Aika hölmöä että tälläsen ongelman kanssa pitää huhuilla täällä kun DNA omilta sivuilta ei löydy infoa.
Vaihdoin eilen uuden DNA kortin paikoilleen. Kortti on aktiivisena.
Tein kanavien automaattihaun ja tämän jälkeen jätin nelonen Pro kanavan päälle jotta salaus purkautuisi. Tämähän ottaa aina hieman aikaa.
Mutta ei pamahda näkyviin kanavat. Olen laittanut TVn pois päältäkin pari kertaa jne.. mutta en vain saa maksukanavia näkymään.
Onko kellään ehdotusta mitä teen väärin ?
DNA kortti ei aloita toimintaa
8
1509
Vastaukset
- fsdgsdfgdasgfsdf
antenni vai kaapeliverkko? minulla kävi niin että antenniverkon korttia ja kortinlukijaa ei vahingossa ollut paritettu lainkaan. hoitui yhdellä soitolla dna:lle noin minuutissa.
kannattaa soittaa sinne ja kysyä.- help?
Joo, antennista kyse. ei ota lähteäkseen.
No pitänee soittaa as.paan aamulla. kiitos vastauksestasi - fvsdafadfadsfds
help? kirjoitti:
Joo, antennista kyse. ei ota lähteäkseen.
No pitänee soittaa as.paan aamulla. kiitos vastauksestasivoipi onnistua ihan vikapalvelun kauttakin, joka on auki aina:
http://www2.dna.fi/fi/yksityisille/asiakaspalvelu-ja-tuotetuki/palaute-ja-yhteydenotto
jos ei halua aamuun odottaa.
- ei ne vaan osaa.
Sama juttu oli viihteelläkin, kaikki paritettu ja aktivoitu, mutta oli unohtunut viihteellä painaa nappia " laita näkymään" se pitää jonku sielä älytä tehdä. Sama kait dnaalla.
- Mulla toimii
Mulla ei kyllä ole ollut ongelmaa Dnan kortin kanssa, tosin mulla nyt ei olekaan mitään HD-kanavia vaan ihan pelkkä Canal Total paketti. Ja mullakin siis Dnan antennikortti. Jota siis ei ole linkitetty koska kyseessä Digitan verkon puolella lähetettävät kanavat. Se oli käyttövalmis heti kun kortin noudin Dnan kaupasta.
- samppa594
hain kortinlukijavehkeen halpakaupasta. kaikki kanavat näkyvät ok. ehkä ei hd. mutta linkitystä en tarvinnut. tvseen tökättäva vehje maksoi 3,50 e kaikki pelaa
- KeijoKuuppale
Mulla kanssa alkoi heti pelittänään tämä dna welho antennitalouteen tollla ca-moduulilla mutta tietty ei näy ne hd-kanavat ku ei ole semmosta laitteistoa. Pidän parempana ratkaisua kun sitä plustvtä vaikka periaattessa ihan sama mutta jääkiekon taki tuli otettu ja toivottavastii asiakaspalvelu pelaa paremmmin kuin plustvllä..
- SöörMarkkus
Soita dna palveluun, sieltä avaavat kortin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236