8 viikon ikäiset rottapojat etsivät uutta kotia, vuokranantajan ennakkoluulojen vuoksi. Vain kissat ja koirat sallittuja asuntoon, sanoo vuokranantaja.
Eli 3 reipasta poikarottaa. Rotat ovat ostettu kasvattajalta.
En myy erikseen, vaan kaikki 3 kerralla. Mahdollisuus myös tuoda Oulun alueella.
Hinta yhteensä: 60e
Email: rautalakoo@hotmail.com
Yhteydenotot sähköpostiin.
Myydään 3 kesyrottaa Oulu
7
305
Vastaukset
- rotta tui
tuleeko häkki mukana,voisiko tuoda ne helsinkiin vai miten kuljetus onnistuu kun asun itse helsingissä,tuleeko mitään muita tavaroita mukana onko ne jo käsi kesyjä??
- rautalakoo
Ei ole mahdollista helsinkiin asti lähteä tuomaan. Hinta sisältää vain rotat. Kyllä ne antaa jo ottaa syliinkin.
- rautalakoo
Vielä odottavat rottapojat uutta kotia. :)
- bloodred247
Olen Kemistä ja etsiskelen rottia, mutta myös häkki puuttuu. Sitä ei siis ole saatavilla mukaan?
- rautalakoo
No olisi minulla itsetehty häkki. 30€ häkin saa mukaan pulloineen kuppeineen päivineen.
- ROTTA RAKAS!!!!!!!!!
asun oulussa ja haluaisin ostaa sinulta ne rotat :)
- rautalakoo
Laitahan tarkempaa viestiä sähköpostiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954261
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463496Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483382- 503299
- 1793294
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242809- 582169
- 392129
- 131694