisia herkkuina ?!"
Ei kai sentään. Kyllähän euron eineshampurilainen mikrossa lämmäytettynä hakkaa nuo mennen tullen. - hahahhahahaaaaaa
Mäkin purilainen, eihän sitä voi edes hampurilaiseksi kutsuu, no mikäs siin jos paska maistuu hyvälle.
- raision_kalevi
Mä taas ostan hampurilaiset vaan ja ainoastaan grilliltä.
Paikassa missä pruukaan käyä niin väliin saa kunnon pihviä ja mausteita on vaikka minkälaisia eli löytyy moneen makuun.
Jättiruis kokolihapihvillä ja kaikilla mausteilla niin aijai et on hyvvää! - Hampurilais turilas
Minä olen muutaman kerran hampurilaisia ostanut eräästä pikkugrillistä ja voin todeta että on huomattavasti herkullisempia, kuin Mäkkärin hampurilainen.
Grillin hampurilaisessa on sämpylät rapean rasvaisia ja pihvikin ok.
Lisäksi majoneesi, suolakurkkua ja sipulia.
Sipuli on sellaista karkeampaa, tuoretta ja todella maistuu sipulille.
Mäkkärin hampurilaisissakin on kuulemma sipulia, mutta ei sellaista, joka maistuu samalle, kuin pikkugrillin hampurilainen.
Mäkkärin hampurilainen on puraistessa pehmeä, mutta pikkugrillin hampurilainen rouskahtaa, on paljon rapeampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954331
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463586Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 503359
- 1833350
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242879- 642471
- 422404
- 131774