mulla on MIC(vissii) 80GB kovalevy josta on hävinnyt 64,3 gb eli jäljellä on 15,7gb ja tiedostojärjestelmä on NTFS ja jotenki on epäilys että oon joskus laittanut sen 2 oisioon toiseen 15,7gb ja toiseen 64,3gb.
olisiko antaa ohjeita? Miten katsoa onko siinä 2 osiota windows vistalla? tai miten voin saada siihen oikean kokon? alustusta oon kokeilut ja tiedostojärjestelmän vaihtoa oon kokeilut mm FAT32 ja exFAT muita ei voi ja virheen etsintää oon myös eikä löytynyt.
Kovalevyn koko ongelma
6
190
Vastaukset
- --==--
Noista jutuista päätellen ongelma on ihan muualla, kuin kovalevyssä ja todennäköisesti kone lopettaa toimintansa kokonaan noilla eväillä, mutta oppia ikä kaikki.
- Billi1412
所以我想好了,並了解生活:D
Vistan päivitykset loppuvat huhtikuussa, eli käyttis menee ainakin vaihtoon.
- takkari
Miksi Vista pitäisi heti poistaa, vaikka sen päivitykset loppuvat?
- ;;;
Ei sitä tarvitse poistaa. Sehän on huhtikuussa valmis eikä tarvitse siis enää mitään päivityksiä.
- toivottavasti apuja
Ohjauspaneeli > Valvontatyökalut > Tietokoneen hallinta > Levyn hallinta. Täältä näet, missä tilassa tallennusvälineet ovat ja pääset käsiksi levyihin.
PS. Kovin ei kannata kuitenkaan sorkkia, mikäli et tunne kovalevyjen toimintaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164