Mikä rc lennokki?

SEPPO

Haluaisin ostaa rc lennokin:
-Hinta max 200e.
-Vakaa lentää.
-Ohjain sisältyy.

Mikä kone? Mikä verkkokauppa?

4

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16

Esim vertical hobby ja sieltä joku ylätasoinen traineri. Jos laitat vähän yli tuon 200e saat tuolta ihan hyvän paketin. Jostain leluja.net tms kaupasta saat myös valmiita paketteja, mutta ei aina ole varaosat yms niin helposti saatavilla. Riippuu vähän missä päin suomea olet, niin voit käydä ihan kaupoissakin. SIL-shop löytyy malmilta, Kärkkäisellä on ylivieskassa ihan ok lennokkiosasto, Sabe löytyy turusta ja on tuolla Verticalillakin on espoossa myymälä. Oletko jo lennättänyt mitään aikaisemmin? Yritä etsiä kerhoa paikkakunnaltasi tai lähistöltä. Sieltä saat neuvoja ja apuja. Lennokit.net on hyvä keskustelupalsta etsiä muita harrastajia ja apua ongelmiin.

• Tero7979

Mulla olisi yksi mustang joutilaana, polttomoottori kone

• Parkfun Scout..

Parkfun Scout esim. Kärkkäiseltä 180 €.
      - harjaton 180-wattinen moottori
      - Lipo-akku
      - tasaava Lipo-laturi
      - siivekkeet, 4-kanavainen
      - valmis, vain etusiivet ja laskuteline pitää kiinnittää

Ja on muuten sitten TODELLA helppo kone lentää, mutta tarvittaessa voi räpätä, jos uskaltaa tikuista vääntää. Tehoa piisaa. Tuollaisen olen repäissyt taivaalle, trimmannut ja iskenyt sitten ohjaimen ensikertalaisen kouraan. :) On muuten kestävä kone, tonttiin tuli useasti ja kerran puihin.

Yksi miinus on liian takana oleva laskuteline jolloin kone tahtoo tehdä kuperkeikkaa maassa rullatessa. Kannattaa heittää ilmaan ja laskeutua heinikkoon.

Toinen miinus on se, että suoraan paketista otettuna ei välttämättä mene suoraan tai käänny toiseen suuntaan kunnolla. Vaatii trimmaamista.

Ja ensilento sitten iltatyynellä. Varmaan fiksuinta, että joku kokenut tekee koelennon ja vetäisee koneen korkealle ennen ohjaimen luovuttamista. Itse antaisin aloittelijan aluksi käyttää vain siivekkeitä ja korkausperäsintä ja hämmentäisin itse sitä vasenta sauvaa.

Älä osta tunnettujen valmistajien halpiksia, vaikka kieltämättä näyttävät hyviltä. Harjalliset moottorit ja nikkeliakut eivät kuulu taivaalle.

• juuuuu

jaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe