minulle ei ole suotu sellaista iloa suhteeseen. ollenkaan. olen sanonut monta kertaa asiasta vaan muutosta ei tapahdu. ....voin huomioida suo plaablaa on se normivastaus, muutosta ei koskaan ole nakyvissa.
MITEN olette selvinneet ilman romantiikkaa.. millaista romantiikka on suhteessanne, osoittaako mies romanttisia asioita, ja jos,niin miten.
ilman romantiikkaa
2
302
Vastaukset
- hipaisu
Aikaisempi miesystäväni oli todella epäromanttinen. Siinä kyllä nopeasti omakin romanttisuus kaikkoaa, kun toinen on ihan jalat maassa koko ajan. Tavallaan ei viitsi pitää yllä omaa linjaansa, kun se ehkä tuntuu toisesta aivan naurettavalta tai tyhjänpäiväiseltä. En halua enää toista tällaista miestä elämääni, koska tavallaan näivetän osan herkkyydestäni niin erilaisen miehen rinnalla, eikä mies tavallaan osaa soittaa minua oikein.
- kaisejoskuslöytyy
Mun kohdalle taas on sattunu useimmiten semmosia naisia jotka ei tajua romantiikasta mitään. Yritä nyt olla romanttinen jos toinen töksäyttelee ja ei ymmärrä niitä pieniä eleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904