Hei tulenpyörittäjät! Haussa hyvä tulipoi

banana on fire

Olen ostamassa ensimmäisiä tulipoitani (tullut aikaisemmin pyöriteltyä kangas- ja ledipoita) ja nyt kaipaisin kokeneempien apua.
Olen harkinnut joko Henry's firepoi vehkeitä tai Babachen ilmeisesti vähän näyttävämpää poita.
Tässä vielä linkit molempiin
http://www.aprilli.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=J01640
http://www.aprilli.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=JO1553

Kumpi mahtaa olla parempi?

Rahaa ei ole paljon joten siksi olen harkinnut heti ostavani tuon double firepoin, koska luultavasti jos nuo henry'sin poit ei ole tarpeeksi näyttävät mielestäni alan kuitenkin hinkumaan isompia liekkejä. Toisaalta pienemmällä olisi helpompi aloittaa, en tiedä. Siksi kysynkin apua teiltä joilla mahdollisesti on kokemusta asiasta! muitakin vinkkejä tulipoin pyörittelystä otetaan ilomielin vastaan :)

1

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulen_nieliä_heittel

Vähän myöhässä voi tulla, mutta aprilli ei myy mitenkään oikeasti laatukamaa. Suomen mittapuullahan (ja varsinkin aloittelijalle) nuo ovat hyviä, mutta ulkomailta hommattavat poit ovat sitten pitempään palavia ja kestävämpää materiaalia. Itse hommasin aprillista juuri tuon doublen ja pari pyörityskertaa kesti, kunnes oli kevlar-kangas vaihdettava. Puolen vuoeden jälkeen liikkuvat osat piti huoltaa ja vaihtaa. Ulkomailta (eBaysta) tilatut olivat itselle paljon mieluisempi yllätys. Halvemmalla parempaas laatua.

http://www.ebay.com/itm/Fire-Poi-Heads-Great-Deal-Sold-by-the-Pair-/110872296140?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d080facc

tuollaiset löytyvät kotoa ja ovat muuten hyvät. Kertaakaan en ole kevlaria vaihtanut ja ollut pari vuotta käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43