Sörnäisten Sivuraide

Masa

Kaverien kanssa aina lyödään vetoa ilmestyykö ensin pöytään humalaisen perse vai tilaamamme pitsat :) Lähellä on ollut monesti ettei ole tullut turpiinkin. Oletteko käyneet?

7

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syön pizzani muualla

Olen käynyt pari kertaa. Pizzat on huonoja ja palvelu vielä huonompaa. Se myyjä vaikuttaa jotenkin elämäänsä kyllästyneeltä, töykeältä ja ylimieliseltä, tarjoilijat sen sijaan on ihan jees. Känniset, rähjäävät kanta-asiakkaat ei ainakaan tee siitä paikasta yhtään parempaa.

• Tina

Siis olin käyny siellä pari kertaa, ja pitsat ollu suht ok. Kaiketi kerran sinne uudemmanki kerran väännyin. Ja tällä uudemmalla kerran pitsa oli oikeasti suoraan PERSEESTÄ.

Ystävällinen (?) tarjoilija tuli keräämään lautasia, ja kysy että no maistukos.
      Normaalisti tuossa tilanteessa hymyilen typerän näkösenä ja sanon jooo, vaikka tekis mieli sanoa että perseestä oli.

Mutta rajansa kaikella, nyt kerranki sanoin minä ajattelin mutta suht ystävälliseen sävyyn. Aattelin että jos antasivat vaikka ilmaset jädet korvaukseksi paskasta pitsasta. Mutta mitä vielä vittuilut sai vielä kaupan päälle:)
      Mutta sama se sille, tietääpähän ettei enää sinne tartte vääntyä.
      Suht vieressä Bravadossa sen sijaan on kivaa ja hyvää safkaa:)

• Sivuraide

Asiakas äänestää jaloillaan!
      En ole koskaan astunut ko. lafkan mihinkään toimipisteeseen sisään.
      Olen nähnyt Itiksessä jo monta, monta vuotta sitten, miten asiakas astuu Sivuraiteesta ulos ja oksentaa saman tien. Siellähän tulee ruokamyrkytys, miksi sinne kukaan menee, vaikka halvalla söisi?

• tyty24

Käytiin uuden frendini kanssa siä ekaa kertaa syömäs. Hyvät pizzat oli. Pvällä meno rauhallista,mutta veikkaan et illal ei.Tarjoilija näytti vähän parittajalta,mutta ystävällinen mies.uudestaan voisin mennäkin.. kiitos!

• Pave

Hinta jolla sivuraide ym.ovat myyneet pitsoja ei ole markkinatalouden mukainen. Jossain fuskataan, palkoissa,sotuissa tai laadussa tai kaikessa.

• yäks...
        Pave kirjoitti:

Hinta jolla sivuraide ym.ovat myyneet pitsoja ei ole markkinatalouden mukainen. Jossain fuskataan, palkoissa,sotuissa tai laadussa tai kaikessa.

Kerran oon käyny enkä toista kertaa mene...Pitsa oli rasvaa kelluva kuvottava lätty...ei kyenny syömään edes puolta siitä.Voihan olla et sattu vaan olee huono valinta juuri se pitsa,mut ei kiitos toista kertaa!

• Cpn_mörrrr

Nykyisen omistajaosakas, en nimiä sano, täys rikollinen..
      Ei mun boikotti niinkään kyseisen ravintolan taloutta vaikuta, mutta seksuaalirikollisia en pizzaa tilaamalla tue..
      Oikeusvaltio, vittu mitä paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43