Kyllä on onneton vinkuja tämä Jaana Saarinen tuossa neljän tähden illallisessa.
Sitä ohjelmaa ei pysty katsomaan! Saarinen yrittää olla muka hauska, mutta eihän tuollaista lässytystä jaksa kukaan kuunnella.
Mihin se sarjan alussa ollut miesselostaja joutui? Se oli hyvä ja sen jututkin oli huvittavia.
Lopettakaa koko sarja, jos ette parempaa kuin Saarinen siihen löydä.
Jaana Saarinen/4 tähden illallinen
5
371
Vastaukset
- liisa46vee...___
Mielestäni se aikaisempi miehen ääni saattoi olla ohjelmaan sopivampi kuin Saarisen naisääni. Tosin Saarinen on mielestäni aivan poikkeuksellinen suomalainen näyttelijä! Häntä katsellessa ja kuunnellessa ei pitkästy. Unohdan täysin ajan kulun, kun hän on mukana jossain ohjelmassa tai näytelmässä. Tosin idols ohjelmia en katso. Näyttelijänä hän on kiinnostava ja katson aina näytelmän, jos hän on mukana. Olen aina itsekseni miettinyt, että miten joku ihminen voikaan olla noin mukava ja hauska, ja silti aito.
- gfzsdfghsftj
Olen samaa mieltä Saarisesta näyttelijänä, toisaalta sen mies-spiikkerin puhetapa ei ole mikään yksi-ja-ainoa. Mies on nimeltään Jukka Voutilainen, ja paljon käytetty ääninäyttelijä varsinaisen näyttelijän ammattinsa ohella. Tuo ääninäyttelijyys kertoo, että äänenkäyttö on monipuolista ja yleisöönkäypää. Itselläni tosin alkoi miehen ääni/äänenkäyttö jotenkin ärsyttää jossain vakuutusmainoksessa. Kukaan ei voi miellyttää kaikkia, ainakaan pitempää aikaa.
- ertyyyu
gfzsdfghsftj kirjoitti:
Olen samaa mieltä Saarisesta näyttelijänä, toisaalta sen mies-spiikkerin puhetapa ei ole mikään yksi-ja-ainoa. Mies on nimeltään Jukka Voutilainen, ja paljon käytetty ääninäyttelijä varsinaisen näyttelijän ammattinsa ohella. Tuo ääninäyttelijyys kertoo, että äänenkäyttö on monipuolista ja yleisöönkäypää. Itselläni tosin alkoi miehen ääni/äänenkäyttö jotenkin ärsyttää jossain vakuutusmainoksessa. Kukaan ei voi miellyttää kaikkia, ainakaan pitempää aikaa.
Siis tämä ohjelma on kai Arvostele mun illallinen? Neljän tähden illallinen oli paljon parempi, siinä oli ihan hyvä miesjuontaja.
Siis aivan järkyttävä se Jaana tässä ohjelmassa! En kertakaikkiaan pysty edes ko. ohjelmaa enää seuraamaan, kun on niin rasittava siinä ohjelmassa. Puhuu toisten päälle, lässyttää, huonoja "vitsejä", puhuu koko ajan....
Joskus haluaisi, että ohjelmassa olisi edes pieni tauko puheesta, mutta ei, Jaana siihen suuna päänä heti papattaa, ettei vahingossakaan synny pientä taukoa puheeseen... Tai joskus haluaisi kuulla, mitä ne pääosassa olevat ihmiset puhuvat, mutta ei, Jaanahan silloin päälle paassaa...
Huh huh, järkytys ohjelma oli. 4:n tähden illallinen takas! Sitä oli muutenkin mielekkäämpi seurata, kun oli julkkiksia, tässä ohjelmassa vain tavallisia tallaajia, ei niin kiinnosta. - gfzsdfghsftj
ertyyyu kirjoitti:
Siis tämä ohjelma on kai Arvostele mun illallinen? Neljän tähden illallinen oli paljon parempi, siinä oli ihan hyvä miesjuontaja.
Siis aivan järkyttävä se Jaana tässä ohjelmassa! En kertakaikkiaan pysty edes ko. ohjelmaa enää seuraamaan, kun on niin rasittava siinä ohjelmassa. Puhuu toisten päälle, lässyttää, huonoja "vitsejä", puhuu koko ajan....
Joskus haluaisi, että ohjelmassa olisi edes pieni tauko puheesta, mutta ei, Jaana siihen suuna päänä heti papattaa, ettei vahingossakaan synny pientä taukoa puheeseen... Tai joskus haluaisi kuulla, mitä ne pääosassa olevat ihmiset puhuvat, mutta ei, Jaanahan silloin päälle paassaa...
Huh huh, järkytys ohjelma oli. 4:n tähden illallinen takas! Sitä oli muutenkin mielekkäämpi seurata, kun oli julkkiksia, tässä ohjelmassa vain tavallisia tallaajia, ei niin kiinnosta.Ai että kaksi eri ohjelmaa? Oho, kannattaisiko olla hiukan vähemmän härski noissa ideoiden kopioinneissa. Luulin kyseessä olleen saman ohjelman, jossa vaan spiikkeri vaihtelee. No heh.
Onko niissä ohjelmissa muuta eroa, kuin että toisessa annetaan pisteitä? - åpoiuyt7u
gfzsdfghsftj kirjoitti:
Ai että kaksi eri ohjelmaa? Oho, kannattaisiko olla hiukan vähemmän härski noissa ideoiden kopioinneissa. Luulin kyseessä olleen saman ohjelman, jossa vaan spiikkeri vaihtelee. No heh.
Onko niissä ohjelmissa muuta eroa, kuin että toisessa annetaan pisteitä?Pienet on erot. Toisessa annetaan pisteet nopilla ja vieraan kotona, toisessa lapuilla ja autossa:D Toisessa julkkikset, toisessa tavalliset ihmiset. Siinä kai oleelliset. Ja sitten ne juontajat eri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070