Ongelmanani on se, että tulostimeni ei suostu toimimaan, koska Internet Explorerille ei ole asennettuna Adobe Flash Playeriä. Normaalisti käytän Firefoxia ja kun tuo flash-ohjelma oli pakko päivittää tuossa viikko sitten, taisin poistaa ensiksi sen aiemman version kokonaan ja latailin uuden, firefoxille tarkoitetun siihen tilalle. Tai ainakin teoriassa tein niin, koska kone jumitti päivitysten kanssa ja viiden yrityksen jälkeen se piti käyttää liikkeessä kunnollisessa vuosihuollossa. Josta se tuli takaisin muuten kunnossa, paitsi tämä pikku ongelma. (Mihin himpskattiin tulostin edes tarvitsee flash playeria, en ymmärrä)
Mutta siis. Uskallanko alkaa latailemaan koneelle tuon flash playerin IE-versiota vai onko olemassa mahdollisuus, että kone tilttaa kahden päällekäisen ohjelman läsnäolosta? Olen näitten vehkeiden kanssa edelleen sen verran epävarma, että haluttaa viedä ennemmin johonkin osaaviin käsiin kuin yrittää itse. Mutta toisaalta jos ongelma ratkeaa niin pikkujutulla, kuin yhden ohjelman lataamisella ja asentamisella (sillä edellytyksellä että se nyt onnistuisi) niin tuntuu vähän turhalta rahanmenolta.
Niin ja tulostin on HP Deskjet F2480 jos ketään kiinnostaa. Ihana olisi jos joku voisi vähän valaista asiaa.
Kysymys flash playerin lataamisesta
2
170
Vastaukset
Lataa flashit vaikkapa täältä: http://filehippo.com/download_flashplayer_ie/
Löytyy kaikille selainversioille oma flash... Ja vaikka kyseessä on beta versio niin ainakaan minulla ei ole ollut ongelmia niiden kanssa.- Apila-lemmikki
Iltaa!
En tiedä onko kysymys oikeassa kohdassa mutta kysyn silti...
Eli haluaisin katsoa tietokoneeltani muutamaa tallennetta jenkkiläiseltä CBS:n sivulta mutta se typerä sivusto väittää jotta katsomiseen vaaditaan Adobe Flash player 9...? Ja minulla on se uudempi, ilmeisestikin, joten en voi tallennetta katsella. No yritin ladata vanhaa 9 playeriä, mutta en tainnut onnistua siinäkään... onko tämä ihan oikeasti totta että en voi uudemmalla playerillä katsoa vaan että minulla pitäisi olla se vanhempi versio...? Tietokoneista en paljonkaan ymmärrä joten jos sinulla ei ole asiallista vastausta minulle niin älä vaivaudu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174