retkuilemaan

whatever

Olen menossa kolmatta kertaa Goalle, Calanguteen, ja mietin että olisi kiva lähteä sieltä päiväksi, pariksi jonnekin kauemmaksikin retkeilemään. Hampiin on ilmeisesti melko pitkä matka, vaikka vaikuttaakin mielenkiintoiselta. Muita ehdotuksia?

7

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canacona

Etelä-Goa noin yleisesti aika ok, jos et aiemmin ole käynyt.
      Palolem, Agonda ja muut beachit erilaisia kuin pohjoisen.
      Niin siis jos rantaelämää haet....

• whatever

En hae rantaelämää, olen käynyt nämä eri rannat läpi ja kaipaisin jotain muutakin.

• ggooaa

lähde hampiin jos 2 vko lomalla ehtii hyvin 3 pv reissun hampiin- en ole käynyt, mutta itse olen menoss sinne- lähempänä kuin moni muu paikka

• whatever
        ggooaa kirjoitti:

lähde hampiin jos 2 vko lomalla ehtii hyvin 3 pv reissun hampiin- en ole käynyt, mutta itse olen menoss sinne- lähempänä kuin moni muu paikka

Kieltämättä se vaikuttaa kovasti mielenkiintoiselta paikalta... Pari yötä siellä voisi olla ihan rautaa. Ja sen jälkeen vaikka johonkin rantahuttiin toipumaan matkan rasituksista :)

• goahead
        whatever kirjoitti:

Kieltämättä se vaikuttaa kovasti mielenkiintoiselta paikalta... Pari yötä siellä voisi olla ihan rautaa. Ja sen jälkeen vaikka johonkin rantahuttiin toipumaan matkan rasituksista :)

Gokarna, karnatakan puolella heti Goan eteläpuolella. Pikkukaupunki joka suosittu pyhiinvaelluskohde hinduille, värikästä meininkiä. Kaupungin ympäristössä tod. hienoja rantoja ja aito hippimeininki edelleen...

• whatever

Hei, ihan loistava idea! Kiitos!

• Tammikuussa olimme Goalla ja sattumalta valitismme Jungle Book yön yli retken mikä oli aivan ehdoton elämys. Kannattaa käydä. Hotelleista bussikuljetus sis hintaan 6500r./henkilö. Paikalliseen hintatasoon kallis mutta hintansa väärtti. Tutustuminen Savoi mausteplantaasiin mennessä. Kohteessa Shanti Nature Resortilla elafantin selässä ratsastus, hyvä info Intian villeistä norsuista ja norsujen elämästä sekä lyhyt norsu show. Illalla kävely soihtujen valossa läheiseen hindukylään ja pääsimme vähän tutustumaan kyläpäällikön kotiin. Iltanuotiolla paikallisten tanssiesityksiä ja hauskaa oli. Yöpyminen alkeellisessa savimajassa (varaa lämmintä vaatetta). Aamulla herätys klo 5.30 ja vapaaehtoinen viidakkokävely ylös vesiputouksille ja takaisin aluksi pimeässä viidakossa polkua pitkin yht 3t. Lounaan jälkeen norsuesitys, upea. Joella norsujen pesua ja norsun selässä suihku itselle jos halusit. Ohessa linkki matkanjärjestän sivuille.
      http://www.goaecotourism.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe