kihniön teboilille

jooo

laittakaa luukkunne kiinni.ootte niin kärsivän näköisiä

10

835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko......

missä kihniössä saa parempaa palvelua kun TEBOILILLA?
      on se hyvä kun edes yksi paikka on kunnassa.
      ei sinun ole pakko siellä poiketa ja eikä sun ole pakko tulla kihniöön ellet osaa pitää suutasi soukemmalla.oletko elämääsi kyllästynyt aja päin rekkaa jos on edes autoaakaan

• On huonompiakin.

Voi teitä kana-aivoisia kihniöläisiä.Eikö se ole hyvä että on edes jokin paikka josta saa palvelua.Olisitte P-kele tyytyväisiä.Olis ollut parempi jos olisitte saanut pitää omahyväisen paskanne.

• Halpaa bensaa aina

Tarkoitatko sitä kylmää asemaa Kihniöllä. Minä en ole siellä nähnyt ketään naama norsun vitulla.

• pöyristynyt

Ai muualta ei saa palvelua Kihniöllä? Esimerkiksi K-market palvelee erittäin hyvin. Tilaa asiakkaiden haluamia tuotteita, jos hyllyssä ei ole ja henkilökunta erittäin ystävällistä!!!

• päivänsäde

No se on nyt se ja sama vaikka olis kuinka pöyristynyt. Täällä ei olekaan
        muita kun pöyristyneitä ku soppa kauppaankin tilataan rasva paketti
        jos joku tilaa?? Viinakauppa tänne pitäis laittaa muuten on veri sakeeta

• Täys hinta.

Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.

• Samaa mieltä.
        Täys hinta. kirjoitti:

Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.

Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.

• Ville...
        Samaa mieltä. kirjoitti:

Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.

Myönteinen yllätys. Poikkea toistenkin, aivan turhaa valitatte on hyvä kun teillä on TB.

• ratratrat

Tebskalla on sexy kimuli

• myös asioinut

Aloittaja taisi katsoa peiliin teepeellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58